From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

علم مسخره مارکتینگ !

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

 

علوم بازار یابی هم مانند: دیگر دستاوردهای غربی، به آخر خط خود رسیده و :در متن جامعه تضاد و دوگانگی خود را به نمایش گذاشتند. درواقع نه تنها در سیاست، غربی ها دچار تناقض شدند، بلکه در بازار یابی و علوم مدیریت نیز، بر طبل تناقض گویی می کوبند، بدون آنکه خود بدانند. زیرا از قدیم گفته اند: دروغ گو کم حافظه است! یک نمونه از حافظه تاریخی، ایگور انسف و دیگر دانشمندان بازاریابی هستند!

 آن ها سال ها است تبلیغ می کردند: برای ماندگاری در بازار باید: قیمت ها را کاهش داد و: کیفیت را بالابرد، غرب زدگان ایرانی هم با ذوق و شوق، این ها را ترجمه میکردند و: با بستن یک کراوات به گلوی خود، که راه خون رسیدن به مغز را می بندد، جلوی تفکرات خود را میگرفتند، تا ترجمه ها عینا به هدف خود برسند! زیرا از نظر غربی ها، دیگران حق ندارند فکر کنند!

اما امروز این تئوری ها مرده است! هیچ سازنده ای برای تصرف بازار، یا بالا بردن سهم خود از مارکتینگ، به کاهش قیمت یا بالابردن کیفیت نمی اندیشد! تولید کنندگان فوق سنگین چینی، که به این یاو ه ها گئش دادند، و به کاهش قیمت دست زده و: دامپینگ کردند، کیفیت را قربانی کرده اند. اکنون جنس چینی با کلمه: بی کیفیت قرین است. و آن هایی هم که ارزان فروختند، امروز تقاص آن را پس می دهند: زیرا بازار اشباع شده، و مردم حتی اجناس ارزان را هم نمی خرند! به همین دلیل ،  رشد منفی اقتصاد چین آغاز گردیده است .

دکتر محمدی استاد بزرگ بازاریابی ایران، با افتخار تمام از تناقض ها ی بازار یابی دفاع می کند ! از نظر او اگر غرب بگوید: الان شب است حتما شب است! و اگر باز هم بگوید: الان روز است حتما روز است! و هیچ کس حق ندارد، بر روی حرف دانشمندان غربی حرف بزند، هرچند این حرفها همدیگر را نفی کنند.

وی که در ابتدای صحبتش می گوید: ارزش افرینی برای مشتری آن است که: مشتری بگوید این کار یا این کالا می ارزید، می گوید شما باید بگویید که ارزانتر از دیگران هستید! و کالای شما با کیفیت مشابه بهای کمتری دارد. ولی بعد فراموش می کند که این را گفته، چون بلافاصله آن را به مسخره می گیرد! به مثال او توجه کنید: لکسوس وقتی به بازار آمد، اعلام کرد من همه آپشن های بنز را می دهم، ولی قیمت من کمتر است !

اما بنز چه کرد؟ وی با مسخره می گوید: اگر ما بودیم می گفتیم بنز باید: ارزانتر از لکسوس می شد، تا بازار خود را حفظ کند. ولی بنز این کار را نکرد! بلکه آن را گرانتر هم کرد. استدلال این بود که بنز با لکسوس فرق دارد،  مشتریان مخصوص خود را دارد. و مشتریان باید بهای این تفاوت را بپردازند.

پس غربی ها، موقعی که قیمت ها را کاهش دهند آفرین دارند، افزایش هم بدهند، و به تمام قوانین بازاریابی پشت پا بزنند، بازهم آفرین دارند. می گویند نوکری برای ارباب خود بادمجان پخت، و ارباب از آن تعریف کرد، آشپز هم گفت بله بادمجان، غذای بسیار خوبی است . روز بعد دوباره بادمجان پخت، تا ارباب بیشتر لذت ببرد، ولی ارباب گفت: بادمجان غذای بدی است. آشپز هم گفت بله قربان، بادمجان باعث برخی ناراحتی ها در بدن می شود! ارباب تعجب کرد و گفت: تو که دیروز از بادمجان، تعریف می کردی چه شد بدگویی می کنی؟

او گفت: من نوکر شما هستم، نه نوکر بادمجان! حالا ببینید کار غرب زده ها، به جایی رسیده که استاد بزرگ ایرانی، بیاید نوکر مابانه از همه چیز غربی ها تعریف کند.

متاسفانه اساتید دانشگاه های ایران، هنوز در قرون وسطی غرب زندگی می کنند. و دوران طلایی سال های 1960را از یاد نمی برند، و نمی خواهند باور کنند که : دنیا تغییر کزده و دیگر کسی به: اصول بازار یابی آنان علاقه ای ندارد! وقتی امپریالیزم جهانی، و سرمایه داری چند ملیتی، سال ها زحمت کشیده ، بازاریابی کرده  و بازار ایران را فتح می کنند، ولی بعد ناگهان با یک مصوبه کنگره،  ناچار شده تحریم ها را می پذیرند، و همه بازار ها را ترک می کنند،  چه جایی برای بازاریابی است؟ جز گول زدن خود و تعداد ساده اندیشی دیگر.

市场营销学可笑!

市场营销等其他西方成就,并达成对偶显示的文本终点线。事实上,不仅在政治,西方人是矛盾的,但在市场营销和管理科学,鼓听起来没有自己的矛盾。古语说:骗子更少的内存!历史记忆,伊戈尔Ansf和其他科学家的一个例子是营销!他们在市场中竞选年生存率:价格降低和质量的提高,津津有味和热情西伊朗的受害者,他们被翻译有密切联系到他的喉咙,血液到大脑被封锁,阻止他们的想法是,以达到自己的目的,正是翻译!对于西方,人们没有想到吧!

如今,这一理论是死的!没有建设性地占领市场,或提高其份额的营销,降低价格,提高不思质量!超重中国生产商,谁做这个或数据吉什,并采取降低价格和倾销,他们不得不牺牲质量。字的瓷器:质量全程陪同。而那些今天谁卖便宜会还钱的,因为市场已经饱和,人们甚至不买便宜货!因此,中国经济的负增长已经开始。

M主的营销,营销与骄傲的防守所有的矛盾!他说,如果西方:现在晚上是夜肯定的!如果他们告诉你,这是每天更新!没有人有权利,在西方学者谈谈话,但这些东西否定对方。

他在谈话一开始说:为创造客户价值是客户说这是好还是不值,说,你应该说你比别人更便宜!你的产品是相同的质量和低廉的价格。但你记住,这是说,只要它是荒谬的!例如,注意:当市场的雷克萨斯,奔驰说,给我所有的选项,但我的价格低!

但是,什么是奔驰?他嘲笑说,如果我们说,我们一定要奔驰,雷克萨斯是便宜保持其市场。奔驰,但并没有做到这一点!但它更昂贵。该论点是,奔驰,雷克萨斯是不同的,有其自己的客户。而客户必须支付的差价。

在西方世界,当价格较低的企业家,提高他们的时间和营销脚背的所有规则,他们仍然有问题。烤茄子的仆人说他的主人,而该定义的师傅,师傅说的没错,茄子,食品是非常好的。以后的日子里,烤茄子,享受更多的主,但主说,茄子食物是坏的。库克说的没错,茄子,引起一些不适的身体!主惊讶地说,你昨天茄子,你确定你有什么诋毁?

他说,“我是你的仆人,茄子不是仆人!现在你看到了西方,到如此地步,伊朗特级大师,太琐碎的定义西方的一切。

不幸的是伊朗的大学教授,仍然生活在中世纪的西方。而且不要忘了上世纪60年代的黄金时期,而不愿相信,这个世界已经改变,不再:他们在营销的原则没有兴趣!当世界帝国主义和跨国资本主义,多年长期艰苦的工作,市场营销和征服了伊朗市场。但突然,国会的行为,不得不接受处罚,并离开市场,什么营销的地方吗?但欺骗自己和其他白痴。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی