از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

پرچم امام حسین ع بر فراز کعیه

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

پرچم حسین بر فراز کعیه

ابا عربستان اجازه خواهد داد، پرچم سرخ حسینی، بر فراز کعبه به اهتزاز در آید؟ زیرا امام حسین ع نوه پیامبر اسلام، و فرزند مولود کعبه است. لذا حق دارد پرچم او، مخصوصا در ماه محرم، برافراشته شود. و خانه خدا سیاهپوش گردد. و عزاداری در شان ایشان، بر گزار شود.حالا چه کسی مانع این کار می شود؟ این مانع باید ازبین برود. البته ممکن است کسی مانع هم نشود، تصور باطلی باعث شده که مردم اقدامی نکنند.

امام حسین در سال 58هجری، موقع حج، هزار نفر از  اصحاب پیامبر و تابعین را، گرد هم آورد و برای آن ها، سخنرانی کرد. اصحاب آن هایی بودند که پیامبر را دیده بودند، و تابعین کسانی هستند که خودشان، ندیدند ولی از نزدیکان صحابه بودند.  آن ها را  قسم داد و: آن ها هم قسم خوردند : و حرفهای امام حسین را تایید کنند.

یکی از این حرف ها این بود که فرمود: شما را قسم می دهم بگویید، در روز برادری که: آیه اخوت نازل شد، پیامبر چه کسی را برادر خود اعلام نمود؟ همه قسم یاد کردند او: کسی جز حضرت علی نبود.

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/353647

کلید دار کعبه هم، کسی جز پدر حضرت علی ع، و عموی پیغمبر یعنی ابوطالب نبود، و آن ها نسل اندر نسل، از حضرت اسماعیل فرزند حضرت ابراهیم، این سمت را به عهده داشتند.

اما حالا چه کسانی کلید دار کعبه هستند؟ قومی وحشی که: با کشتار شروع کردند و: ازبصره و کویت به مکه حمله کردند، و مردم آن جا را کشتند و" آن جا را اشغال کردند" یعنی اولین رژیم اشغالگر واقعی، آل سعود بودند.

اولین کار ی هم که کردند، کشتار مردم در مساجد بود! و بعد هم تخریب قبور ائمه، مخصوصا بقیع بود. و تا کنون کسی نتوانسته ،کوچکترین اعتراضی بکند. کشتار آن ها از شیعیان، چنان وحشیانه بود که دیگر کسی، جرات نمی کرد شیعه بودن خود را بیان کند.

در بحرین و کویت ، عراق و لبنان و دیگر کشورها، با اینکه اکثریت با شیعیان بود، همگی را یا کشتند یا ساکت کردند. در همین عربستان یک سوم مردم، شیعه اثنی عشری هستند، یک سوم دیگر ظاهرا و یا: به زور وهابی اعلام شده اند. بطوری که جمعیت اصلی شیعیان، بیشتر از وهابی ها هستند.

http://iranianislam.persianblog.ir/post/12/

لذا به نظر می رسد: دو گروه مردم در این کار مقصر هستند : گروه اول آن هایی که ترسیده اند و" دین خود را آشکار نمی کنند تا: زنده بمانند. و گروه دوم علما و مراجع هستند که: کار این ها را مهم نمی دانند! و فقط معتقد به بحث کلامی با آن هستند.

البته مردم عربستان که ترسیده اند، شاید عذرشان موجه باشد! چه بسا اگر آن ها نمی ترسیدند، و اعلام تشیع می کردند، آن ها هم کشته می شدند و" اثری از شیعه باقی نمی ماند، اما عذر علما و مراجع کمی سنگین تر است. همانطور که امام علی می فرماید: خداوند از علما پیمان گرفته که با: ظالمان همکاری نکنند.

دعوت به مناظره معمولا، از کسانی صورت می گیرد که: دستشان به خون مردم آغشته نشده باشد، یعنی مناظره یا مذاکره در اصل، کنار گذاشتن سلاح است . وطبیعتا با کسانی که:تفنگ یا شمشیر در دست دارد، مناظره کردن معنی ندارد.

 

لذا همانطور که: قهرمانان مذاکرات هسته ای، قول داده اند باقی ماندن هیچگونه تحریمی را، بعد از توافق هسته ای نمی پذیرند، این علما هم اول باید به آل سعود بگویند که: سلاح را بر زمین بگذارند و: مردم بحرین و یمن ، حتی مردم خود را نکشند، بعد بیایند سر میز مناظره.

امام رضا یا امام صادق هم، با علمایی بحث و مناظره داشتند که: فتوای قتل کسی را امضا نکرده بودند.

国旗在天房伊玛目侯赛因AS 

正在沙特阿拉伯将允许,侯赛尼红旗在天房待提高?因为先知穆罕默德的外孙伊玛目侯赛因为,是天房的儿子。所以右旗他,尤其是在回历月份上升。神的殿是黑色的。他们在寄托哀思,将举行。现在谁挡住是什么?此屏障必须被销毁。当然,人们可能不会被阻止,没有错觉,让人动。 

伊玛目侯赛因在公元58年,当朝圣,成千上万的先知和他的同伴的追随者,和他们一起说话。那些谁见过先知的同伴,和谁,如果他们没有看到它亲密的伙伴他们的追随者。他们发誓,这也骂了一句:伊玛目侯赛因和专业的确认。 

其中的一个字母是,他说:我发誓,我会告诉你,在博爱的一天,兄弟诗透露,谁给他的弟弟说,先知?他们都发誓他说:没有人,除了阿里。 

天房的钥匙是,有人比伊玛目阿里,先知的叔叔阿布·塔里布的父亲等,这是不是和以实玛利,亚伯拉罕的儿子的后代,位置播放。 

但是,谁是天房的钥匙?野部落,与巴士拉和科威特的破坏麦加遭到袭击和杀害的人那里开始的,“它占用”是指实际占用制度,铝沙特。 

他们两人的工作,杀了人的清真寺!圣人的坟墓遭到破坏,特别是八旗后“。而从来没有人能够,使半点异议。他们屠杀什叶派教徒,是如此野蛮,没有人,也不敢表达自己的什叶派。 

在巴林和科威特,伊拉克,黎巴嫩等国,与广大什叶派,都或死或沉默。沙特人口的三分之一,什叶派十二指肠,或其他第三似乎已经迫使瓦哈比。事实上,什叶派人口,瓦哈比较高。 

如此看来,两批人有过错的第一组和那些谁害怕“不透露他们的宗教:生存学者和机构的第二组是:重要的不是只知道它口头说法。 

沙特,谁也不敢,多多包涵!也许,如果他们不害怕了,说他们是什叶派教徒,杀死他们两个和“跟踪仍然是什叶派,但稍重的借口学者和机构作为伊玛目阿里说:乌里玛公约的主摘自:实干者不配合。 

邀请辩论通常是由他们没有沾上人的血,这本质上是一个讨论或谈判,但不包括武器的人做的。 ,当然,与那些谁,枪,剑在手,没有有意义的辩论。 

因此为:英雄核谈判,答应留下任何制裁后的核协议不会接受,第一次科学家们说,沙特的家:放下武器的人在巴林和也门,甚至人自杀,那么来讨论表。 

伊玛目萨迪克或两者兼而有之,是由尚未签订了追杀令追杀别人的学者辩论。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی