From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

(No dog no Iranian!) تحقیقات ایرانی به زبان غیر ایرانی !

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

 

در یکی از شهرستان های آذری زبان، امام جمعه به زبان آذری خطبه می خواند، بعد برای اخطار به صدام گفت: من به زبانی صحبت می کنم که ، همه دنیا بفهمند و بعد، شروع به فارسی صحبت کردن کرد. اما فارسی زبان ها، برای اینکه همه دنیا حرف آن ها را بفهمند، به زبان انگلیسی صحبت می کنند!ُ آن ها نمی دانند که کمترین گویش را زبان انگلیسی دارد !در مقایسه با زبان چینی که: یک و نیم میلیارد گویش دارد!

  بجز زبان هندی که که نیم میلیارد است، زبان فارسی و عربی هم، بیشتر از انگلیسی گویش دارد.اما متاسفانه خود باختگان انگلیس، این را نمی فهمند و: دستی دستی انگلیسی را به گویش بیشتر سوق می دهند! آن ها نمی دانند و یا نمی خواهند بفهمند که: انگلیس از شرکت نفت بر ایران مسلط شد . وقتی هم که مسلط شد، در تمام جاهایی که حضور داشت، در داخل خاک ایران، با کمال وقاحت می نوشت: ورود سگ و ایرانی ممنوع است!(No dog no Iranian!)   

حالا نه تنها شرکت نفتی ها، که حتی پزشکان و مهندسان ایرانی هم، خود باخته شدند و به زبان: کسانی مطلب می نویسند که : ایرانی را با سگ مقایسه می کنند! البته از نظر اینها، سگ ها از ایرانی ها هم بهترند! زیرا اگر یک سگ را در: خانه نگهداری کنند، از یک ایرانی بیشتر خرج می کنند! بنابراین برابر دانستن ایرانی با سگ، ظلم به سگ است!

امروز در کلاس خبرنگاری روابط عمومی: شرکت نفت شاهد بودیم! مانند اکثر همایش ها، متن کاملا انگلیسی بود و در توضیح آن ها هم، فقط از افعال فارسی استفاده می کردند، والا همه چیر انگلیسی بود. حالا فرهنگستان زبان، باید برای همایش ها دستور العمل صادر کند! البته آن ها بسیار فعال هستند، در حالیکه فرهنگستان بسیار منفعل. همین چند شب پیش، یک برنامه ای داشتند راجع به: سریالی که 10ماه پیش پخش شده ! این یعنی عقب ماندگی فرهنگستان و ادب فارسی، از حرکت جامعه! در حالیکه می تواند با استفاده از طرح همیار پلیس، سیستم پاس داشتن از: زبان فارسی را به خود مردم، و حتی کودکان بسپارد.

بطور طبیعی هر معلم زبان و ادبیات فارسی، چندین هزار دانش آموز و دانشجو دارد، از میان هر 30نفر، یک نفر هم انتخاب کند، این وظیفه بخوبی اجرا می شود. زیرا مردم وقتی می بینند که: زبان فارسی صاحب دارد، و آن را پاس می دارد، همکاری می کنند. این امر، هم فارسی را به متن زندگی مردم برمی گرداند، و هم باعث تقویت زبان و ادبیات فارسی می شود، زنگ انشا و املا هم شیرین می شود.

در حالت بدبینانه، ما معتقدیم که غرب گرایان، یا دوستداران تبدیل زبان فارسی به انگلیسی، نادان هستند یا مزدور! اگر نادان هستند بدانند که: باید زبان فارسی را از همان راهی که: بیرون کردند برگردانند. یعنی بجای آنکه برای فرموله کردن مسائل علمی، از علائم انگلیسی استفاده کنند، از علایم فارسی بهره ببرند.

همانطور که ابتدا اینطور بوده! یعنی کتب ابونصر فارابی ، ابن سینا و عمر خیام ، خواجه  نصیر طوسی و دیگران، همه از حروف الفبای فارسی، برای ریاضیات استفاده می کردند.آن ها به زور این علایم را انگلیسی کردند، و الان موقع برگشتن به اصل خود است.

اما چرا مزدور هستند؟ زیرا با این روش، تحقیقات خود را برای فروش به: خارجی ها آماده می کنند! یعنی اسرار نظام و نقطه قوت و بالا دستی ما را، قربانی دریافت پورسانت یا: جاسوسی علمی خود می کنند. فرار مغزها برای همین کار، به زیان مردم ایران است. زیرا مردم مالیات می دهند تا: دولت آموزش و پرورش را اداره کند، و دانشگاه ها را سرپا نگهدارد.

  اما آن ها این هزینه ها را، از بیت المال دریافت می کنند، ولی محصولات خود را شخصا می فروشند! و در آمد آن را در بانک های خارجی نگهداری می کنند. برای همین است که عربستان پاپتی! یا قطر! یک قطره ای، همه طرح های ما را، زودتر اجرا می کنند! دلیل آن هم وجود مهندسان ایرانی، در اجرای طرح های آنان است. زیرا وقتی وارد عرصه طرح ها می شویم، همه عناصر اصلی آن ها، در سراسر جهان ایرانی ها هستند!

伊朗研究非伊朗语言!

在城市里人的语言,阿塞拜疆星期五祈祷讲道称,此前警告萨达姆说,我说的语言,每个人都可以了解世界,然后他开始说话波斯语。但是,波斯语,这个词对于整个世界明白了,说英语,他们不知道的英语是最在与中国语文比较:!半个十亿的语言!

  除了印地文,这是一个半十亿,波斯语和阿拉伯语,最英式英语方言的受害者,但不幸的是,我不明白:十拿九稳,引领英语!他们不知道或不想知道,英国是主要的石油公司在伊朗。当我回过神来,这是目前在所有的地方,在伊朗境内,淫秽的完美写道:狗是被禁止的!

 

现在不仅是石油公司,甚至伊朗的医生和工程师,迷失在那些谁公布伊朗与狗相比!然而,鉴于此,伊朗人比狗更好!如果在家里狗抱,伊朗花更多!伊朗人知道狗,狗是残酷的!

在今天的新闻类,公共关系,石油企业看到了!最喜欢的会议,全英文文本和在他们的解释,只是用波斯动词,否则,所有Chyr英国。现在,语言学院,发给参加会议的说明!当然,他们是非常活跃的,被动的,而学院。就在几天前,他们有一个关于程序:串行宣扬9个月前!学院运动的波斯文学的落后!虽然你可以使用警察的同伴,系统通过波斯语言的人,甚至是孩子带来。

通常情况下,波斯语言和文学的每一位教师,也有几千个学生,每30人,一人被选中,工作做得不错。因为当人们看到,波斯语,它供奉着合作。这是公共生活返回到波斯,并加强了波斯语言和文学,写作和拼写环太甜。

在悲观的情况下,我们认为,西灰或恋人到英语,都是无知或聘请!如果你是无知知道,在他们变成以同样的方式的语言。也就是说,而非制定科学的问题,使用英语的迹象,症状波斯受益。

因为是这样的!图书阿布纳斯尔法拉比,阿维森纳和欧玛尔·海亚姆,瓦加纳西尔土司等,所有的波斯字母,用于数学。他们强迫这些迹象都是英文的,现在是时候回到自己的原点。

但是,为什么被录用?因为这个方法,你的研究销售:老外都准备好了!这就是我们的实力和上游的秘密,受害人收到的佣金或:间谍自己。人才流失的工作,向伊朗人民造成损害。因为税收对政府来说教育和大学保持漂浮。

  但是,公共资金的成本,不应该卖自己的产品!和它来外资银行保持。这就是为什么沙特的怪物值得!或大小!涓流,我们所有的项目,运行速度更快!究其原因,伊朗工程师在他们的项目的存在。因为当我们进入设计领域,它的所有元素都是世界各地的伊朗人!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی