From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

تاکتیک های بومی: عامل  پیروزی در جنگ

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

امروز در مراسم  برگزاری: شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس،  یک موضوع از همه چیز مهمتر و: جلوه گر تر بود.  کتاب هایی چون آمبولانس شتری، گردان قاطرچی ها، که برنده جایزه هم شدند نشان داد: راز و رمز های پیروزی در 8 سال دفاع مقدس، هنوز بیان نشده یا هنوز نویسندگان، کلاس کاری شان آنقدر پایین نیامده! که به تاکتیک های بومی هم نگاه بیاندازند.

شاید نویسنده، هدفش ریشخند بوده، و یا اینکه مطلبی گفته که مخاطب را جلب کند، ولی همین انگیزه باعث شده که: بسیاری از رمز و رازها بیرون افتد. مردم که می دانند، ولی نویسندگان هم آن را بدانند، و مسئولین هم گوشه چشمی داشته باشند.

اگر خوب مطالعه کنیم، می بینیم در آن سال ها ،چیزی برای دفاع نداشتیم و دشمن، با انگیزه فتح سه روزه تهران، به ایران حمله کرد.همانطور که جناب حجت الاسلام ابوترابی، در این جشنواره گفت: در آن سال ها  دشمن با خیال راحت، به ایران حمله کرد! اما چه چیزی باعث شد که نتواند: سه روزه راهی تهران شود؟ شاید عده ای بگویند عرق ملی ایران بود که: در مقابل اعراب جنگ می کرد. و برای اینکه ایرانی، زیر بار یوغ عرب ها نروند، این قدر مقاومت کردند!

اما این فقط یک خیال باطل است، چرا که همین شعار را یک ایرانی هم داد! سرکرده منافقین در عملیات فروغ جاویدان، با شعار مهران تا تهران وارد، و تا نزدیکی های کرمانشاه هم امد! او که یک ایرانی بود و: انقلابی زمان شاه هم بود، پس چرا  موفق نشد؟ هنوز هم در سودای مالکیت برایران، در سوراخ ها خزیده یا: دار فانی را وداع گفته است.

مهمترین عامل پیروزی های ایران ، بکار گیری تاکتیک های بومی بود، که البته از همان ابتدا، مورد مسخره و بی توجهی هم بوده است! یکی از این تاکتیک ها، سازمان جنگ های نامنظم شهید چمران بود. زیرا شهید چمران به این خود آگاهی رسیده بود که: با ارتش منظم و کلاسیک که، همه ابر قدرت های دنیا حامی آن هستند، نمی توان مانند خود او جنگید.

   چون هر تاکتیک یا روشی درپیش گرفته می شد، همه خبر دار می شدند، زیرا تمام تاکتیک های کلاسیک، در اختیار آنان بود و اصلا، آن ها بودند که این تاکتیک ها را، درس می دادند و مسلما، شاگر در مقابل استاد، اصلا شانس پیروزی ندارد.  زیرا همیشه استاد چند فوت وفن را، برای روز مبادا نزد خود نگه می دارد .

    پس بطور مطلق با تاکتیک های شناخته شده نظامی، نمی شد در جنگ هشت ساله پیروز شد. نه از نظر منطقی درست بود، که گفته شد. و نه از نظر تجهیزات و ادوات نظامی، زیرا که صدام بعثی، هر نوع سلاح حتی شیمیایی می خواست، بطور فراوان در اختیار او می گذاشتند. ولی ایران در تحریم کامل بود. چه تحریم خارجی و ندادن اجزا و قطعات هواپیماها، و چه تحریم داخلی که دولتمردانی چون موسوی، با فریب، مانع تخصیص بودجه دولتی به جنگ می شدند.

تنها راه باقی مانده، مراجعه به مردم و تاکتیک های بومی بود! مردم خرمشهر خوب می دانستند: از قایق و بلم چطور استفاده کنند!مردم سیستان و بلوچستان از شتر و اسب، و مردم تهران از جنگ های چریکی و نامنظم . این بود که مسخره ها شروع شد: نام بسیجی را بی ترمز گذاشتند! تا ان را به زیر یوغ فرماندهی خودشان در بیاورند، و اطلاعات و عملیات آن ها را دراختیار بگیرند. هجوم بی پروای مردم بی اسلحه را به دشمن، دیوار گوشتی نامیدند! تا از هجوم مردم به جبهه ها جلو گیری کنند.

  الان هم که سال ها است از آن دوران می گذرد، کسی جرات ندارد نامی از تاکتیک های بومی بیاورد، و اگر کسی هم چیزی می نویسد، باید به حالت طنز و مسخره باشد! که بگویند برای جذب مخاطب بوده است. و با این وسیله شعور مخاطب های: میلیونی کتاب های دفاع مقدس را، زیر سوال ببرند. عنوان پایی که جا ماند، یا امثال آن گرچه خوب است ولی، تاکتیک جذب مخاطب آن بیشتر از: روایت واقعیت است و این هم خطر دیگری است، که با دخالت دادن فن جذب مخاطب، ممکن است واقعیت دفاع مقدس را مخدوش نمایند.      

本土的能力:

因素赢得战争

今天的活动:第十六届圣年终奖的书,什么都更的问题:更聪明。书籍,如骆驼救护车,营斯金纳,谁赢得了大奖揭晓:成功的秘诀8年的战争,但没有说明或者不是作者,他们的工人阶级并没有这么低!也看看本土的能力。

也许是笔者的目的是为了嘲笑,或做一些事情来吸引观众,但动机做出了很多秘密在那里。人谁知道,但笔者却知道它,而当局的眼球。

如果我们研究,我们可以看到在那些年里,什么也没做保卫敌人,促使征服了为期三天的德黑兰,伊朗受到攻击。由于Hojjat·伊斯兰阿布Torabi,节日说,敌人安全,入侵伊朗!但是什么使得它失败:三路德黑兰?也许有人会说,国家汗:对阿拉伯人的战争。对于伊朗人,阿拉伯人去枷锁下,电阻的大小!

但是,这仅仅是一种假象,因为伊朗不是一个口号!在操作伪君子的永恒的领导者,其口号是德黑兰迈赫兰已经来临,来到附近的克尔曼沙汗!他是伊朗革命是国王,那么为什么没有成功?伊朗的野心在孔仍然占主导地位爬行要么死说。

成功的最重要因素,战术的本地应用程序,当然,从刚开始的时候被人嘲笑,忽视!其中的一个战术,组织非正规战争是Chamran烈士。 Chamran烈士,因为这是他的理解是,正规军和经典,世界上所有的权力都支持它,就像他无法抗拒。

   每个技能或技术被采用,都被告知,因为所有的经典战术在他们身上的一切,他们的战术,当然,当然,教授的学生在所有没有胜算。它始终是知识的主人,以备不时之需保持自己。

    一度被称为绝对的军事战术,战争并没有取得胜利。不正确的逻辑,有人说。而不是在装备和军事装备,为萨达姆复兴党成员而言,任何化学武器,甚至希望,充分把他的处置。但伊朗的制裁是完美的。什么国外抵制和故障组件和飞机部件,像穆萨维,欺骗,公​​款战争分配政客们阻止民事制裁。

剩下的唯一办法是指土著人民和战术!霍拉姆沙赫尔深知如何利用船和独木舟的人锡斯坦和俾路支斯坦,骆驼,马,和德黑兰市民和不规则的游击战。它开始嘲笑名巴斯基把刹车!它带给他们总部的枷锁,信息提供和他们的行动。鲁莽的攻击性武器,以人民的敌人,叫肉肉墙!拦截潮人的前面。

  现在,一年的时间,因为那个时候过去了,没有人敢走本土能力的名称,如果有人写的东西,你必须是一个讽刺和嘲弄!也就是说,以吸引观众。和观众的意识:神圣防御万册图书,破坏。因为我住等,虽然不错,但战术来吸引更多的观众:这个故事是真实的,这是另一种威胁,这吸引了观众与粉丝的干扰可能会扭曲战争的现实。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی