From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

علوم مقاومتی و: پزشکی مقاومتی.

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۱۳ ق.ظ | ۰ نظر

 

برخلاف آنچه ه برخی می گویند :علوم اسلامی و غیر اسلامی نداریم، خیلی هم داریم! و باید مرز آن ها جدا شود، و حالا اگر از اسلام خوششان نمی آید، ما اسمش را می گذاریم :علوم مقاومتی یا پزشکی مقاومتی. بنا بر نظر پزشکان، مخصوصا خانم دکتر دستجردی، در همایش مدیریت داتش ، پرشکی اولین علمی است که: با انسان متولد شده زیرا، مسئله سالم ماندن، دغدغه بشریت است.

اما از نظر ما، علوم انسانی اولویت دارند. زیرا انسان ها باید اول زندگی کنند، تا بعد به فکر سالم ماندن باشند. بنابر این اقتصاد و کشاورزی ،  علوم طبیعی و پایه، برای زنده بودن لازم است. ولی پزشکی برای سالم ماندن، یا زنده ماندن! لذا همه علوم با انسان زاده شدند و: مدیریت دانش، باید بر این محور حرکت کند. و تاخیر یا تقدم یکی بر دیگری، انسان را تک بعدی به نظر می اورد.

اما همه این علوم، همزاد هم داشته اند! و آن علوم غریبه یا علوم ضد بشری، یا علومی که به فکر مرده بودن! یا مرگ بشر بودند. که ما آن را به علوم بشر دوستانه و :علوم ضد بشری هم ترجمه می کنیم.  ومقصود ما همان: علوم اسلامی و غیر اسلامی است،  که برخی آن را قبول ندارند! علوم اسلامی یعنی علومی که: به دستوراسلام فقط به خاطر: شناخت و عبودیت خدا است (رسول اکرم(ص) فرمودند: أوّل العلم معرفة الجبّار و آخر العلم تفویض الأمر الیه؛ سر آغاز علم، شناخت خداوند جبّار و سرانجام آن، واگذارى امور به اوست) .

اما علوم غیر اسلامی، روح بشر را در خدمت شیطان می گذارد، و شیطان بر تمام امور آن ها مسلط می شود. و او بزرگترین دشمن بشر است که: در شکل نفس اماره و شیطانی، و هوا های نفسانی ظاهر می شود: (أَعْدَى‏ عَدُوِّکَ‏ نَفْسُکَ الَّتِی بَیْنَ جَنْبَیْکَ‏.) و کار و فلسفه دشمن هم، از بین بردن و نابود کردن انسان است. یعنی علوم غیر اسلامی، انسان را به یک موجود ویرانگر، تبدیل می کند تا با ساختن: بمب اتم و سلاح های مرگبار،  در پی نابودی بشریت باشد.

یکی از این علوم غیر اسلامی و غیر انسانی، بیو تروریسم است، که استاد خلیلی فر، بخوبی در باره آن تحقیق و تفحص کرده است. ( بیو تروریسم اینتر پل، دکتر سید امید خلیلی فر) به گفته وی، بیوتروریسم دارای تاریخچه طولانی است، از آن زمان که انسان ها برای کشتن دیگران، جسد متعفن یک طاعونی را با: منجنیق به قلعه های آنان می انداختند، تا زمانی که لاشه های مردار را، در سرچشمه اب ها می گذاشتند، که همه طاعون و وبا بگیرند!  تا به امروز که با صد کیلو مواد سمی، می توانند یک میلیون نفر را نابود کنند!

آن زمان هم پزشکان بودند که: این پیشنهاد ها را می دادند! و اصلا سوگند بقراط، به خاطر همین خیانت های پرشکان بود، که البته سودی هم نداشت! و این سوگند نامه، فقط برای دریافت مدرک است! و بعد فراموش می شود. در جنگ تحمیلی، ما چه مقدار پزشکان متعهد، و چه مقدار پزشکان خائن داشتیم؟ آن هایی که گاز خردل را می ساختند، هم پزشک اعصاب و روان بودند، و هم مهندس شیمی دارای مدارک علمی فوق تخصص! که اگر نبودند چنین محصولی تولید نمی شد.

اینکه بگوییم علم فی حد ذاته خوب است، یک تفکر غلط است. زیرا علم باید پایه ارزشی داشته باشد، یعنی باید در جهت سلامت و رشد انسان ها باشد. و درنتیجه آن دسته از علوم که: به ضرر انسان ها است، فی حد ذاته علوم باطل است. مانند علم سحر و جادو ، جفر و  رمل  و..در پزشکی هم، علوم بیو تروریسم، صرف نظر از دانشمندان آن، یک علم باطل است. و هر نوع تحقیقات یا سرمایه گذاری در: پیشبرد این علوم ضد بشری، فاقد وجاهت قانونی است.

آیا فرقی وجود ندارد بین: علم وتحقیاتی که نتیجه آن درمان سرطان است، با علم و تحقیقاتی که نتیجه آن: سرطان زا است؟ امروزه دیگر بر هیچکس پوشیده نیست که: بیماری های خطرناک و مسری، فقط نتیجه تحقیقات منحرف پزشکی، برای از بین بردن مردم دنیا است. چه کسی می تواند بگوید که : ایدز خود به خود بوجود آمد؟ یا سارس منشا طبیعی داشت؟ یا حتی سرطان، معلول افزایش مواد شیمیایی در: غذای انسان بجای مواد طبیعی، نیست؟

科学性:医学阻力。

相反的是有些人说,伊斯兰教和非伊斯兰教的科学没有多少时间了!并且必须从边境分开,而现在,如果你不喜欢伊斯兰,让我们把它叫做电阻或电阻的科学。据医生介绍,特别是Dastjerd博士,知识管理会议,第一医药科学,人类天生有它,保持健康关注的是人性。

但是,我们的人文科学有优先权。因为人首先要活着,以后要考虑保持健康。因此,经济,农业,自然科学和基本生存的需要。但医生保持安全,并保持活着!因此,所有人类与生俱来的科学与知识管理,必须移动轴。延迟或一个在另一个之上的优先级,则一维人携带。

但是,所有的科学,都有双胞胎!而这被认为是抗人类神秘科学或科学,或科学已经死了!人类死亡。这是我们的人道主义科学和科学也翻译不人道。我们的宗旨:伊斯兰教和非伊斯兰教的科学,有些不同意呢!伊斯兰科学,科学,伊斯兰教的订单仅适用于知识和上帝的崇拜(神圣的先知(SAW)说:知识的开端,神的知识和暴君那是他的事情)。

但非伊斯兰科学,人类的灵魂离开撒旦的服务,撒旦是所有的人的主。他是人类的性感和调皮,性感气氛的形式最大的敌人出现:(),工作和敌人的理念,破坏和摧毁人类。也就是说,非伊斯兰科学,人类正进入一个破坏性的,转换为建:原子弹和致命的武器,人类的毁灭之后。

其中一个不人道和非伊斯兰科学,生物恐怖主义,这哈利利教授烤箱,以及调查是关于。 (生物恐怖主义国际桥,医生赛义德·哈利利的Omid炉)据他介绍,生物恐怖主义有着悠久的历史,它的时间来杀其他人,臭烘烘的尸体用瘟疫:城堡弹射起来,直到死者尸体,放在一个水源,鼠疫,霍乱,所有这些!迄今为止,数百磅的有毒物质,可以摧毁一百万!

过了这个建议得到医生的!希波克拉底誓言不惜一切,因为它背叛了医生,这是不盈利!宣誓书,刚刚拿到文件!然后遗忘。在战争中,什么医生,什么医生了叛徒?这些谁做了他们的芥子气,精神病医生,还包含科学证据特种化学工程师!当然,如果没有这样的产品。

如果说本身的科学是好的,想法是错误的。这是宝贵的知识基础,这应该是在健康和人类发展。因此那些科学的人体是有害的,虚假的本身限制。喜欢科学,魔法,肾错构瘤V..dr盐沼医学,生物科学,恐怖主义,无论其科学家,科学是无效的。与任何研究或投资在抗人文科学,没有法律依据的发展。

是否有癌症治疗,研究,科学和科学调查由此产生的差异,因此,是致癌?今天,这已经不是什么秘密,危险和传染性疾病,被误导的研究,只有结果,毁灭世界。谁又能说,艾滋病就在自己的?或SARS的天然来源?或癌症,造成越来越多的天然材质的化学物质在人类的食物,而不是,不是吗?

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی