From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

برند یا سود؟

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ق.ظ | ۰ نظر

برند احساس خوب نسبت به: یک اسم است، و این موضوع نیاز به مطالعه دقیق دارد، و نباید به برخی شعار ها توجه کرد. برند قبلا فقط در بازار یابی نقش مهمی داشت، ولی امروزه در همه جا، خود را نشان می دهد. در ورزش فوتبال یا: در کار های آی تی، حتی امور فرهنگی و اجتماعی .امروز هدف از برند سازی، فقط سود آوری نیست بلکه سرمایه گذاری است.  لذا باید چند چیز را توجه داشت:

اولا برند فقط اقتصادی نیست، یعنی یک حزب یک موسسه و یک ایده، نیز می تواند برند باشد. وقتی یک فکر جهانی شد یک برند است . امروز نام امام خمینی ره، یک برند است که به گفته ای، نام ایران با نام امام خمینی ره شناخته می شود. یا گفته شده که محبوبترین کلمه قرن است .

امروز نام محمد ص  در نامگذاری، یک برند است یعنی بیش از همه نام ها، در سراسر جهان تکرار می شود. امروز انقلاب اسلامی، انرژی هسته ای و: نام ایرانی یک برند است . با همه مشخصات یک برند. احساس خوب و در آمد خوب و سود بالا.

 مردم از سونی، فقط یک کالا انتظار دارند! و هنگامیکه آن کالا را خریدند، به دنبال برند دیگری هستند. لذا مفهوم برند دچار تحول شده است، تحول ذاتی آن در جهت سود آوری است. یعنی امروزه دیگر بنز بدنبال آن نیست که: فقط مدل ماشین گرانقیمت باشد. زیرا به این نتیجه رسیده زیاد گران بودن هم، ضد تبلیغ است. زیرا مردم وقتی به چیزی دسترسی پیدا نمی کنند، یا از دسترسی به آن نا امید می شوند، برون فکنی می کنند.

سونی یا بنز فقط برای ثروتمندان، آنهم فقط یکبار موقع خریدن برند است . در حالیکه میل انسان به جاودانگی است، و حضور در همه سطوح جهانی را می طلبد. به همین دلیل است که بنز هم با خرید کارخانجات دیگر، به تولید خودرو های کوچک هم دست زده است! یا سونی علاوه بر تولید اصلی، تولیدات دیگر هم دارد.

درواقع اصل یکسان سازی، جایگرین شاخص بودن شده است . مثلا در ایران، بانکها نمی توانند شاخص  یا برند باشند، زیرا مردم از آن ها انتظارات یکسانی دارند! وقتی یکی از بانکها کاری انجام می دهد، مشتریان بانک های دیگر هم، از بانکهای خود تقاضای چنین کاری دارند. لذا بعد از مدتی همه بانک ها، مثل هم عمل می کنند.

شاید هم برعکس شده، یعنی هرگاه شرکت یا بانک، طرحی جداگانه بدهد که برند محسوب شود، شک و بدبینی مردم را درپی دارد: که چه قصدی در پشت پرده است!

ساده ترین کار هر شرکت، برای فروش بیشتر قیمت شکنی است. ولی آن ها نمی دانند که مردم، با خود می گویند: این ها حتما قیمت ها را چند برابر حساب می کنند، تا بعدا با منت گذاشتن تخفیف بدهند. زیرا مردم عاقل شده اند، و میدانند که هدف شرکت ها، فقط سود آوری است.

   اگر سود آوری برای شرکت ها مقدس، و یک هدف والا محسوب  شود، ولی برای مصرف کننده، یک سم مهلک است. یعنی هرچقدر شرکت ها، برای سود آوری بیشتر تلاش کنند، کمتر نتیجه می گیرند. به همین دلیل فقط شرکت هایی سود آور می شوند، که هدف خود را سود آوری اعلام نمی کنند!

درواقع همانطور که هر نوع تبلیغ مستقیم، ضد تبلیغ می شود، هرنوع اقدام مستقیم برای سود آوری هم، به ضرر می انجامد. چنانچه گفته شده است: بیشترین سرمایه ها در تبلیغات دور ریخته می شود . یعنی موقعی که شرکتی، آمادگی تولید زیاد را ندارد، با تبلیغات بیشتر، خود را ضایع می کند و: مردم می بینند که همه جا نام آن کالا هست، ولی خود آن کالا نیست! یا حداقل به وسعت نامش نیست! و این ضد تبلیغ است، و برند سازی را دچار مشکل می کند. لذا اکنون برند سازی، نه براساس سود، بلکه بر اساس ارزش آفرینی است. یعنی احترام به عقاید مشتری، و ارزش آفریدن برای او، مهمتر از سود تلقی می شود ارزش آفرینی یعنی همان ایثار ! یعنی دیگران را برخود مقدم دانستن.

و اینجا است که اسلام و دین، جای خود را باز می کند. و ثابت می کند که برای سود نیامده، ولی سود می رساند. همانطور که قران می فرماید: پیامبر از شما اجر و مزد نمیخواهد، بلکه شما را به تجارت بسیار سود آور راهنمایی می کند.

品牌或利润?

他们感觉良好:一个名字,这就需要认真研究,并应注意的口号。目前已经在市场营销中起重要作用,但现在到处都是,你的节目。在足球场上还是在ETA,甚至是文化和社会事务今天,品牌的目的,而不仅仅是利润的投资工作。有几件事情需要注意:

首先,他们不仅是经济,一个企业是一个党,一个想法,也可以考虑。当一个人认为的全球品牌。今天霍梅尼,谁说,一个品牌的名字与著名的伊玛目霍梅尼的名称的名称。我说,流行了一个世纪。

今天任命穆罕默德永存,是一个品牌名称是高于一切,这个世界是重复的。今天的伊斯兰革命,核能,伊朗是一个品牌名称。查看所有品牌。良好的意识和良好的收入和利润高。

 索尼的人,只是希望商品!当货物都买了,寻找其他品牌。品牌理念发生了变化,它改变盈利是至关重要的。今天,也就是不再跟随奔驰:昂贵的汽车是唯一的模式。为防宣传的结论过于昂贵。因为当人们无法获得,或访问它感到失望,他们打破了。

奔驰,索尼只为富人来说,买只是一个品牌的时候。而人的欲望不死,世界需要在所有水平。这就是为什么奔驰工厂再买,从事生产小型车!或者索尼,除了主要产品,等产品。

事实上,同样的原理,而不是索引。在伊朗,例如,银行可以不使用索引或没有,因为人们对他们的期望一样!当银行是干什么的,其他的客户,所以他们从银行的需求。因此,一段时间后,所有的银行,同样的行为。

也许是相反的,即当公司或银行,这必须被视为一个单独的项目,正在寻求公众的疑虑:什么是幕后的打算!

最简单的事情每个公司都有出售更多的倾销。但他们不知道人们对自己说:这就是你有多个帐户的价格,然后支付打折的义务。因为人是聪明的,他们知道公司只盈利。

   如果盈利企业圣洁的,是一个崇高的目标,但对于消费者来说,是一个致命的毒药。该公司越大,争取更高的利润,较低的结果。出于这个原因,唯一盈利的企业,这是没有宣布它打算获利!

事实上,任何形式的直接广告,标榜抗任何直接的行动,盈利能力也导致了损失。正如人们所说的,在广告中最大的投资丢弃。这意味着,当你准备有一个伟大的产品,以进一步发展,他们的浪费和人们看到,到处是好的,但它不是很好!或者至少不是他的名字的程度!反广告,和标记难以为用户。所以,现在的品牌,而不是利润,而是基于价值创造。尊重客户对他创造价值的意见,并认为比利润更重要。

并且是伊斯兰教和宗教的地方打开。并证明它是不以盈利为目的,但受益。正如古兰经说:先知的工资和你想要的薪水,但你会提供一个非常有利可图的生意。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی