از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

همه باید همه کاره باشند

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

 

. همه چیز را بدانند و از همه چیز سر در بیاورند.

غرب سال ها زحمت کشید، تا تقسیم کار را جا بیاندازد و بگوید: که کار باید تخصصی باشد! و حالا با تمام قدرت، زده زیر این حرف ! البته این خیانت از موقعی شروع شد که:رشته های بین رشته ای اختراع شد!

در گذشته نه چندان دور، دو نوع تقسیم کار وجود داشت.  خوب و بد! زشت یا زیبا، بعدا آمدند آن را به آسمانی و زمینی،ا فیزیکی و متافیزیکی، تقسیم کردند.  یونانی ها اولین کسانی بودند که: این دوگانگی را انتزاع کردند. یعنی در ایران، این دوگانگی یا دوگانه پرستی، وجود داشت ولی چندان جدی نبو.د. مبارزه خیر و شر، نور و تاریکی ! بحث می شد ولی، اصالت نداشت یعنی همانطور که خداوند ، شیطان را آفرید، بدی اصالت نداشت، بلکه انحراف از خوبی بود.

اما رومیان این را کاملا جدا کردند، و گفتند عیسی ع به کار آسمان ها باشد، و قیصر به کار زمینی ها برسد! و این دو را متضادی دانستند که، باهم قابل جمع نبودند. این تقسیم بندی تا این اواخر هم بود.  فیزیک و متافیزیک نام داشت. آن ها فیزیک را علمی می دانستند، و متافیزیک را فانتزی و غیر علمی . البته اخلاق لارج! هم داشتند و می گفتند" متافیزیک عقاید شخصی است، و هرکس آزاد است آن را باور کند یا نکند!

اما پیشرفت علم مخصوصا در: روانشناسی پاولوف، راه را برای تجربی کردن متافیزیک، یا متافیزیکی کردن تجربه باز کرد. یعنی پاولوف روان را که، نا دیدنی بود به ازمایشگاه و : به زیر تیغ جراحی برد! و با اثبات آزمایشگاهی: انعکاس شرطی، راه را برای علمی کردن نادیده ها، هم باز کرد. بعدا، جامعه شناسی قدم به میدان گذاشت. بعد هم گفتند: هر علمی ریاضیات را بپذیرد علم است. همانطور که ذیمقراطیس بر درب آکادمی نوشته بود: اگر کسی ریاضی نمی داند داخل نشود. و دکتر شریعتی این را به ایران آورد، و زرنگی کرد حتی ادیان و تاریخ ادیان را هم، به آن اضافه نمود.

   الان در دنیا دیگر تخصص بحث نیست، بلکه انفجار اطلاعاتی کار رابجایی رسانده که: همه باید همه چیز را بدانند! مثلا امروز هاشمی زیباسازی شهرداری، در سمینار نور و روشنایی می گفت: مدیران و مسئولان همه باید چند واحد، طراحی نور بگذرانند تا: در مراسم مذهبی، و ملی و باستانی، مردم فقط یک رشته لامپ را تداعی نکنند!  و علمای مدیریت می دانند که: مدیران بدبخت چه چیز ها که نباید بخوانند!

چند روز پیش هم خبرنگار پیش کسوتی، در نمایشگاه مطبوعات می گفت« همه مردم دنیا خبرنگار هستند! و باید با خبر آشنا باشند. استاد آمار هم می گفت: برخی فرمول های آماری را، باید همه مردم بدانند!و با تحلیل آماری آشنا باشند. اصلا کار روابط عمومی همه سازمان ها، این است که عموم مردم را با: وظایف سازمان آشنا کنند.

   وظیفه دموکراسی هم، حکم می کند که همه، همه چیز را بدانند و، در همه چیز اظهار نظر کنند. حتی اظهار نظر شفاهی هم کفایت نمی کند، باید پرسشنامه پرکنند و: دقیقا به همه سوال های، همه ساز مان ها را جواب بدهند. آن هم  نه یک جواب الکی! بلکه پیشنهاد سازنده و  بامطالعه و قابل اجرا.

都必须是多面手。

他们知道的一切,一切都在头部。

西花了多年的努力,以投入到工作场所,并说一定是特别的!而现在,所有的力量,这个词下!事情的起因是跨学科课程的背叛被发明!

在不太遥远的过去,有两种类型的分工。好的和坏的!丑陋或漂亮,后来来到了天上人间,物理和形而上学,划分他们。希腊人有这种二元性的抽象的第一人。换句话说,双派,但二分法有不太严重..善与恶,光明与黑暗的斗争!但有人认为,没有公是神创造了撒旦,创意还不错,但良好的曲解。

但是,罗马人完全分离的话说基督是天上的工作,地球将是凯撒的工作!这两个相互矛盾的知道,并没有表现出显著总和。它被列为直到最近。物理学与形而上学被调用。他们知道,物理学,科学和非科学和形而上学的幻想。大伦理学课程!他们也说:“玄学,宗教,任何人都可以自由地信不信由你!

但是,随着科学的进步,特别是在巴甫洛夫心理学,实验方法的形而上学或形而上学的经验打开。也就是说,精神巴甫洛夫,是不明就里的实验室和有趣的是在手术台上!和实验室证据:条件反射的方式对科学忽略,无论打开。后来,社会学,一步从左到右。然后他说,承认数学科学。当门Zymqratys学院写道:如果有人知道数学是没有的。 Shariati,并把它纳入国家,他的诀窍宗教和宗教史,以及,它补充说。

   我专门在另一个世界,没有讨论,但爆炸点已使用的信息,每个人都应该知道的一切!例如,城市的今天哈希米美化,在研讨会上的淡淡的说道管理员都旨在通过光宗教仪式的几个元素,古老的国家,人家就是不关联一个灯串!管理专家知道什么可怜的经理谁不读!

前几天,在资深记者,行业新闻界曾表示,“所有的人是天生的记者!而且必须是熟悉的故事。统计学教授也表示,一些统计公式,所有的人都应该知道,和熟悉的统计分析。我做公关工作,为所有的组织,是广大市民:该组织的责任。

   民主的任务,规则是每个人都应该知道的一切,一切他们说。言语表达是不够的,应填写调查问卷,并准确地对所有的问题,我们都可以回答。它不是一个虚假的答案!不过,也有建设性的建议,并读取和运行。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی