From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

زندگی انگلی بانکها

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر


22 درصد اگر نزول نیست پس چیست؟

بانک ها نمونه زندگی انگلی، در جامعه هستند. یعنی وجود آن ها به وجود دیگران، و تغذیه رایگان از: شیره جان آن ها بستگی دارد. خود نه تنها در تولید ثروت نقشی ندارند، بلکه آویزان رگ و ریشه: تولید کنندگان هم هستند. تولید کنندگان همانند استوانه های جامعه، گامهای بلند تولید ثروت را برمی دارند، ولی همیشه پایشان لنگ است! و سنگ بانگها بر آن بسته شده است.

متاسفانه این ثروت ناپاک بانک ها، قلم به مزد ها و روشنفکرانی را هم، پرورش می دهد که مانند: خود بانک ها زالو صفت، خون مردم را در شیشه کنند، و به آن افتخار هم میکنند! از مردم پول می گیرند، ولی موقع پس دادن، هزاران جایزه و کلک سوار می کنند، تا کسی پول خود را پس نگیرد! یا آن را برداشت نکند، تا معلوم نشود که: آن ها پول را برای خود برداشته، و ساختمان و ملک خریده، و پادشاهی می کنند. بانک ها نمونه عینی: خیانت در امانت هستند، آن ها امین مردم برای نگهداری از: نقدینگی هستند ولی، خود را مالک آن میدانند و: هر بلایی که بخواهند بر سر: سپرده ها می اورند. به دروغ مردم را به امانت داری، خود مطئمن می کنند ولی، فقط تا موقع دریافت پول! مشتری مدار هستند، بعد از دریافت حتی برای آنان، خودکار ها را هم نخ می بندند!

آن ها نمونه های مجسم دروغ، و تبلیغات دروغین هستند. می گویند با پول مردم، سرمایه گذاری می کنند تا ارزش پول مردم، کم نشود ولی همه سرمایه گذاری های آنان، حاصلی جز زیان ندارد! و بزرگترین بدهکاران و زیان دادگان در« اقتصاد کشور را همین بانک ها تشکیل می دهند. اما وجو ثروت مردم در دست آن ها، مانع از بروز این سوء مدیریت می شود.

سوء مدیریت آنان باعث می شود: هر از چند گاهی یکی از مشتریان خود را، دم تیغ دهند و از آن ها بعنوان سپر بلا، استفاده کنند تا خودشان از: آتش خشم مردم در امان باشند! اگر راست می گویند، چرا هیچ شکایتی از بدهکاران عمده، و وام گیرندگان معوق نمی کنند؟ این به معنی دست به یکی بودن آن ها، با اختلاس کنند گان و: وام گیرندگان سنگین از بانک ها هست.

آن ها از یک طرف، به بهانه های واهی و برای دریافت: رشوه و پاداش برای کارکنان و مدیران خود، وام های کلان می دهند، و از سوی دیگر با معرفی آنان، بعنوان اختلاس گران! دامان خود را پاک تر از همه این: اختلاس ها و رشوه ها نشان می دهند. بانکها خودشان عامل تورم هستند، و لی مردم را در یک دور باطل: بین سود بانکی و تورم گیر انداخته اند! اگر تورم بالا باشد، سود خود را بالاتر از آن می خواهند، اگر تورم پایین بیاید بازهم، سود خود را بالاتر می برند!

مدیران ارشد دولتی را، به یک فریب می دهند و" مردم را به طرق دیگر. به مدیران، اولتیماتوم ورشکستگی بانکها را می دهند! و به آن ها می گویند: بانک ها زیان می دهند و: براساس این زیان، ورشکسته می شوند و اگر، ورشکسته شوند پول های مردم را، به باد می دهند و: بیکاری هزاران نفر را، بدنبال خواهند داشت! و برعکس به مردم نشان می دهند که: بالاترین دستمزد ها را را پرداخت می کنند، و قوم خوشبختی هستند! که اگر دستشان را دولتی ها باز بگذراند، مردم دنیا راهم خوشبخت می کنند، به همه آن ها جایزه می دهند، خودرو و هزاران سکه طلا را، نثار آنان می کنند و برایشان« مدرسه می سازند و به ازدواج جوانان، کمک می کنند و اشتغال ایجاد می کنند!

آری ای مردم و ای مسئولان، گول در باغ سبز نشان دادن های: این قوم را نخورید! اگر 22درصد سود نزول نیست چیست؟ اگر از گرفتاری مردم سو استفاده کردن، و آن ها را به ربا دعوت کردن، مبارزه با خدا نیست چیست؟ بیایید یکبار هم شده، بیدار شوید و این دیو چند سر را، از میان بردارید و زالو ها را، از جان خود دور کنید.

银行寄生生活

如果不是,那么什么是22%的折扣?

银行寄生生活在社会中的例子。这意味着,还有其他人,喂免费汁液他们的生活所依赖的。不仅是他们在生产财富的作用,但挂根生产商。由于气瓶的生产,创造财富需要很长的长足进步,但始终瘸了一条腿!岩石和哭泣在它关闭。

不幸的是,这种财富腐败的银行,作家和知识分子的付出,对于提高,由于水蛭种子库,血在玻璃上,他们对此感到自豪!人收钱,但是当你给成千上万的奖品和诀窍骑,所以不要让你的钱给任何人!或者不撤回,要清楚这些钱为自己买建筑和财产,他们的王国。银行具体的例子:信任的背叛,人的受托人,以保持资金的,可是,你知道主人,他们希望,吸收存款的任何事情。说谎的人保持,但要保证,只是为了骗钱!木星的轨道,收到即使他们,他们会自动关闭纱!

他们描绘谎言的例子,和虚假广告。他们说,这些钱的人投入资金的人,不是最少所有的投资,只会伤了!而债务人和数据丢失,这银行账户的“经济。但看看财富的人,预防管理不善。

管理不善的原因,不时你的客户之一,和尾刀作为替罪羊,用自己人民的愤怒是安全的!如果你是诚实的,因为主要的债务人和借款人的任何投诉都没有延迟?这意味着,在其中一人,与贷款银行的挪用是沉重的收件人。

一方面,对于虚假借口:贿赂和员工奖励和他们的经理,WB,并在另一方面,引入它们作为说客!清理你的大腿比这一切,贪污贿赂表演。银行本身是通货膨胀的原因,但人们在一个恶性循环:利率和通货膨胀的包裹!如果通货膨胀率也高,你的利润会比这还高,如果通货膨胀下来再次,他们的利润也更高!

。高级管理人员在政府,一个傻瓜“的人在其他方面为经理,银行破产的最后通牒,他们说,银行的损失:亏损,破产,如果人们不能赚钱,他们风:失业数千,随后将和违背公众表明,最高的工资支付,快乐的人,如果他们政府是开放的服务于世界的人都幸运地赢得了所有的轿车和十万金币,他们会导致他们“建学校和婚姻,并帮助创造就业机会那里!

是的,人民和当局,闪避开了绿灯这种人不要吃!如果有22%的利润下滑?如果公众参与的滥用,并邀请他们放高利贷,拼的不是上帝?来一次过,并获得了魔鬼的头,水蛭,从他们的生活中删除了。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی