From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

علت اینهمه اختلاس چیست؟

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰ ق.ظ | ۰ نظر

در اقتصاد ایران دو روند متضاد وجود دارد. یکسوی آن دشمن را ناکام می گذارد، یعنی اقتصاد دان های جهان، با پشتوانه مالی ابر قدرت ها، هرچه برنامه ریزی می کنند، برعکس آن نتیجه می گیرند. لذا هرسال برنامه تحریم را تمدید می کنند. به نظر آن ها فقط یکسال تحریم کافی بود که اقتصاد ایران را فلج کند، و ایران دستهای خود را بالا ببرد! و نسخه های وابستگی اقتصادی را امضا کند.

    ولی الان 36 سال از آن روز ها می گذرد، اولین تحریم آن ها بلوکه کردن اموال ایران، و جلوگیری از ارسال قطعات و دارو به ایران بود. وقتی دیدند ایرانی ها قطعات را خودشان می سازند، و هواپیماها در حال کار کردن هستند، به صدام دستور دادند تا با یک شبیخون، و حمله ناگهانی، باقی مانده سلاح و تجهیزات ایرانیان را هم، نابود کند که وی در شهریور 1359در: یک هجوم سراسری هزاران تن بمب، بر سر ایرانیان ریخت ولی نتیجه چه شد؟

فردای همان روز 141 جت جنگی، برخواستند و تمام نیروی دریایی و هوایی صدام را نابود کردند. بطوریکه صدام تا پایان جنگ 8ساله ، فقط قادر بود از طریق: نیروی زمینی با ایران درگیر شود. با اینکه دولت ایران، یعنی دولت مهندس موسوی را وادار کردند، تا هیچ بودجه ای به جنگ اختصاص ندهد، ولی مردم با ارسال کمک های مالی، جنگ را بخوبی اداره کردند که، عاقبت صدام بر همه معلوم است.

این یک جریان اقتصاد اسلامی، یا اقتصاد مقاومتی بود که: در میان بهت و حیرت اقتصاد دانان مزدور، میتوانست ایران را بخوبی اداره کند. در واقع مردم ایران، با اتکا به روایات و احادیث اسلامی، روند اقتصادی را تنظیم و: به اجرا می گذاشتند و: کسی از متخصصان آن را درک نمی کرد، و یا نمی خواست که درک کند.

اما متاسفانه در درون این اقتصاد بومی، عده ای هم مانند کرم می لولیدند! در همان دوران انقلاب، که مردم بی برقی و بی نفتی می کشیدند، آن ها نفت را قاچاق می کردند، نه تنها نفت و ارزاق را، بلکه حتی عتیقه جات و آدم ها را هم، قاچاق می کردند و به در آمد های باد آورده می رسیدند. در دوران جنگ هم، مافیاهایی تشکیل دادند و ارزاق کوپنی را، انبار می کردند و به چند برابر قیمت می فروختند، اما مردم که این ها را می شناختند، صدایی نمی کردند تا: دشمن سوء استفاده نکند.

این روند دوگانه در اقتصاد ایران، ادامه داشت یکی اقتصاد بومی و داخلی بود، و دیگری اقتصاد وابسته و برون مرزی. متاسفانه اقتصاد بین المللی هم به کمک آن ها می امد، و مانند پدر خوانده، آن ها را تقویت می کرد. و تئوریهای نوین اقتصاد وابسته را، به آن ها تدریس می کرد! محل آموزش آنان، دانشکده های اقتصاد بودند! که با اساتید پروازی آمریکا و اروپا اداره می شد، و هدف آن ها مایوس کردن مردم از: اقتصاد بومی و اسلامی بود.

البته اولین گروه اقتصاد اسلامی، در دانشکده اقتصاد شهید بهشتی تشکیل شد، و مسئول آن ها در دوران انقلاب فرهنگی، که دانشگاه ها تعطیل بود، سراغ ما آمدند و ما، ضمن حمایت از آنان، حجت الاسلام تسخیری را برای تدریس معرفی نمودیم.  گروه های اقتصاد و مدیریت اسلامی دانشجویی، برای مقابله با فرهنگ و اقتصاد وابسته، هر روز در دانشکده های دیگر افتتاح می شد، و ما مجوز داشتیم در دانشگاه های تعطیل شده: انقلاب فرهنگی، کلاس های اندیشه شناسی اسلامی برگزار کنیم.

اما هنوز بعد از سال ها هم، باز اساتید دنبال همان برند های اقتصاد وابسته هستند، و همه جا اقتصاد اسلامی را به مسخره می گیرند. دانش آموزان این استاد ها هم، با روش های یاد گرفته از آنان، به جان اقتصاد ایران افتاده اند! و هر روز تعدادی از آنان به جرم: اختلاس و ارتشا دستگیر شده،  و یا فرار می کنند!

آنها از دید خودشان، اقتصاد پیشرفته ای را می دانند، و به آن عمل می کنند! از نظر آن ها وام گرفتن از بانک ها، و پس ندادن آن، چون عاملی است که باعث :ضعف اقتصاد بومی می شود، یک رسالت محسوب می شود! و هرچه بیشتر اختلاس و دزدی بکنند، بهتر است! زیرا از یکسو به ثروت های باد آورده، دست پیدا می کنند، و از سوی دیگر، اقتصاد ایران را متلاشی می کنند... 

这是什么腐败的原因是什么?

有相互矛盾的趋势经济。敌人会在世界失败单向,经济学家,与超级大国的金融支持,规划,相反的结果。今年他们计划扩大制裁。这是足以短短一年的制裁削弱伊朗的经济,伊朗和提高你的手中!经济依赖并签署副本。现在36年,因为这些日子一天天过去,制裁冻结伊朗的资产,防止酗酒和吸毒伊朗。当他们看到伊朗人,他们做的组件,以及飞机工作是,萨达姆下令了埋伏和攻击突然,剩下的武器装备伊朗人会破坏他在1359年9月在匆忙横跨几千吨炸弹,伊朗人倒之后有什么结果?

第二天,141架战斗机,萨达姆·侯赛因的海军和空军力量站起来并销毁。由于8岁的萨达姆结束,只能够通过:伊朗地面部队参与其中。政府,迫使政府穆萨维,一直没有分配任何资金的战争,但人们的财政援助,他们跑的战争,萨达姆的命运是众所周知的。

这是一种经济的,还是经济实力雄厚:聘请了经济学家们的恐慌,伊朗可以处理好。伊朗人民,立足于传统和伊斯兰传统,经济发展趋势设置了运行,有人从专家不理解,还是没有想明白。

不幸的是,当地的经济中,有些人是像蠕虫一样!在革命时期,人们谁曾电力和石油,石油走私,不仅是石油和对象,但即使古董和人也一样,他们被偷运出了意外之财到达。在战争期间,黑手党是一个优惠券对象存储形成,乘以销售价格,但他们知道的人,他们不好听,直到敌人不是滥用。

在经济这种双重趋势,仍是土著经济,经济和海外。不幸的是,国际经济是帮助他们,像父亲一样,他加强了他们。与现代经济的理论,这是教!现场培训,经济学院!美国和欧洲是由飞行教官管辖,他们的目标是从当地经济和伊斯兰教劝阻的人。

成立伊斯兰经济学,经济学烈士在天堂系的第一组,并在文革期间费用,学校被关闭,我们来到了我们身上,在他们的支持,Hojatoleslam任命为教出台。在经济学和管理学生群体,应对文化与经济,每隔一天在学校开了,我们不得不权限关闭大学:文革类的伊斯兰思想搁置。

但经过多年的合作,为经济的利益是伊斯兰经济学调侃开教授,和随处可见。大师的学生们也了解到他们生活的方式下跌的经济!每天他们中的一些犯罪,贪污贿赂犯罪已被逮捕或逃离!

他们看到自己,他们先进的经济体,并在行动!在向银行借款,然后给它的一个因素,导致无力在当地经济而言,是一种使命!贪污和盗窃,和他们做的越多,越好!因为一方面,以暴利财富,他们获得,并在另一方面,经济将崩溃...

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی