از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

بازی سازان، چرا بازی عاشورا، نمی سازند؟

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

دنیای بزرگ بازی کودکان و نوجوانان، که به دنیای مجازی معرف شده، در حقیقت دنیای واقعی آن ها است! چیزی که  شاید بیش از: یک سوم زندگی آن ها را درگیر کرده، و ما شاهد هستیم در: خیابان ها در مترو و حتی در میهمانی ها، کوچکترین فرصت را از دست نمی دهند! در خانه بیشترین وقت را برای آن می گذارند، و در مدرسه هم تبادل اطلاعات  و تجربه می کنند.

رها کردن آن ها، یا حتی کنترل از راه دور، برای آن ها کافی نیست. زیرا نهایتا از آن ها، لشکریانی برای داعش و القاعده می سازد. که فقط به فکر تیراندازی و: بالابردن تیراژ کشته باشند. گرایش جوانان به اسلحه و: کشت و کشتار را در همین: گیم روم ها به آنان القا می کنند.و هرکدام روز شماری می کنند که: آخرین سلاح های کشتار جمعی، به دستشان بیافتد و مانند برگ خزان، مردم را روی زمین بریزند.

برای آن ها، گناه مردم فقط این است که در بازی، در مقابل هستند و همین کافی است! که آن ها را بکشند.و از میان بردازند.  صحنه را پیروزمندانه ترک کنند، و به میدان جدیدی بروند و: همین کار را تکرار کنند تا: امتیاز بالاتری بگیرند. آن ها هیچ احساسی راجع به مقتولین خود ندارند، و اصلا فکر نمی کنند شاید: این ها بیگناه باشند! زن و کودک باشند، تحت حمایت صلیب سرخ باشند، یا حتی پیر و از کار افتاده، یا بیمار باشند.

بنابر این بازی ها باید جایی متوقف شوند، وجوانان ما یک لحظه از کشتن در: فضای مجازی دست بردارند، و برای چند ثانیه فکر کنند.آیا چند امتیاز ذهنی، آنقدر اهمیت دارد که: همه چیز را فراموش کنند، و فقط به فکر کشتن باشند؟ آن ها باید بدانند که وقتی، از اتاق گیم بیرون می آیند، یک سرباز تمام عیار القاعده هستند! که نیازی به مواد مخدر یا: روانگردان هم ندارند، به همین شکل میتوانند به: فضای واقعی هدایت شده و" کشتار را ادامه دهند!

این بازی فقط با فرهنگ عاشورایی، به پایان می رسد. فرهنگی که می خواهد جلوی کشتار را بگیرد، و شکست برای آن ها: مقصد است نه پیروزی! امام حسین ع هم می توانست، مثل هیروی گیم ها، یک تنه آن صد و ده هزار را بکشد، اما این کار را نکرد و فرمود: خدا می خواهد مرا کشته ببیند. زندگی حضرت ابولفضل، نمونه بارزتر این داستان است: امام حسین به ایشان اجازه جنگیدن نداد،  به ایشان گفت برو فقط آب بیاور.

یعنی تمام رشادت های و: قهرمانی های او را نادیده گرفت، تا خون کمتری ریخته شود. والا همه میدانند اگر ایشان، اجازه جنگ داشت به راحتی، یک سپاه را حریف بود. در ماجرای مسلم ابن عقیل، ما می بینیم شاگردان حضرت نیز، به پیروزی با هر قیمت نمی اندیشند. این پسر عمو میتوانست با یک ضربت، سرکرده تمام قاتلان را در منزل دوستش، از بین ببرد اما این کار را نکرد، و فرمود مهمان کشی، رسم ما نیست.

بنابر این باید سرنوشت بازی ها را، از سر، نوشت و به کودکان و جوانان یاد داد که: شکست هم می تواند پیروزی باشد! و لازم نیست همه جا با غول مبارزه کنند! تا شاهزاده خانمی را نجات دهند. بلکه نجات همه انسان ها باید مد نظر باشد. برای همین است که پیامبر فرمود: امام حسین ع کشتی نجات است و: هرکس در این کشتی نشست، نجات پیدا می کند و الا، غرق خواهد شد.

زندگی ها هم مثل بازی ها هستند، اگر در بازی ها، کشتن را یاد بگیریم، در زندگی نجات دادن را یاد نمی گیریم! و اگر می خواهیم رحمت برای جهان باشیم، باید کمک به مردم را، سرلوحه کار های خود قرار دهیم. نه اینکه برای  کشتن آن ها مسابقه بدهیم. خداوند پیامبر اسلام خود را، رحمت برای عالمیان نامید. زیرا می خواست که: بشر در صلح و صفا باشد، تا باقی بماند.

 در جایی که فرهنگ مستکبران، از بین بردن بشر است! آن ها فقط در گذشته نبودند، بلکه در همین دوران ما، کسانی بودند و هستند که: طراحی هایی کرده بودند تا: بمب هایی بسازند که: فقط انسان را از بین ببرد! و به تاسیسات و : دارایی های آن ها صدمه نزند.  

为什么游戏玩家,对于阿修罗,他们做? 

世界上最大的儿童游乐场,这是代表在虚拟的世界里,其实它是真实的世界!这可能是更多的生活中涉及的第三个,我们正在目睹在街头,地铁,甚至在聚会,千万不要错过丝毫的机会!时间留在家里,在学校,分享信息和经验。 

抛弃它们,或者甚至是远程,它是不够的。因为他们的军队和基地组织的最后,使得短跑。拍摄,只是想:增加血液循环被杀害。主要的青年和枪,杀死相同:去他们的比赛,他们启发。并且,大规模杀伤性武器的最后每天,叶秋,因为他们跌倒,揭示了人。 

对他们来说,唯一的罪过是对战,那就是不够好!他们杀了。并消除。成功离开现场,进入一个新的领域,再使之:得到更高的分数。他们没有意识他们的受害者,并没有想到这件事,这些都是无辜的!妇女和儿童,红十字会的主持下,甚至是老年人,残疾人,患病或下。 

迄今为止,这个游戏必须停止,杀死我们的青春在网络空间中停下来思考了几秒钟的时刻。你介意几个点,让他们忘记一切,和自杀只是认为这是很重要的?他们需要知道,当游戏出来的房间,一个完整的基地组织战士!需要药物或:迷幻没有,这个数字可以:引导和真实空间“继续屠杀! 

本场比赛是阿修罗结束的只是文化。这将防止她的文化的破坏,并为它的失败:目标不中奖!伊玛目侯赛因AS还想英雄游戏,这是一个一百10000杀躯干,但没有,说,上帝希望看到我死。哈兹拉特Abolfazl生活,这突出的例子是伊玛目侯赛因的故事并没有让他们打,他们说,你只是带水。 

这意味着,所有的勇气,英雄主义,而忽视了他,少流血。否则,所有他们知道,如果你只是让战争,是相对的军队。穆斯林·伊本·阿基尔的故事中,我们看到耶稣的门徒,赢得不惜任何代价没有任何意义。表姐可能罢工,在他的所有朋友家的凶手的领导者,但并没有破坏,并杀死客人说,这不是我们的习惯。 

因此本场比赛的命运,头部,撰写并教给儿童和青少年:失败会取得胜利!并且没有一个巨大的战斗无处不在!为了拯救公主。但保存所有的人应予以考虑。这就是为什么先知说伊玛目侯赛因AS并保存了船。每个人都在摔跤会话将被保存,否则,它会下沉。 

生活,喜欢游戏,如果你玩他们,杀了他们学习,学习不是为了救人一命!如果我们要和平的世界,我们必须帮助的人,我们的工作重点。竞争,而不是杀死他们。上帝,他的先知,怜悯的世界叫。因为他想,和平是人类的,坚持。凡引以为傲的文化,人类的毁灭!他们只是没有过去,但在同一时间,我们已经设计到的:制造炸弹杀死人之常情!设施:资产,而不是伤害他们。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی