From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

نشاط و بالندگی در سایه ولایت

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۵ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

ظهور و بقا یا افول هر جریان: سیاسی و یا فرهنگی، دارای رمز و رازی است که اگر، آن رمز شناخته نشود ممکن است: طلوع پر سر و صدا به افول سریع  تبدیل شود. لذا شناخت شناسی جریان های سیاسی، لازمه آن است که عنصر اصلی: ماندگاری و بالندگی شناخته شود. اما متاسفانه اسیب شناسی این جریان ها، نشان می دهد که غرور افراد و: بی توجهی آنان عامل مهمی در: سقوط سریع جریان های سیاسی است.

موسوی به عنوان شاخص فتنه 88 ، بالندگی طولانی ولی افول ناگهانی داشت. در بررسی این جریان متوجه می شویم که: رشد جریان فتنه و یا موسوی، از سال 1358 آغاز می شود! در آن دوران تشخیص این بود که به: دامان ولایت چنگ بزنند، تا بر روی جریان های سیاسی روز، موج سواری کنند.این ایده از حرکت مائوتسه تونگ، در چین گرفته شده بود، و به دلیل نزدیکی زمانی و عقیدتی، امری مقبول بود.

مائو برای دست یابی به حکومت چین، راه را در ان دید که ابتدا با: پادشاه چین متحد شود و خود را، طرفدار او نشان دهد. بهانه او هم، داشتن هدف مشترک در جنگ با: ژاپنی های متجاوز بود. این استراتژی او را به پیروزی رساند. زیرا توانستند در جنگ تحمیلی ژاپن، علیه کشور بزرگ چین، با اتحاد همه گروه ها موفق شوند، و ژاپن را عقب ببرند.

عینا همین روش را، موسوی بر گزید یعنی اتاق فکر او: از قبیل بهزاد نبوی و دیگر مائوئیست های ایرانی، به او این را گوشزد کرد، و وی توانست با اتحاد  با ولایت فقیه، و نشان دادن خط فکری موافق، به نخست وزیری برسد و: زمام امور را دردست بگیرد. و البته مانند مائو چند بار با استعفا دادن، مخالفت خود را از جریان ولایت نشان داد! ولی برخلاف پیش بینی های اتاق فکر، جریان امام، بر خط امام ادعایی آنان پیروز شد. و ناچار استعفای خود را پس گرفت، و منتظر زمان نشست. تا اینکه زمان موعود فرارسید! وی با شرکت در انتخابات، قصد خود را علنی کرد.

اما این بار هم اتاق فکر او به بیراهه رفت! زیرا یک تفاوت اساسی وجود داشت : ایران انقلابی بود و امام خمینی، پس از انقلاب زمام امور را در دست گرفته بود. در حالیکه چین زمان مائو، در حال انقلاب بود، و می خواست که پادشاهی را از میان بردارد. ولی، چین رفته ها! و دوره دیده های انقلاب چین در ایران، امام خمینی را با شاه یکی گرفته بودند! و این اشتباه آنان بود که: باعث سقوط شان شد.

حالا در یک برداشت تاریخی، یکی از مسلمات تاریخ ایران، دریافت روشنگرانه از ادیان توحیدی است. یعنی یک خط مستقیم از ابتدا تا انتهای: تاریخ ایران کشیده شده که: خط انبیا الهی و ادامه دهندگان راه آن ها است. در طول تاریخ ایران، آلترناتیو ها و یا جایگزین هایی، پیشنهاد شده است ولی همیشه، چپ ترین نیرو ها، نیرو های توحیدی و ادیان الهی بودند. یعنی همه برای آزادی و عدالت جنگ می کردند، ولی وقتی شرایط سخت می شد، فقط مذهبی ها ادامه می دادند.

درهمین دوران مبارزه با طاغوت، همه طیف ها شرکت داشتند. از سلطنت طلب تا کمونیست! سلطنت طلب ها، مانند جبهه ملی که معتقد بودند: شاه و قانون اساسی بماند، فقط انتخابات آزاد تر باشد. تا کمونیست ها که یکدست، زیر همه چیز می زدند و: فقط حکومت شوروی سابق را می خواستند.

  اما وقتی زندان و شکنجه به میان می آمد، جبهه ملی ها به کراوات خود پناه می بردند! و کمونیست ها به دامن شوروی، و اگر هم دستگیر می شدند مانند کامیون، رفقای خود را لو می دادند ! فقط مذهبی ها بودند که رفقای خود را لو نمی دادند، و شرایط سخت را برای رضای خدا، تحمل می کردند. در جریان فتنه هم همین است، تا موقعی که ، دختر بازی و شعار های رقص و آوازی بود! صف های طویل از انقلاب تا آزادی تشکیل می شد، و وقتی شرایط سخت شد، همگی شهین و مهین شده و در می رفتند! و لذا موسوی با توهمات خود تنها میماند.

根据各省的生命力和发展

当前的政治和文化的出现和生存还是灭亡,神秘的是,如果密码不知道,这是可能的:上升和下降迅速变得嘈杂。了解政治进程,这是必要的,主要内容:生存和发展是已知的。不幸的是,这些电流的病理,表明骄傲的人:他们忽视政治进程的迅速崩溃的一个重要因素。

艺术诱惑为88,但突然下降的长远发展。在目前的研究中,我们发现,阴谋,或艺术的增长,1358年开始了!在诊断时是:圈竖琴的省份,并在当天的政治问题,移动冲浪的想法好处毛泽东,中国拍摄,因为接近和信仰,它被接受。

毛泽东实现了中国政府,在它的方式,第一次看到国王和他的盟友,中国,表现出他的球迷。他的借口,对日战争的目的是侵略者。这一策略使他取得了胜利。他们可以在战争中日本对中国最大的,所有的团体的联合是成功的,并带他们回日本。

完全相同的方式,穆萨维选择的余地,他认为,作为贝赫扎德纳巴维等伊朗毛派,提醒他,他能够团结在最高领袖,并展示思想的一致线,首相并且,接管掌舵的。当然,像毛泽东戒了几次,结果显示全省不赞成!相反的预测,但是,智库,伊玛目,阿訇赢得了他们的要求。并被迫辞去他的职务,并期待会议时间。直到约定的时间到了!他参加了选举,将开放其意图。

但是,这一次我觉得他误导的房间!因为有一个重要区别:伊朗革命和霍梅尼的革命采取的掌舵人。而中国在毛泽东的革命,国王希望消除。然而,中国的走了!和训练有素的中国革命在伊朗,霍梅尼是国王!这是他们的失误,这是他们的倒台。

现在,在一个历史的解释,伊朗吉文斯的一个,开明一神论宗教。即一条直线从一开始就画线的结束日期是他们的接班人的神圣先知。纵观替代或替代的历史已经被提出,但并非总是如此,左力,神的力量和神圣的宗教。这是所有他们争取自由和正义,但是,当条件艰苦,但他们继续他们的宗教。

与此同时,斗邪恶,都包括在内的所有光谱。在君主以共产党人!君主,如国民阵线认为,国王和宪法依然存在,只有更多的自由选举。共产党人在统一的一切,他们只是想苏维埃政权。

  但是,当它来到监狱和酷刑,国民阵线托庇在他的领带!和苏联共产党的破坏,如果你已被逮捕,其中包括卡车,背叛了他的战友们!只有宗教谁没有背叛他的战友,和条件,为求上帝,忍着。在相同的诱惑,因此,当女孩是打呗,唱歌和跳舞!直到长行的释放形成,并且当条件困难,SH和M和所有去!它不仅仍然穆萨维你的幻想。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی