از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

کپی رایت دروغین

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

ایران اسلامی، در همه عرصه های تمدنی وارد شده، و توانسته است تمام تجربیات لازم را کسب کند. و در عمل توانایی ارائه بهتر از: شرایط و امکانات موجود را داشته است. این امر به دلیل آن است که: پایه گذار همه آن ها خودش بوده است. البته مدت ها بود که: دانشمندان غربی از اعتراف به : هوش ایرانی امتناع می کردند.

آن ها با سرقت متون علمی ایران، گنجینه های فراوانی برای خود ساخته بودند! و هربار با ترجمه یکی از این آثار، و تغییر رسم الخط، آن را به نام خود منتشر می کردند! و غرب زدگان ایرانی هم با: ذوق و شوق تمام این ترجمه ها را، به زبان اصلی یعنی فارسی برمی گرداندند! و به نهضت ترجمه خود افتخار می کردند، و می گفتند به ایران خدمت می کنند.

در حالیکه کار آن ها خیانت بود! زیرا که میدانستند این علوم همان علوم: دانشمندان ایرانی است ولی، آن را انکار می کردند. و در این دزدی علمی ، شریک دزد و رفیق قافله بودند. نمونه آن نظریه نسبی انیشتین بود. که سالها به ایران سرکوفت می زدند و: انیشتین را مخ دنیا معرفی می کردند. ولی او در نامه خود به آیه الله بروجردی، می نویسد که آن را از معراج پیامبر اسلام  گرفته است.

شما می بینید که ایران، در انرژی هسته ای، در تحریم کامل و با مبارزه سرسختانه آمریکا و اروپا، توانست به جایی برسد که: آمریکای ابر قدرت از آن وحشت دارد! ترس اروپا و اسرائیل از: پیشرفت های علمی ایران، از وحشت گذشته و به یک کابوس تبدیل شده است.

در علوم پزشکی این بار، صهیونیست ها قدم پیش گذاشتند و: با خرید تمام آثار قدیمی ایران، آن ها را ترجمه و بنام خودشان منتشر کردند . شما ببینید که کتب پایه پزشکی که، همه مولفان آن صهیونیست ها هستند، چه فرقی با کتاب قانون یا طب الرضا و: یا کتب قدیمی دیگر ایرانی دارد!

البته یک فرق دارد! و آن اینکه در تجویز دارو ها، فقط یک درصد از تجویز های گیاهی: مورد نظر ابن سینا را منظور کرده! و 99درصد آن را پارافین و امثال آن جایگزین نموده اند، تا مثلا دارو های آن ها تجاری یا آزمایشگاهی شود! و نام داروی گیاهی به خود نگیرد! هاریسون حتی در تشخیص بیماری ها، کاملا نظرات ابن سینا را نقل کرده، بدون اینکه نامی از آن ببرد.

اگر قانون کپی رایت راست باشد، باید حق ابن سینا را از حلقوم این ها بیرون بکشد! ولی هیچگاه کپی رایت نخواسته که: این کار را بکند و مانند یک بیمار غشی، همیشه به طرف غرب غش کرده است!

البته در علم رایانه، آن ها کمی مرموز تر عمل می کنند! تئوری کامپیوتر از همان فرش دستباف ایرانی، منشا گرفته و گره های فرش را، آن ها پیکسل می گویند! تئوری محاسبات آن هم، از چرتکه ایده دارد ولی، فقط با ذکر یک صلوات از آن عبور می کنند!

در بازی های رایانه ای، از این بالاتر است تمام هیرو ها و: قهرمانان آن ها از اساطیر ایرانی است؛ لباس و شمشیر آن ها، حتی پلان نقش های آن و: سناریو وقصه همه ایرانی است. اصلا اگر ایرانی نباشد جاذبه ای ندارد. فقط زرنگی آن ها این است که: آن را غسل تعمید می دهند و: یک نام خارجی بر آن می گذارند.

نمی توان نقش فراری های و: ضد انقلاب را در آن نادیده گرفت. این ها هستند که راه فرار از: پرداخت حقوق ایرانی را یاد می دهند! شخصیت های اصلی، تمام موتور های جستجوگر ایرانی هستند! کوهن سال ها در ایران بوده است و مقالاتی را جایزه گرفته.و یا دیگران که میکروسافت را ساختند؛ ولی به نام دیگری به ثبت رسید.

Copyright false版权所有假 

伊斯兰教的伊朗,进入文明的境界,并拥有所有必要的赚取经验。在实际应用中,能够提供更好的条件和设施。这是由于这样的事实,即自身的所有的创始人。这是一个很长的时间,西方的科学家承认,他们拒绝了伊朗的情报。 

科学文献的盗窃,许多珍品都为她订做!每一次的作品的翻译,并改变字体,这是释放他的名字!伊朗和西方国家受:天赋和激情,所有这些翻译,原文即波斯语开启!而他们自己的平移运动的骄傲,他们服务于伊朗。 

虽然工作是不忠!因为他们知道科学是科学:科学家,但是,否认它。科学和盗窃,小偷的伙伴和朋友都在后面。爱因斯坦理论的一个例子。我们去责备伊朗年,爱因斯坦引进了世界大脑。但在信阿亚图拉布鲁杰迪,称这是先知穆罕默德。 

你可以看到,伊朗的核能源,全面禁止和尖锐的斗争中,美国和欧洲,可以到美国的超级大国,它是恐怖!欧洲和以色列担心过去和恐惧的科学突破已经变成了一场噩梦。 

在医学上这一次,犹太复国主义和挺身而出与购买所有古代的作品,翻译他们和他们的名字公布。你看,基本医疗书籍,所有的犹太复国主义是作者,请问法律或医学,礼,伊朗等古籍的书! 

当然是有区别的!而事实上,药品的管理,对核电厂的只有百分之一的管理:伊本西纳认为有!和99%的已取代的石蜡等,以,例如,商业或实验性药物是!而不是药物本身!哈里森甚至诊断疾病,伊本西纳的评论被引用不提电梯。 

如果版权法是正确的,伊本西纳从喉部到拉的吧!但是版权并不希望出现这种情况,做这样一个癫痫病人,西方总是晕倒! 

当然,在计算机科学,他们更有点玄!伊朗手工地毯微机原理,地毯起源于节点,这是所谓的像素!时间理论计算,算盘的想法,但只提通的后代! 

在电脑游戏中,所有的上面和英雄:伊朗神话中的英雄,和剑当中,甚至打算的角色服装,剧本和故事都是伊朗人。如果伊朗没有任何景点。它是唯一明智的,他们受洗和它的外部名称为好。 

我们无法逃避的反革命的作用被忽略了。它们是一种方式来逃避伊朗工资教!主角,所有的搜索引擎都是伊朗!科恩已经在多年荣获论文。微软和其他人做,但它以不同的名字登记的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی