از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

نشان عمق نفرت از فتنه!

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

نشان عمق نفرت از فتنه!

160 رای مخالف به وزیر پیشنهادی، نشان از نفرت عمیق مجلس و مردم، از فتنه و فتنه گران است. زیرا بر خلاف تفکر جاری در: معرفی ایشان به عنوان وزیر علوم،این امر اتفاق افتاد. تصور بر این بود که مجلس، زیر فشار تبلیغات ناچار تسلیم خواهد شد. اما با رو شدن یکی دو مدرک توسط مخالفان، ناگهان همه چیز برعکس شد و: رئیس جمهور هم فهمید که که: رای مثبتی در کار نیست .

البته مفهوم فتنه برای: برخی روشن نیست! زیرا خودشان فتنه جو و فتنه گر هستند. مانند ماهی: که نمی داند مفهوم آب چیست! و با وجود غرق بودن در اب، هرلحظه آب، آب می گوید!اما کسانی که خارج از آب هستند، میدانند مفهوم آب چیست . مردم ما هم برخلاف این عده، مفهوم فتنه را خیلی خوب میدانند. مردم ما فتنه را عملی می دانند که: چتر را از روی سر شان دزدید، و بر سر ضد انقلاب انداخت!

شعار فتنه گر هم، از درون مردم بر خواست، ولی به نفع ضد انقلاب تمام شد. و فتنه گر کسی بود که : از این تغییر موضع، نه تنها ناراحت نشد، بلکه ان را طوری حمایت کرد که: گویا از ابتدا ، این قصد را داشته است.

فتنه گر یا فتنه ،الان دقیقا مساوی شده با روشنفکر دینی غرب باور و: آمریکا محور و انگلیس دوست!یعنی مسیر تکاملی غرب زدگی، که از زمان تقی زاده ها در مشروطه، شروع شد و به اعدام شیخ فضل الله نوری انجامید، امروز به مجموع تحصیلکرده های: انگلیس و آمریکا و دوستداران تحصیل در: این دو کشور رسیده است.

این طیف وسیع ممکن است، انسان های عاقل و مفید و باهوش باشند! ولی مفهوم فتنه را درک نمی کنند. زیرا نان و نمک با آمریکا و اسرائیل و انگلیس خورده اند، و نمی توانند به نان و نمک خیانت کنند. نه اینکه نمی توانند، اصلا باور نمی کنند که: این ها نمک به حرام هستند!

لذا می بینیم که نمایندگان مجلس، اصرار می کنند که اینها باید توبه کنند! ولی آن ها مانده اند از چه توبه کنند؟ مگر کار بدی کرده اند که توبه کنند؟

یکی از نمایندگان مجلس گفت : اینها می گویند ما حر هستیم! دروغ می گویند! حر صبح امام حسین ع را تهدید به قتل کرد، ولی ظهر پشت سر او نماز خواند. این اقایان بعد از چند سال، هنوز هم حاضر نیستند: پشت رهبری نماز بخوانند!

درک این موضوع از: جهت دیگر نیز سخت است، و آن اینکه فتنه گران خود را نیروی بالنده میدانند! در حالیکه بر عکس است. یعنی آن ها فکر می کنند، هرچه بگذرد، مردم بقول آن ها بیدار تر می شوند! و ترس شان می ریزد و: به فتنه بیشتر گرایش پیدا می کنند. در حالیکه می بینیم هرچه از سال 88 بیشتر گذشته، اعلام برادت حود فتنه گران بیشتر شده ! حتی کسانی که امضا کردند، می گویند ما امضا نکردیم.

انها می گویند تهران از چه می ترسد؟ مردم ایران از چه می ترسند؟ که از نخست وزیر امام ره دفاع نمی کنند! ولی نمی دانند که دچار توهم هستند. و اصلا ترسی در کار نیست. بلکه بیداری به سمت: معکوس آن ها حرکت می کند. یعنی هرچه مردم بیدار تر می شوند، به جنایت ها و دروغ های آن ها، بیشتر پی می برند.

از همان سعید حجاریان که: خود قبلا از عناصر تندرو بوده، و حالا می خواهد با تسامح، آن جنایت ها را بپوشاند. تا کسی که به علت جنایت هایش: در آن دوران، قادر به خروج  از کشور نیست، و دیگر فتنه گران همه یا: افراط کردند یا تفریط. آن موقع داغ بودند! و به حرف رهبری گوش نمی دادند( و کاسه از آش داغتر عمل می کردند) ، الان هم سرد هستند و: به حرف رهبری گوش نمی دهند! و مانند خوارج، گناه را گردن حضرت علی می اندازند.

显示阴谋眼中钉! 

160票反对的建议,部长,议会和煽动叛乱,煽动昂贵的眼中钉人。因为,违背了目前的想法,是把他作为科技部长,该发生的事情。据认为,在众议院,来自广告的压力下,将被迫投降。但反对派文档的脸上,顿时一切都被推翻,总统也明白,没有投票权。 

当然,这种诱惑对于一些不清楚!因为他们是好战和挑衅。爱吃鱼:他不知道什么水的意思!并且,尽管被浸没在水中时,水的时刻,他说,但那些出来的水,水被考虑。有些人反对这个概念很好理解的诱惑。我们知道诱惑行事,偷走了在他们头上的保护伞,并把它扔在柜台上,革命! 

人民的挑衅口号想要的,但它是所有有利于反革命的。并煽动人的位置这种变化不仅是不舒服的,但它是受保护的,这样看来,从一开始,这已经持续了。 

或阴谋叛乱,我相信一模一样的宗教知识分子和西方:美国和英国的朋友即西拒绝进化之路,因为宪法Taghizadeh,开始与谢赫法兹鲁拉鹦鹉的死亡结束,今天!今天总的教育在英国和美国教育的爱好者的国家。 

该范围可能是,人是明智的,好巧!但不明白煽动的概念。对于美国,以色列和英国已经吃了面包和盐,不能背叛面包和盐。这并不是说他们不能,我不相信这些盐是被禁止的! 

因此,我们看到,国会议员坚持认为他们必须悔改!但是,他们仍然是他们忏悔?除非他们忏悔自己的罪恶? 

议会的一名成员说,他们说我们是hurr!骗人的!贺晨撕票伊玛目侯赛因AS,但我祈祷他身后。这些先生们,经过多年,仍然没有:一个崇拜领导者! 

了解其它硬盘,并蓬勃发展的力量它承认暴乱贵!而照片。他们认为一切都流逝,更多的话,他们是清醒的!而他们的恐惧和瀑布:更倾向于他们的阴谋。当我们看到越来越多的过去88年的,国会大厦阴谋布拉特更贵!甚至谁签署人,我们签署没说。 

他们说,伊朗是怕什么?什么是人怕什么?伊玛目霍梅尼总理谁也不能捍卫!但他们知道,他们是产生了幻觉。而且也没有恐惧可言。相反,觉醒到的:反向移动。这意味着,越来越多的人意识到了自己的罪行和谎言,实现更高的。 

从S哈贾里安:极端分子以前去过,现在想撒谎,掩盖罪行。某人因自己的罪行的,在当时,不能够离开这个国家,和所有其他昂贵或煽动叛乱,或通过进入极端。当它是热的!领导不听他们(和一碗热汤供应),并且现在太酷去跟领导不听!而像Kharijites,阿里罪扔了脖子。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی