From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

شادی ها بیشتر از غم ها است.

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

 

عده ای ما را متهم می کنند که: قوم غمگین هستیم و: شادی در زندگی ما وجود ندارد! البته منظور آن ها به دو ماه عزاداری: برای امام حسین در طول سال است. وبرخی آنقدر دروغ می گویند و: گستاخی می کنند که انسان تعجب می کند، که اینها دهان باز کرده فقط می گویند! و اصلا گوش شنیدن ندارند. حتی برخی روانشناسانه می گویند که: چرا همه لباس های ما سیاه است، که منظور آن ها چادر است! یا برخی دلسوزانه می خواهند به: این ملت غمگین شادی را نشان دهند!

ما از این ها متشکریم، ولی شادی آن ها برای خودشان ! زیرا مهمترین شادی آن ها، مسخره کردن دیگران است! که نمونه آن را در دوربین مخفی می بینیم، که با سر کار گذاشتن و مسخره کردن: عابرین بی خبر اسباب خنده و شادی، برای خودشان و دیگران درست می کنند!

شادی دیگر آنان، خفت کردن برادر یا خواهر یا :همشهری های خودشان است. آن ها دسته جمعی، در خیابان راه می افتند و :کسی را گیر می آورند و با کتک زدن آن، مدتی شاد می شوند و خوش می گذرانند! بخش دیگر شادی آنان، تجاوز به زنان و دختران و کودکان است، که تحت عنوان آزادی جنسی و: دوستی دختر و پسر ، والنتاین و این چیزها انجام می دهند.

 و بالاخره برخی از شادی های آنان هم، به خوردن مشروبات و مصرف مواد مخدر ، پرواز در هپروت و انجام اعمال ناشایست! و صفا کردن و خوشگذرانی و: عیش و نوش است. بله اگر شادی این است که بهتر است، انسان غمگین بوده به خود مشغول باشد، و به دیگران آزار نرساند. پس یعنی بزرگترین گناه این ملت مغموم، آن است که دوماه محرم و صفر ، مردم آزاری را کنار می گذارند! و از گناه دوری می کنند، و ماه رمضان را و ماه شعبان ، رجب را احترام می کنند و آمار جرم را پایین می آورند.

اما نکته آن است که آن ها، شادی های ما را نمی بینند! و اصلا آن را شادی نمی دانند. امام صادق ع می فرماید: شیعه ما کسی است که باشادی ما شاد ، و با غمگینی ما غمگین باشد . بنابر این اگر دو یا سه ماه، ماه حزن و اندوه است، 9ماه دیگر ماههای شادی و استفاده از: نعمت های الهی است. در روایت فراوان داریم که: پیامبر اکرم فرموده است: هرکس خبر تمام شدن این ماه را به من دهد، بشارت بهشت را به او‏ میدهم. بنابر این غم آلود بودن ماه صفر، حتی برای پیامبر اسلام هم امری ناخوشایند است، که دوست دارد هرچه زودتر تمام شود.

در روایات فراوان دیگری داریم: با شروع ربیع الاول، یعنی تمام شدن ماه صفر، ربیع و بهار شادی های اهل بیت فرامی رسد. و آن را لقب ربیع المولود نیز داده اند. به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، مردم مسلمان کردستان، در ایام مختلف سال به ویژه مناسبت های مذهبی، همواره با شور و مشارکتی گسترده، و آداب و رسومی ویژه، در صحنه بوده و بر: غنای فرهنگی ایران اسلامی افزوده اند.

 آیین دف نوازی و مولودی خوانی، در وصف حضرت رسول (ص) و تزیین کوچه ها، و خیابان های شهر در طول ماه مبارک: ربیع الاول و برپایی مراسم مولودی خوانی در: همه مساجد و تکایا از جمله برنامه ها و: مراسمی است که در ایام ماه: ربیع الاول در اقصی نقاط کردستان، و سایر شهرها و کشورها، برگزار می شود. و جهان اسلام در شادی غرق می شود.

بطور مثال در ایران امسال، با تمام شدن ماه صفر، فقط ماه ربیع نیست بلکه در دیماه، جشن های ارامنه و آشوریان و: دوستداران تولد حضرت عیسی مسیح است. و بعد سال نومیلادی است که : ایرانیان همگی خود را دراین جشن ها، خوشحال و شاد می دانند. بعد از آن ماه بهمن، ماه جشن های دهه فجر و: پیروزی انقلاب اسلامی است. بعد از ماه بهمن هم، مردم به استقبال نوروز می روند. ماه اسفند، ماه تدارک برای ایام عید باستانی است. و شروع سال نو ایرانی، شادی های خود را به خانواده ها عرضه می کند. و این شادی ها تا پایان فرورین ماه ادامه دارد. می بینیم تا اینجا 4ماه شادی، در مقابل دوماه محرم و صفر داریم! بقیه سال نیز کسی نمی تواند بگوید: که باید غمگین بود.

欢乐大于悲哀。

有人指责我们,我们是不快乐的人,还有我们的生活没有快乐!然而,在这一年的哀悼伊玛目侯赛因的两个月。有人说,这么多的谎言:人是粗鲁的惊喜,他们刚刚张开嘴说!并且没有耳朵听。一些心理说:为什么我们所有的服装是黑色的,这意味着它是一顶帐篷!而一些想成为富有同情心,展现让人伤感的幸福!

我们将感激这一点,但他们的喜悦为自己!对于大多数的喜悦,嘲讽别人!在隐藏的相机样品,看看谁正在与乐趣,欢笑与快乐的玩具不知情的路人,为自己和他人是正确的!

他们的幸福,羞辱或兄弟姐妹,他们的同胞。在大街上,有人集体下跌卡住,他们熬不住了,而他们是快乐和幸福花!他们的幸福的另一部分,强奸妇女和儿童,谁有权性自由和友谊女孩和男孩,情人节和要做的事情。

 最后,他们的一些快乐的在一起,饮酒和吸毒,古拉姆想象力飞和行为不得体!和喜悦和乐趣:快乐是。是的,如果幸福是更好的,伤心的人是忙,不伤。太难过了,人民的最大的罪恶,这回历和萨法尔月份,人们滥用它放在一边!避免罪,Sha'ban和斋月,回历的尊重,并降低犯罪统计。

但问题是,它是,我们看不到的幸福!并没有考虑它的喜悦。伊玛目萨迪克说:什叶派rosily我们谁,我们很高兴与我们的悲伤难过。因此,如果有两个或三个个月的痛苦和悲伤,幸福个月9个月用神的祝福。有许多故事,先知说:谁这个月底我会给他天堂的福音。萨法尔,伊斯兰教甚至先知的月如此血腥的悲剧,这是不愉快的,是爱很快完成。

还有许多其他的传统:拉比人,伊斯兰外交部长,萨法尔,拉比和春季的月份结束的开始来的幸福位。它也被称为拉比诞生。报告萨南达季的逼近,库尔德穆斯林人民,特别是宗教的场合,不同的时间,总是充满激情和广泛的参与和实践,特别是已经出现了:伊朗伊斯兰共和国文化的丰富性也随之增加。

 好客和产后的阅读,尽管先知(永存)和装饰街道和城市街道的圣月期间DEF仪式:拉比人,伊斯兰外交部长和仪式本命阅读所有的清真寺和Tkaya这样的程序和仪式上说,在拉比人,伊斯兰外交部长在库尔德斯坦各地的一个月,和其他城市和国家举行。与世界充斥着幸福。

例如,在这一年,所有的萨法尔,拉比仅仅几个月的月份,但在一月,亚美尼亚和亚述人的盛宴:耶稣基督诞生的球迷。和新年是,所有伊朗人这些庆祝活动,很高兴知道。伊斯兰革命胜利:二月,五月和黎明庆典个月后。 2月以后,整个人都迎接新年。三月,准备开斋节古月。而伊朗新年伊始,幸福是提供给家属。而这种喜悦持续到四月底。在这里,我们看到了喜悦4个月,回历和萨法尔我们的几个月!在今年余下时间,可以说,这将是可悲的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی