From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

مبارزه مسلحانه سیاهپوستان،

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

7

علیه پلیس فاشیست آمریکا، باید ادامه یابد و: سفید پوستان نیز باید از این : مبارزه مسلحانه حمایت کنند.

برخورد پلیس آدمکش آمریکا با سیاه‌پوستان، نماینده نسل جدیدی از گروه: کو کلاس کلان در آمریکا است! که با روش های مدرن، حق حیات را از سیاهپوستان سلب می کنند. این روز ها با گذشت صد و پنجاه سال از: تشکیل این گروه ضد سیاه‌پوستی در دنیا، بار دیگر نسل جدیدی از گروه: کو کلاس کلاین در آمریکا به ویژه در: ایالت های سیاه پوست نشین به وجود آمده است..

در تازه ترین این مسائل، پلیس آمریکا با هدف گرفتن: یک نوجوان سیاه پوست به نام مایکل براون، و شلیک بیش از ده گلوله به وی از رو به رو، نشان داد که شهروندان سیاهپوست آمریکایی، در مواجهه با پلیس آمریکا باید: تنها به مرگ خود فکر کنند.

در اعتراض به این اقدامات گروهی فقط تظاهرات می کنند! آن ها می گویند: ما به سیستم قضایی آمریکا، که اقدام به تبرئه افسران متجاوز و گناهکار می‌کند، اعتراض داریم و تا دستیابی به حق خود، آرام نخواهیم نشست ،اما گروه دیگری معتقدند پلیس ددمنش آمریکا نیز مانند همپالگی خود اسراویل فاسد فقط زبان زور را می فهمد! لذا اسلحه در دست گرفته وبه پلیس شلیک می کنند:

پایگاه خبری العربیه نوشت: جوان سپاه پوست مسلمان آمریکایی، یک روز پس از اینکه در شبکه انستگرام نوشت: «آن‌ها دو تا از ما گرفتند، و ما دو تا از آن‌ها را خواهیم گرفت»، روز شنبه ۲۰-۱۲-۲۰۱۴ تهدید خود را عملی کرد، و با شلیک گلوله دو مامور پلیس در منطقه بروکلین نیویورک را، در حالی که در خودرو نشسته بودند، با خونسردی به قتل رساند و: سپس به سوی ایستگاه قطار فرار کرد

البته عده ای اطو کشیده هنوز به پز متمدن بودن آمریکایی ها معتقدند و می گویند: کشته شدن دو پلیس این کشور طی روزهای اخیر، هیچ ارتباطی به معترضان نداشته! و دولت آمریکا نمی‌تواند با: بهره‌برداری سیاسی از این موضوع، معترضان را مجبور به عقب‌نشینی از: خواسته‌های قانونی خود کند.

آن ها نمی دانند دولت آمریکا، مخصوصا ساز مان سیا، از زمان ترور کندی به این سو، مطالعات زیادی راجع به جنگ شهری، شورشگری و مبارزات مسلحانه توده ای، انجام داده و از نظر علمی و تحقیقی ، بسیار قوی است و ممکن است بتواند با تبلیغات مظلوم نمایانه، مانع گسترش این پدیده شود. ولی کمک سفید پوستان می تواند: این امر را زودتر به نتیجه برساند

سفید پوستان به دو دلیل بیشتر: تحت ستم هستند، اول اینکه رنگین پوستان، بهانه ای برای اعتراض برعلیه پلیس فاشیست دارند، و دنیا نیز ظلم پلیس آمریکا، برعلیه سیاهپوستان را پذیرفته، در حالیکه وحشی گری پلیس، در مقابل زندانیان سفید پوست، اصلا انعکاس بیرونی ندارد، و توجیه سیاسی هم نشده است.

دوم اینکه ظلم پلیس به شهروندان، به آبروی سفید پوستان غیر پلیس هم، لطمه وارد کرده است و آنان هستند که : بار عظیم شماتت های این: نابرابری را تحمل می کنند.

لذا باید دانست: ترور در مقابل ترور حق مردم است، وقتی دولت آمریکا با افشا اسناد معتبر، ترور های خود را موجه جلوه می دهد، چرا نباید مثل خود او، با آن مقابله شود؟ قانون قصاص : چشم در برابر چشم، قانونی همه گیر است و کسی نمی تواند: مانع استفاده سیاهپوستان و معترضین، از سلاح و مبارزه مسلحانه آن ها شود. باید به کسانی که فقط زبان: زور و شکنجه را می فهمند، درسی داد تا متوجه شوند! و مثل خودشان با آن ها رفتار کرد. سعدی شاعر ایرانی می گوید: ترحم بر پلنگ تیز دندان، ستم کاری بود بر گوسفندان!

非洲的武装斗争,

警方反对法西斯美国应继续与白的皮肤应该:支持武装斗争。

刺客警察的冲突与美国黑人,代表了新一代群体:小班在美国是巨大的!随着现代技术,他们被剥夺了黑人的生命权。这些天,超过一百五十年以来的反黑组在世界上形成的,再次,新一代群体:小班克莱恩在美国,尤其是在黑色结算的状态存在。

在大多数的这些问题,警方针对美国:一个年轻的黑人男子名叫迈克尔·布朗,并发射了十几发子弹到他的脸上,结果显示,在美国非洲裔公民必须面对警方只认为他的死亡。

这些团体抗议抗议!他们说:我们是美国的司法体系,人员试图开脱侵略者和罪人,并实现他们抗议的权利,也不会保持沉默,但其他人认为,美国是一个残酷的警察部队一样腐败Asravyl您Hmpalgy明白!在警察和消防手中的枪:

阿拉比亚新闻写了一个年轻的美国穆斯林皮肤逆天,每天网络后Anstgram写道:“他们是我们两个人,我们将需要两个人,”他的威胁上周六20-12-2014实用,射在布鲁克林,纽约两名警察,而坐在车里被冷酷地杀害了,然后他们逃往火车站

长铁杆是一些烹饪文明的美国人相信,并说,在最近几天打死了两名警察,示威者什么都没有做!美国不能与国家:对这个问题的政治利用,示威者被迫从法律的要求,以退为进。

他们不知道美国中央情报局的特别组织,肯尼迪在另一方面,暗杀,对城市战,叛乱和群众的武装斗争,许多研究的状态,它已经做了学术,非常强大,它可能广告代表了这种现象的压迫,蔓延。白人可以帮助,但它会导致早期结果

更多白人的原因有两个:他们受到压迫,首色,借口抗议法西斯警察,警察压迫美国和世界各地,接受对黑人,而警察的暴行,在白色的囚犯面前,即使外部的反射,而不是政治上说不过去。

其次,警察的虐待公民和非白人荣誉警察,他们没有受伤,指责这种巨大的负荷:他们容忍不平等。

所以,你应该知道:恐怖手段对付恐怖合适的人,当美国政府公开的文件,证明她的谋杀,因为她不喜欢被处理的?报复的法则:以眼还眼,和一个可以合法疫情:使用黑色和抗议者,手持武器,他们战斗。对于那些谁只是语言:胁迫和酷刑了解教训教训!并把它作为自己的。波斯诗人萨迪说,可惜的剑齿虎,什么是错的羊!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی