From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

برای این اقتصاد باید کار بزرگی انجام گیرد.

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر


作为领先的新年贺词中指出,伊朗人民的强烈愿望,在政府和人民合作完成,经济的一个心愿,消除失业和通货膨胀下降。这需要重大的工作,例如,仅举几例有:
阿曼和伊朗之间的水隧道
贝哈尔有商家之间的直达道路
 
和阿巴丹飞往Khangiran,扎布尔在Marivan科阿巴斯
资本转移给甩沙漠
巴林和康安之间的隧道或桥梁建设
伊朗空间站或城镇。
欲了解更多应该说,人类需要新鲜的水,在河流堤坝,是必需的。但这个障碍,以防止水到达海洋和湖泊,以及喜欢什么发生在我们的湖泊和库姆,里海和湖也可以预测的。唯一的办法,连接阿曼海是海水。使水不干燥湖泊,淡水和沉淀应该被使用。
   
一方面是设计,以防止沿河流和湖泊居民的迁移,他们继续他们的正常活动。和就业能力百分之百的,所以,没有人可以声称失业。
有的挖运河,巴拿马运河在伊朗,政治和地缘政治方面,而不是利益说,伊朗本身分为两部分,这是危险的。但问题是,这条隧道是平的,即所有的水管线,货物和乘客,以及地面,海上的流平性,使得普通:以减少摩擦,移动快速,便捷的水,车辆就可以了。
同样可以巴林和康安创造之间的海底隧​​道波斯湾。不过,巴林和伊朗之间的主要空运操作,它可以与伊朗的所有岛屿,连接到大陆港口这款机型使用了。
路在两个部分,或片段,因此可少,事实上,是覆盖当前问题的外壳。该道路是笔直平坦全国各地的地点之间,它使通信速度更快,并且还因为巨大的项目,并永久职位百分之百将随之而来。
在沙漠的心脏,就不可能有伟大的,鼓舞人心的国家项目是资本的转让,Yathrib伊玛目阿里的充满活力的城市,被遗弃在伊拉克城市库法作为他的资本的沙漠,伊朗也可以扇创新,但沙漠不仅是繁荣,行政和政治的地方。
水既可以通过上述的将要提供的信道,或超深水井,水会到达岩石衬底。在利比亚沙漠和澳大利亚的经验的项目。
对于长的项目,该项目引入的高度和宽度和深度也不得不思考:建立一个空间站或者伊朗。这是可能的,因为大气的部分,也有区域重力是零,而其在轨道上的卫星,与阿布Rayhan的比鲁尼计算也可以在该区域的其余部分中找到,并且站或镇创建它。阿德和赛莫德人已创建空中花园。

برای این اقتصاد باید کار بزرگی انجام گیرد.

همانطور که در پیام نوروزی مقام معظم رهبری، اشاره شد که آرزو های بزرگ ملت ایران، با همکاری دولت و ملت انجام می پذیرد، یکی از این آرزو های اقتصادی، رفع بیکاری و کاهش تورم است. که این ها نیاز به کار بزرگ و اساسی دارد، که برای نمونه به چند کار آن اشاره می شود:

حفر تونل آب بین دریای عمان و مازندران

ایجاد جاده های مستقیم بین چابهار تا بازرگان

 و آبادان تا خانگیران، مریوان به زابل و چالوس به بندر عباس

انتقال پایتخت به کویر لوت

ساخت تونل یا پل بزرگ بین بحرین  و کنگان

استقرار ایستگاه یا شهرک فضایی ایرانی .

برای توضیح بیشتر باید گفت: به علت نیاز بشر به آب شیرین، ایجاد سد در مقابل رودخانه ها، امری لازم است. اما این سد ها مانع رسیدن آب به دریا ها و دریاچه ها می شوند، و نظیر آنچه برای دریاچه قم و هامون اتفاق افتاده، برای دریای مازندران و دریاچه ارومیه نیز، قابل پیش بینی است. لذا تنها راه آن، اتصال این دریاها به آب شور دریای عمان است. تا از این طریق هم آب دریاچه ها خشک نشود، وهم آب شیرین و نزولات آسمانی، بهتر استفاده شود.

   این طرح از یک سو مانع مهاجرت: ساکنان کنار دریاها و دریاچه ها می شود، و آنان به امور عادی خود ادامه می دهند. و از سوی دیگر ظرفیت اشتغال صد در صدی دارد بطوریکه،  دیگر کسی نمی تواند ادعای بیکاری کند.

البته برخی ها حفر کانال، به شکل کانال پاناما را درایران، از نظر سیاسی و ژئو پلیتیکی، به صلاح نمی دانند و می گویند: خود به خود ایران را به دو قسمت می کند، و این خطر ناک است. اما حفر تونل مسطح این مشکل را بر طرف می کند، یعنی همه خطوط انتقال اب و بار و مسافر، از زیر زمین باشد و همتراز دریاها، مسطح بودن آن باعث میشود تا: با کم کردن اصطکاک، حرکت سریع و راحت آب و وسایل نقلیه در آن شود.

نظیر همین تونل را میتوان از زیر آب های خلیج فارس، بین کنگان و بحرین ایجاد کرد. البته بین بحرین و ایران میتوان: از پل هوایی بزرگ نیز بهره برداری کرد، که با این الگو سازی می توان تمام جزایر ایرانی را، به بنادری در خشکی متصل کرد.

جاده سازی در ایران هم بطور مقطع، یا قطعه قطعه، نتیجه کمتری در بر دارد و: درواقع یک مسکن است که: مشکلات فعلی را می پوشاند. لذا وجود جاده های مستقیم، و مسطح بین نقاط پیرامونی کشور، هم باعث ارتباط سریعتر می شود، و هم بعلت بزرگی پروژه، اشتغال زایی دائمی و صد در صدی را در پی خواهد داشت.

وجود کویر در دل ایران بزرگ هم میتواند: الهام بخش پروژه ملی انتقال پایتخت باشد، همانطور که حضرت علی ع مدینه پر طراوت یثرب را، رها کرد و در دل کویری عراق، شهر کوفه را بعنوان پایتخت خود قرارداد، ایران نیز می تواند با فن آوری های نوین، کویر را نه تنها آباد بلکه مرکز: اداری و سیاسی خود قراردهد.

آب مورد نیاز هم یا از طریق: کانال مورد اشاره  تامین خواهد شد، یا با حفاری چاه های فوق عمیق، از زیر لایه های سنگی به آب خواهند رسید. که این پروژه ها در صحرای لیبی و استرالیا تجربه شده است.

برای طول وعرض و عمق ایران که، پروژه هایی معرفی شد، برای ارتفاع نیز باید به فکر: ایجاد ایستگاه فضایی یا شهر فضایی ایرانی بود. و این امر امکان پذیر است، زیرا در قسمتی از جو زمین، مناطقی وجود دارد که: جاذبه در آن صفر است، و ماهواره ها در آن می چرخند، با محاسبات ابوریحان بیرونی، میتوان به سکون در ان قسمت ها نیز دست یافت، و ایستگاه یا شهرک هایی را در آن ایجاد کرد. قبلا نیز قوم عاد و ثمود باغ ها معلق ایجاد کرده بودند.

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی