From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

استراتژ‍ی حزب الله

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸ ق.ظ | ۰ نظر

 

 نباید براساس انتقام جویی باشد، بلکه براساس تداوم حمله باید باشد . زیرا تا بحال، قدرت حزب الله بر اسرائیل کاملا معلوم نبود، آمریکا و انگلیس هم باور نمی کردند،  چنین قدرتی در یک کشور کوچکتر از: اسرائیل وجود داشته باشد . و حزب الله نیز به دلایلی این راز را پنهان کرده و بروز نمی داد .

اما حمله هفته گذشته اسرائیل، که با رهگیری موبایل یک سردار ایرانی و لبنانی، به  ترور آنان انجامید،  راه برای حمله و نشان دادن قدرت حزب الله باز شد، و اکنون حزب الله با یک حرکت حساب شده، حملاتی را شروع کرد. ولی این حملات نباید پایان بپذیرد، و تا نابودی اسرائیل باید ادامه  یابد.چرا که دیگر فرصتی باقی نمانده است . و باید کار راتمام کرد، و این  امری خدایی است .

 در داستان  حضرت موسی و فرعون هم چنین است . فرعون چند بار ظلم کرد ولی، از خدا عذر خواهی کرد، خداوند هم  بلاها را از آن ها دور کرد. ولی بار آخر دیگر فرمود باید کاری کنم که :عبرت تاریخ شود. و لذا فرعون را که، از عذاب های خون ، قورباغه و ملخ نجات داده بود، در رود نیل غرق کرد و: جسد آن ها را شبیه مومیایی ها، بر بالای آب آورد تا برای همیشه تاریخ، مردم آن ها ببینند و عبرت بگیرند.

اکنون هم چهارمین بار تجاوز اسرائیل است، و اگر در سه دور گذشته با عذر خواهی، تمام شده بود، این بار نباید تمام شود! بلکه باید کار اسرائیل تمام شود.  در حمله 33 روزه ارتش اسرائیل،  به حزب الله لبنان و 22 روزه و 55 روزه،  به غزه دیدیم که اسرائیلی ها، تا آنجا که توانستند به خشونت و:  کشتار دست زدند ولی، وقتی که زور شان نرسید، خواستار آتش بس شدند و همه چیز تمام شد.

اما این بار فرق می کند، باید اسرائیل را نابود کرد. و البته در فرهنگ حزب الله، نابودی اسرائیل به معنی نابودی مردم، و یا کشتار بیگناهان نیست.  بلکه به معنی از بین رفتن سیستم" حاکم بر اسرائیل است، به همین جهت حملات حزب الله، کاملا حساب شده است و: فقط نظامیان را هدف گرفته، آن هم نظامیانی که شمشیر را، از رو بسته و در میدان جنگ با قلدری تمام ایستاده اند.

در سیاست استکبار جهانی، دوغ و دوشاب یکی است! و برای آن ها بین کودک شیرخواره، با یک نظامی سرتا پا مسلح فرقی نیست. شاید برعکس ! خطر یک طفل شیرخواره، از یک مرد بزرگ مسلح بیشتر است! و این حقیقتی است که باز در"  داستان حضرت موسی می بینیم!

فرعون به صرف آنکه، خواب دیده بود که کودکی بدنیا می آید که: سلطنت او را نابود می کند، دستور داده بود تمام کودکان را، بلا استثنا بکشند تا مبادا، یکی از آن ها زنده بماند. و آن یکی همان باشد که: خواب دیده است. بنابراین سیاست کودک کشی اسرائیل، به این معنی نیست که: آن ها فرق کودک و بزرگسال را نمی فهمند، و یا قانون حمایت از کودکان را نخوانده اند، بلکه ترس آن ها از "بازمانده" است از کودکی که بازمانده باشد، و بعد کاخ آن ها را ویران کند.

اما در اسلام و آئین شیعه، که آئین حزب الله هم هست، به دستور پیامبر و حضرت علی ع، کودکان و زنان ، پیران و ناتوانان، لشگر و یا سرباز دشمن حساب نمی شوند، و نباید با آن ها برخورد نظامی کرد. حتی در میان نظامیان، آن هایی که امکان توبه برایشان موجود است، دشمن حساب نمی شوند!

دریکی از جنگ ها، سرداری نزد حضرت علی آمد و گفت : یا علی من شمردم و دیدم که: به اندازه تو دشمن را کشتم ، بنابر این هم اجر تو هستم! اما حضرت علی فرمود : نه! تو آدم ها را فله ای کشته ای، ولی من تا هفتاد پشت او را ارزیابی کردم، و اگر امیدی به یکی از نوه های او بود، او را نمی کشتم! بلکه زخمی می کردم.

  یکی دیگر از درس های امام علی، آن است که در جنگ نهروان، حضرت علی فرمود من چشم فتنه را کور کردم. و تمام نهروانی ها نابود شدند، جز 7نفر و از تمام لشکر ایشان همانطور که پیش بینی کرده بود،  همه زنده ماندند جز 7نفر.بلی ، الان زمانی است که چشم فتنه باید کور شود، تا ایندگان به گمراهی نیافتند.    

真主党的策略必须建立在复仇,而是基于一个持续的攻击。因为它有真主党对以色列的力量是不完全清楚,美国和英国并不认为在以色列一个小国这样的力量存在。真主党背后的秘密的原因,并没有发生。

但在以色列,伊朗和黎巴嫩上周的攻击跟踪他们的移动为首,他们导致了暗杀的方式是开放的进攻和展示真主党的力量,现在真主党,用计算出的招,攻击开始。但这些攻击必须接受结束,必须继续摧毁以色列。另一个机会留下。并应完成,这是上帝。摩西和法老的故事。法老的压迫,但很多时候,道歉真主,上帝通过远离这一切了。但我最后一次得另说,历史的教训。因此,老王,血,青蛙和蚱蜢处罚获救,他淹死在尼罗:自己的身体像木乃伊,在水面上,直到永远,市民将看到和学习。

这是第四次了以色列的侵略,如果在最后三轮道歉,这是所有的时间还不是全部!它必须是所有的以色列人。真主党在黎巴嫩22天55天33天的以色列袭击中,我们看到以色列人在加沙地带,据他所能暴力和杀戮开始了,然而,当他们的力量,呼吁停火和所有这是所有。

但这次不同的是,以色列必须被销毁。当然,真主党的文化,摧毁以色列指人的破坏,而不是无辜杀害。但它意味着的“当时在以色列,所以真主党的攻击,充分考虑只针对军事,剑的部队,从包装和所有站在打击欺凌的损失有。

全球傲慢,酪乳和Dvshab之一的政治是!而对于孩子的饮食狮子,手持系统阔腿不要紧。也许恰恰相反!一个孩子的风险从一个大男人更多的武装喝牛奶!而事实上,摩西“的故事开启吧!

老王花钱,梦见孩子出生那会毁了她的统治,已下令所有的孩子,无一例外,生怕其中一人幸存。它是同一个梦想。女婴的以色列政策,并不意味着他们不明白孩子和大人,和孩子没有看过的保护之间的差异,但他们害怕“幸存者”的是孩子谁是幸存者,房子消灭他们。

但什叶派穆斯林信仰,真主党的信仰是先知和哈兹拉特·阿里,儿童和妇女,老人和丧失劳动能力的顺序,军队与敌方士兵都没有了,不应该被处理军事。即使是在军事上,它有可能为他们悔改,他们不是敌人!

在战役之一,SARDARI阿里来了,以“阿里说,我数了一下,发现敌人的大小,你杀了,所以我也报答你!但阿里说:不!人的大部分是你杀的,但我下定决心要70在他身后,如果你希望自己的孙子之一,他没死!我没有受伤。一位伊玛目阿里的教训,那场战争尼赫鲁,阿里告诉我,我是视而不见的阴谋。 Nhrvany被摧毁,所有的人,但7和所有他们的军队,作为预测,所有,但其中7存活。是的,这是当诱惑是视而不见的后代没有分心。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی