From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

不同的经济性和紧缩经济

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر


新年假期在伊朗和其他国家在这一领域表明,欧元区经济紧缩,但主要区别的经济实力是相反的。
而所有在欧洲的街道,和欧元区的经济是至关重要的,有7000万注册旅游年!这意味着,所有伊朗人出国,并在祝福和快乐已经产生。路透社:法呢!
旅游与抗议活动是在旅游的储蓄,你心目中的差异,以及旅行后其未来是有保证的,和你的经济是高于平均水平,并考虑到相对满意的当前状况。但抗议活动,你已经停止工作,或者你有一份工作!而且不知道他的未来,不知道会有怎样的现状是累了。
两者之间的主要区别是,以经济伊朗经济之间的差异。伊朗的经济,开放式的批评,有时脸和肚子已满。经济的不满情绪在伊朗,因为通常情况下,上层阶级,谁,他们所有的计划,定期,只是为了好玩或休闲,他们的批评,你可以看到人们不理你创造!
    
但在西部经济,批评是禁止的,而人是没有听说过的所有,只是问题的一部分被调用。因为如果听到这些话,每​​天都是不差。每一天,工人们没有被驳回,每天更多的税收都没有,也没有花钱的战斗。
伊朗领导人正在试图经济:要享受最低权益,打造人民和政府之间的平衡。但在西方和阿拉伯经济,提高工资和福利,属于上游的社区都在政府手里。
经济的实力,一个公式,人们可以很容易地理解它,但经济学家们无法理解吧!因为人在花展,事情的理解和行动就可以了,这样的人是快乐活泼。虽然经济学家仍然不知道性经济Bakdam写信,并且必须遵循的任何一本书!
在西方经济体,经济紧缩和理论家数以百计的书籍!辛劳,和欧洲的专家数千人提供给政府和议会。
经济实力雄厚的制定,是本地的。人们已开始练习,然后是负责提名。虽然经济紧缩政策,实行由政府兑欧元。
性具有极强的经济理论,它源于什叶派伊斯兰教的信仰,拥有14年经验的功能。伊朗抵抗经济学说的制裁,如果严重的,像先知,阿布·塔里布,强度和耐手段,斋月的分支机构。如果严重的军事包围,就像巴德尔烈士抵制,该样品赛义德Shohada:哈兹拉特·哈姆扎和伊玛目侯赛因AS。这是一些军事指挥官,第一个烈士Fallahi概括伊斯兰革命,国家和仍然是一个新奇。
.

فرق اقتصاد مقاومتی و اقتصاد ریاضتی

ایام نوروز در ایران و سایر کشورهای این حوزه،  نشان می دهد که بین اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی حوزه یورو، فرق اساسی بلکه معکوس وجود دارد.

در حالیکه در اروپا همه مردم به خیابان ها ریخته اند، و از اقتصاد پیشنهادی حوزه یوور انتقاد می کنند، در ایران 70میلیون سفر نوروزی ثبت شده وجود دارد! یعنی همه ایرانی ها به سفر رفته، و ایام پر برکت و شادی را برای خود تهیه دیده اند. شادی و برکت در زندگی آن ها به قدری زیاد است که: رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان نمونه، در یکی از این تجمعات مردمی، در کنارحرم رضوی سخنرانی می کند، و به اعتبار همین مردم برای آمریکا، خط و نشان می کشد و به قول خبرگزاری رویترز: قانون تعیین می کند!

فرق سفر با تظاهرات همین است، در سفر شما باید پس انداز داشته باشید، و از آینده خود بعد از سفر هم مطمئن باشید، و اقتصاد شما بالاتر از حد میانگین بوده، و از وضع موجود هم رضایت نسبی داشته باشید.  اما در تظاهرات یعنی شما دست از کار کشیده اید، یا شما را بیکار کرده اند! و از آینده خود اطمنان نداشته ، و نمی دانید چه خواهد شد و از وضع موجود هم خسته شده اید.  

فرق کلان این دو نیز، یعنی فرق بین اقتصاد ایران با اقتصاد غیر ایرانی است. در اقتصاد ایران، انتقاد آزاد و بعضا صوری و از روی شکم سیری است. زیرا معمولا ناراضی های اقتصادی در ایران، طبقات مرفه هستند که: همه برنامه هایشان مرتب است، و فقط برای تفریح یا خوشگذرانی، انتقاد هایی هم می کنند و، مردم نادیده ای را هم شاهد می اورند!

    اما در اقتصاد غربی، انتقاد ممنوع است، و حرف مردم اصلا شنیده نمی شود، فقط بخشی از مشکلات گفته می شود. زیرا اگر این حرف ها شنیده می شد، هر روز وضع بدتر نمی شد. هر روز کارگران بیشتری اخراج نمی شدند، و هر روز مالیات ها بیشتر نمی گرفتند، و آن را خرج جنگها نمی کردند.

در اقتصاد ایران سران و رهبران سعی دارند: از کمترین حقوق و مزایا برخوردار شوند، تا تعادل بین مردم و دولت ایجاد شود. ولی در اقتصاد عرب وغرب، بالاترین حقوق و مزایا، متعلق به افراد بالا دست جامعه است که: حکومت را نیز در دست دارند.

اقتصاد مقاومتی در ایران، فرمولی است که مردم، به راحتی آن را درک می کنند، ولی اقتصاد دانان از درک آن عاجز هستند! زیرا عملکرد مردم در نوروز نشان می دهد، همه چیز را فهمیده و به آن عمل می کنند، و لذا ملتی شاداب و سرزنده هستند. در حالیکه اقتصاد دانان هنوز نمی دانند که: اقتصاد مقاومتی را باکدام حروف می نویسند، و باید در کدام کتاب به دنبال آن باشند!

در اقتصاد غربی ، اقتصاد ریاضتی صدها کتاب و تئوریسین دارد! و هزاران کارشناس برای آن زحمت کشیده، و به دولت ها و پارلمان اروپا پیشنهاد داده اند.

اقتصاد مقاومتی فرمولی از درون، داخلی و بومی است. و مردم خود ابتدا به آن عمل کردند، و بعد مسئولین برای آن نام گذاری نمودند. در حالیکه اقتصاد ریاضتی، تحمیلی از سوی دولت های اروپایی برمردم است.

اقتصاد مقاومتی دارای تئوری بسیار قوی است، که  بر آمده از دین اسلام و عقاید شیعه، و دارای  14 قرن تجربه عملکردی است. اقتصاد مقاومتی ایران می گوید: اگر تحریم اقتصادی شدید، مانند شعب ابوطالب در زمان پیامبر، مقاومت کنید و ابزار این مقامت هم، ماه رمضان است. و اگر محاصره نظامی شدید، همچون شهدای بدر مقاومت کنید، که نمونه آن سید الشهدا: حضرت حمزه و امام حسین ع است. و این حرفی است که یک سردار نظامی، شهید فلاحی اول انقلاب اسلامی، بیان می کند و هنوز هم تازگی دارد.   

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی