From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

槽和性质?

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

 与全球战略伊朗战略的一个关键区别是,伊朗人一直引以为傲。且差异从那里开始的伊朗人不给人大厅,但极权主义。因此,我们看到,伊朗,在所有的历史,即使软弱或它们的停滞的名称。
一个凹槽或抑郁的时期内,出现于上个世纪或者二十世纪,曾在全球工程没有任何作用!但不Anytvr。在当地代理全球殖民的努力,试图孤立伊朗或者撤职的日期,但失败了!而此时国家被分为三个部分,英国和俄罗斯和美国的同时,它会在员工的心脏伊朗文明的伟大人物忙着。
而丘吉尔,罗斯福和斯大林代表黑色殖民地英国,俄罗斯和美国在德黑兰的一次会议上,伊朗称之为胜利桥,并且如上所述,其余的伊朗,阿亚图拉卡桑尼和纳瓦布萨法维之间的分,他不得不乘坐贾马尔·阿萨德,欧美邀请伊斯兰教工作!和卡西姆医生在美国,富人创建联合国,并在屋顶上的古典诗歌创作。
就在殖民主义寻求伊朗智障显示,科学家们在大学的欧美,征服,而他们的表现巍峨高峰期,他们不停地提高了伊朗国旗。然而,不同的是由于伊朗,极权主义,并给他们一个亲大厅。
欧美的最新地图是众多学者和学生的探险队的,还有他们几个都是骗人的!但伊朗人在移民激增到西方,试图捕捉到关键的据点。而现在,殖民地的一个世纪后变成了黑色,伊朗的战略是成功的,因为世界上目前所有关键据点,伊朗人,正如霍梅尼曾表示:伊斯兰教将征服世界上所有的关键据点。经济战略和创业的世界,因为通过西大厅,或沟槽,归纳法不工作。但伊朗演绎法和全球舆论。而西方的经济紧缩计划,但伊朗抵抗经济危机的影响,将解决所有经济问题此起彼伏。
也许那些谁要说实力的经济体,经济紧缩感,或者如果它,然而,一个根本的区别:整体和部分的方向之间的差别,伊朗曾试图想一切,但后来想,西方人首先想到的其余的都是。
他们的教育和自己的职业生涯,从亚里士多德认为:感应意味着移动村,村与村去!但伊朗的牺牲,并作为导演法蒂玛铝扎赫拉的榜样,我尊重邻居看到你的帖子。 ()
宣传反对西方和南部波斯湾酋长附近相信它是,但现在我看到谁应该害怕的。是短跑和塔利班,美国中央情报局和摩萨德都吓得还是伊朗?其指挥官的只有一个,站在英雄短跑面前?
因此,我们看到,伊朗凹陷,是自然!波斯人课间休息二十世纪的百年,是安静,但去了西方,邀​​请他们到自己的本质。而今天我们看到的结果是:世界上唯一的来看看!在所有的新闻媒体上。有趣的是,许多在过去的媒体,他们想要金钱和藤蔓的大厅传来消息,但今天支付,传播新闻优雅!

فترت یا فطرت؟

استراتژی  ایرانی با استراتژی های جهانی، یک تفاوت اساسی دارد، که همیشه ایرانی را سربلند کرده است. و این تفاوت از انجا شروع می شود که: ایرانی ها اهل لابی زدن نیستند، بلکه تمامیت خواه هستند. لذا می بینیم که ایران، در تمامی تاریخ وجود دارد، حتی اگر اسم آن را فترت یا دوره رکود بگذاریم.

یکی از این دوره های فترت یا رکود، قرن گذشته یا قرن بیستم بود که در ظاهر، ایران در مهندسی جهانی نقشی نداشت! اما انیطور نبود. استعمار جهانی به کوشش عوامل داخلی خودشان، سعی کردند ایران را منزوی و یا از تاریخ حذف کنند، ولی نتوانستند! در همان دورانی که ایران به سه قسمت تقسیم می شد، تا انگلیس و روس و آمریکا، آن را ببرند، شخصیت های بزرگ ایرانی، در دل تمدن آن ها مشغول کادر سازی بودند.

در حالیکه چرچیل ، روزولت و استالین به نمایندگی از استعمار سیاه انگلیس ، شوروی و آمریکا، طی یک گردهمایی در ایران ، تهران را پل پیروزی نامیدند، و همانطور که گفته شد، باقیمانده ایران را بین خود تقسیم کردند، آیه الله کاشانی و نواب صفوی، مشغول مسافرت بودند تا در ادامه کار های سید جمال الدین اسدابادی، اروپا و آمریکا را به دین اسلام دعوت کنند! و دکتر قاسم غنی ها در آمریکا مشغول ایجاد سازمان ملل، و نوشتن شعر سعدی بر بام آن بودند.

درست در زمانی که استعمار می کوشید: ایران را عقب افتاده نشان دهد، دانشمندان ایرانی دانشگاه های اروپا و آمریکا را، فتح می کردند و برقله های رفیع اجرایی آنان، پرچم ایران را برافراشته  نگه می داشتند.علت اینهمه تفاوت آن بود که ایرانی ها، تمامیت خواه بودند و آن ها طرفدار لابی زدن.

یعنی همه نقشه اروپا و آمریکا این بود که: از خیل عظیم دانشمندان و دانشجویان اعزامی، چند نفری را فریبکارانه با خود همراه کنند! اما ایرانیان با سیل عظیم مهاجرت به غرب، در صدد فتح سنگر های کلیدی بودند. و اکنون بعد از پایان قرن سیاه استعماری معلوم شد: استراتژی ایرانی موفق بوده، زیرا اکنون تمام سنگر های کلیدی جهان، در دست ایرانیان است و: همانطور که امام خمینی فرموده بود: اسلام تمام سنگر های کلیدی جهان رافتح خواهد کرد.

   استراتژی های اقتصادی هم  ، جهانی و پیشروانه است، زیرا غرب با روش لابی سازی، یا حرکت سنگر به سنگر، به روش استقرایی کار انجام می دهد. اما ایران به روش قیاسی و دیدگاه عمومی و جهانی . در حالیکه غرب با طرح اقتصاد ریاضتی، دچار بحران شده ولی اقتصاد مقاومتی در ایران، همه مشکلات اقتصادی را یکی پس از دیگری حل می کند.

شاید کسانی بگویند اقتصاد مقاومتی، برداشتی از اقتصاد ریاضتی، یا خود ان باشد ولی، یک تقاوت اساسی وجود دارد: همان تفاوت کل نگری و جزء نگری است، ایرانی ابتدا به فکر همه است، بعد به فکر خود ولی، غربی ها ابتدا به فکر خود هستند بعد دیگران.

آن ها تربیت و مشی خود را، از ارسطو می گیرند که: استقرا را حرکت قریه به قریه معنی کرد، یعنی از روستا به روستا باید رفت! ولی ایرانیان ایثار و فداکاری را، سرمشق قراردادند و طبق دستور فاطمه الزهرا س، اول همسایه را محترم شمردند بعد خود را. (الجار ثم الدار)

سال ها غرب برعلیه همسایگی ایران تبلیغ کرد، و شیوخ جنوب خلیح فارس آن را باور کردند، ولی حالا می بینند که از چه کسی باید بترسند. آیا داعش و طالبان ، سیا و موساد ترس دارند یا جمهوری اسلامی ایران؟ که فقط یک سردار آن، در مقابل داعش قهرمانانه می ایستد؟

لذا می بینیم که فترت ایرانیان، فطرت بوده است! یعنی ایرانیان در دوره فترت صد ساله قرن بیستم، ساکت نبودند بلکه به غرب رفته بودند، تا آن ها را به فطرت خود دعوت کنند. و امروز نتیجه آن را می بینیم که: کل جهان فقط به ایران نگاه می کند! اخبار ایران در صدر تمامی رسانه هاست. جالب است بدانید بسیاری از رسانه ها در گذشته ، خواست پول ولابی از ایران کردند تاک اخبار را پخش کنند، ولی امروز پول می دهند، تا اخبار درجه یک را پخش کنند!.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی