From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

راه نجاتی که فقط به: ایران منتهی می شود!

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

طولانی تر کردن مذاکره، اثبات می کند که این بار، همه راه ها نه به :رم که به تهران ختم می شود! این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید؟ که در زمان جاده ابریشم، آخرین نقظه جاده، در ایتالیا و شهر رم بود. لذا هرکس می خواست تا آخر این جاده برود، سر از رم در می اورد! و به همین جهت می گفتند: همه راه ها به رم ختم می شود.

گرچه خود این حرف یعنی: بعد از ایتالیا دیگر شهر یا کشوری، وجود نداشته واگر هم داشته، جاده و یا خطوط مواصلاتی نداشته، و اگر هم داشته زیاد مهم نبوده! که بتواند تجار را به رفتن به آن جاده تشویق کند. زیرا در طول تاریخ دو گروه بودند: که جاده را می ساختند!

یک گروه فاتحان و لشگر کشان بودند، که برای کشور گشایی به جاده نیاز داشتند، و برای دست یافتن به نقاط جدید، ناچار باید اول جاده می ساختند. گروه دوم بازرگانان و تجار بودند که: این جاده ها را می رفتند، تا اجناس خود را بفروشند، و  به بازار های جدید دست پیدا کنند.  البته، قبل از همه آنها  چوپان ها و گله دارها ، یا شکارچی ها بودند که جاده را کشف، یا آن را طراحی می کردند.

مال رو بودن جاده ها، اثبات می کند که قبل از انسان، گوسفندان بودند که برای یافتن علف های تازه، گله وار بیابان ها و دشت ها را، زیر پای خود می کوبیدند و: انسان را هم به دنبال خود می کشیدند. این حرکت آن ها به قدری زیبا و: مهندسی بود که کوتاه ترین راه ها، با کم ترین شیب ها انتخاب و، بهتر از هر لودر یا تراکتوری، خاک های نرم زیر پای هزاران گوسفند محکم می شد!

با این حال همیشه جاده یک مفهوم معنوی هم داشت : راه نجات! راهی به سوی اینده ای بهتر ، راهی که حتما ما را به دنیای جدید تر و: امکانات بهتر می رساند. حتی اگر آن دور تر ها دریا هم بود، شاعر را بران می داشت تا قایقی بسازد! و به آن دور دست ها برود. دور دست های زمین هم، مانند دور دست های آسمان، خیال انگیز بود و افسانه ها همه در: دور دست ها شکل می گرفت. کوه المپ در یونان قدیم، جای خدایان بود نه به این دلیل که باید آن ها پرستید، بلکه به این دلیل چون در دور دست هستند، حتما زندگی شاهانه و خداگونه دارند! و از غم ورنج انسان ها به دور هستند.

مدت ها شرق برای غرب افسانه بود: هندوستان پر از گنچ و ایران پر از رمز! و چین ثروتمندی که برای: حفظ ثروت خود  از دست دیگران،  دیوار عظیمی را ساخته بود! اما وقتی غربی ها آمدند، این دنیای آسمانی را هم نابود کرده، و دنیای زمینی و مادی برای خود ساختند. حالا از هندوستان با ثروت های افسانه ای، فقط یک هند فقیر بجای مانده است. که اگر می خواهند مثال فقر بزنند، بهترین مصداق است!

بعد از مدت ها روند معکوس شد، یعنی این بار غرب قبله گاه آمال و آرزو های شرق شد: شبهای شیکاگو و نیویورک و: کنار دریای سیسیل و باتومی و آنتالیا، جاذبه ای شد که شرق را، به خود جذب کرد و ذوب نمود. .پاریس و لندن به شهر آرزو های جوانان شرقی تبدیل شد. از چین و تایوان تا:هند و کره ، پاکستان و افعانستان با کشتی های قاچاق، به اروپا و امریکا راهی می شدند. نه برای کار یا زندگی بهتر! بلکه فقط بگویند: پایشان به انجا رسیده است!

چرا که میدانستند روزهای خوبی در انتظار آنان نیست، اگر سگ ها یا گوسفند ها را در این کشتی ها بار می زدند، حتما خفه می شدند! ولی برای آنان همین لذت بود. اگر خوک ها را در:کمپ های پناهندگی رها می کردند، حتما می مردند ولی گرسنگی و تحمل سختی، برای مهاجرین معنی عشق میداد...

 اما اکنون، دوباره چرخه به جای خود برمی گردد. بدهی های میلیاردی دولت های غربی، کم کم مردم آنجا را قانع می کند که: ثروت های  غارت شده از شرق، در حال تمام شدن است! و انگلیس یا فرانسه که، یک روز با دارایی کمپانی هند شرقی و: یا در امد شرکت های نفت ایرانی، خدا را بنده نبودند، الان دیگر آه در بساط ندارند!

در واقع مهاجران رفتند، و هر انچه را داده بودند، پس گرفتند. و امروز چشم دنیای غرب، به دست های پر سخاوت شرق است، تا بازهم با غارت گنج های شرقی، چند صباحی به زندگی بیشتر ادامه دهند. وبرای همین است که مذاکرات را طول می دهند.

唯一出路:伊朗领导!

延长谈判,证明这一次,不是一路罗马德黑兰结束!你听说过一句老话?当丝绸之路,道路的最后意见,在意大利和罗马。所以,无论谁想要走在路上,罗马头带来!因此,他说:条条大路通罗马。

虽然这个词是:意大利的城市或国家后,如果他们已不存在,道路或没路行,如果你还没有真的很重要!这将鼓励企业走这条道路。因为历史上有两类:一待建的道路!

征服者和军队杀手,谁被要求领土的道路,并实现了新的道路将被首先建立。第二组商人和商人的道路去销售自己的商品,并达到新的市场。当然,他们之前的所有牧民和牲畜的业主,或者是谁发现的道路,或者它的目的是猎人。

道路的性质,证明了该名男子,谁涌向寻找新鲜的草,沙漠和牛群的平原,一名男子的殴打之下看着自己在法庭上。他们移动如此美丽和工程的最短途径,以最小的坡度选择,比任何卡车或拖拉机更好,在成千上万的羊脚软土是艰难的!

然而,在路上总有一种精神的含义:救援!路径更美好的未来,我们必须采取的方式向新的世界和娱乐设施会更好。即使是更遥远的大海,诗人不得不推到修建一条船!而走开。地球的距离,如天空的距离,这是梦幻般的,所有的传说:距离正在形成。奥林巴斯在古希腊,在那里神,也不敬拜他们,因为他们必须这样做,而是因为他们是遥远的,王室和敬虔的生活,你有!人类远离创伤和悲痛。

东到西陇传说:印度全根奇和充满神秘感!中国拥有丰富,保护他们的财富来自别人,已经建立了一个巨大的墙!但是,当他来到西部,天上的世界毁灭了他们的土地,与物质世界。现在印度,印度的剩余贫困人口的一个财富传奇。举例来说,如果他们希望自己的贫穷,就是最好的例子!

之后的过程中发生了逆转,这一次的希望和东西麦加的梦想:芝加哥和纽约之夜:西西里海岸的安塔利亚,俱乐部,东景点,被吸收和处理。 .parys和青少年东伦敦的愿望就成了。中国大陆和台湾,以印度,韩国,巴基斯坦和阿富汗与海盗船,在欧美被解雇。不工作或更好的生活!只是告诉他们,因为有!

因为他们不知道等待的好日子,如果船舶狗或羊,一旦他们肯定闷死!但对他们来说,这很有趣。如果在难民营猪被废弃了,但它肯定会死于饥饿和痛苦的,爱是为了移民...

 而不是再返回到循环,但现在,。西方政府数十亿美元的债务,一点一点,人们相信,财富东方被盗,已经不多了!英语或法语,有一天,东印度公司的资产,或者在伊朗石油公司的事件,没有神的仆人,现在你没有钱!

定居到了,拥有一切,退了出去。今天,西方到东方的眼睛是慷慨充满了再次与东方的珍宝洗劫一空,住了一段长时间的停留。因为这是在谈判中。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی