از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

چرا شهید شدن امام حسین ع ، هنوز هم تازه است؟

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

وقتی سال جدید عربی آغاز می شود، شیعیان جهان به جای شادمانی، در عزای امام حسین ع، لباس سیاه بر تن می کنند. و چنان عزاداری می کنند که گویا همین امروز، آن بلا ها در کرب بلا، بر سر ایشان آمده  و گذشت 1400سال از این حادثه، واقعا یک چشم به هم زدن بود.

زمانی انیشتین می خواست: نسبیت را توضیح دهد ولی، هیچ کس آن را نمی فهمید! عاقبت مجبور شد اعتراف کند: آن را از اسلام گرفته است. وی در مکاتبات خود با: آیه الله العظمی بروجردی می نویسد: شما بهتر می دانید که پیامبر، در شب معراج هفت آسمان را گشت، و زمان زیادی صرف سوال از خدا و: مطالعه حال ساکنان آسمان کرد.

اما زمان برای ایشان صفر شده بود، زیرا سرعت ایشان به بینهایت رسیده بود. چون ایشان سوار بر براق بود، که سرعت نور یا برق را داشت. یعنی اینهمه وقت گذرانی، اصلا به حساب نیامد. زیرا وقتی پیامبر اسلام ص ، می خواست به معراج برود، پای مبارک به کوزه آبی خورد، و کوزه سقوط کرد.  ایشان رفت و برگشت، ولی آن کوزه هنوز به زمین نرسیده بود.

http://f-alimoradi.blogfa.com/post-136.aspx

در مورد شهید شدن امام حسین ع هم همینطور است. داغ جانسوز شهادت ایشان، برای همیشه در دل شیعیان زنده است. و هنوز صحرای کربلا را، همانطور که بود مجسم می کنند. و تکرار این تجسم ها آن ها را نا راحت نمی کند. بلکه از آن درس می گیرند. یکی از این درس ها، بصیرت عاشورایی است. یعنی مردم میدانند که امام  حسین ع، برای امر به معروف و نهی از منکر، قیام کرد و لذا وظیفه خود می دانند که: این کار را انجام دهند.

در این راه گرفتاری های زیادی هست، که ممکن است به: کشته شدن شخص هم برسد. زیرا ظالمان و ستمگران، مانند آل سعود در عربستان، یا آل خلیفه در بحرین، به این سادگی دست از استبداد بر نمی دارند. و رای مردم را نمی پذیرند. و به کشتار مردم ادامه می دهند.آن ها از ابتدای به حکومت رسیدن خود، کاری جز تخریب قبور ائمه و: کشتن شیعیان نداشتند، و تاکنون اجازه نداده اند: یکبار هم انتخابات برگزار شود.

اما درس دیگر آن، گم نشدن در راه حق و حقیقت است. بسیاری از پرسناژ های کربلا، در تحلیل های رفتاری، الگویی روز آمد هستند. مثلا حر بن یزید ریاحی فردی است که« ابتدا با کمال قدرت راه را بر امام حسین ع می بندد: ولی بعدا خودش توبه می کند، و به امام حسین ع می پیوندد و: اولین مبارزه را هم شوع می کند.

بسیاری از مردم شاید فکر کنند، فقط کشته شدن در راه خدا امر به معروف است. ولی اینطور نیست، از آبروی خود خرج کردن هم، می تواند برای انجام: ماموریت های الهی موثر واقع شود. مثلا در هر سال در ایران، هفته اول محرم هفته امر به معروف اعلام می شد.  خطبه بلند امام حسین مطرح و بر رسی می شد. اما امسال با یک حرکت ساختگی، همه این مراسم از بین رفت.

اسید پاشی یک دختر در اصفهان، آن قدر بزرگنمایی شد که: حتی امام حسین و محرم، و امر به معروف را زیر سوال برد. معمولا طراحان این گونه تبلیغات، با عاملان آن دست در دست هم دارند. مثلا زمانی قتل های زنجیره ای را مطرح کردند، بعد معلوم شد کسی که به خاطر قتل های مکرر، از سوی دادگاههای بین المللی، تحت تعقیب بوده! منتقد این قتل ها شده بود.

اکنون هم شواهد نشان می دهد: هدف از یزرگنمایی این حادثه، از بین بردن آبروی کسانی است که: می خواهند امر به معروف کنند. و لذا آن ها نباید بترسند، و به وظیفه خود در برگزاری مراسم، ادامه دهند. آینده نشان خواهد داد که: عامل این کار از اعضای: همان هایی هستند که انتقاد می کنند. درواقع دست پیش می گیرند.

为什么伊玛目侯赛因AS的殉道,仍然是新鲜的? 

当新的一年开始,而不是大喜,阿拉伯人,什叶派的世界,哀悼伊玛目侯赛因AS,他们穿着黑色的。所以今天,哀悼犹如在卡尔巴拉的瘟疫,他们来到了这个事件的1400年之后,这是一个管理单元。 

当记者问爱因斯坦:相对论来解释它,没有人不明白!最后不得不承认:这是伊斯兰教。在他的书信与:阿亚图拉·布鲁杰迪说:你应该知道,先知的提升到七重天夜间巡逻,和大量的时间和神的问题:我们是天上的居民。 

但它是没有时间了他的速度,因为,已经达到了极致。因为他被装在一个光滑,光或电的速度。但是,闲逛,不计数。因为当先知看见了,他还要去升天,他脚下一滑在蓝色的大海,和大海坠毁。他又回来了,但它不是投手还在地面上。 

伊玛目侯赛因殉难太。心脏,撕心裂肺他火热的证词永远活在什叶派穆斯林的心。然而卡尔巴拉的沙漠,因为他们被描绘出来。并重复该可视化,这是不舒服。但是从中吸取教训。其中的一个教训,洞察力是阿修罗。人们知道,伊玛目侯赛因AS,该禁什么是邪恶的,叛逆的,因此必须有这个工作完成。 

这种方式有很多参与的,其可以是:一个人被杀死。他们暴君和压迫者,如沙特阿拉伯,或者阿勒哈利法在巴林,根本没有暴政之手。不接受人民的选票。和杀戮继续下去。从开始到达到他们自己的政府,但伊玛目和工作神社的破坏:没有杀戮什叶派,而到目前为止还没有允许:一旦选举。 

其他课不正义和真理的道路上迷失。人物卡尔巴拉,行为分析和模型更新。例如,铝Hurr·本·耶齐德人塔米米人谁是“伊玛目侯赛因的接近完美的办法,但事后他就后悔,并加入伊玛目侯赛因为:第一次战斗就开始了。 

很多人可能会想,但被杀害神的原因被禁止。不过,这并不,你的荣誉花费时间,可以做到:神圣的使命有效。例如,每年在伊朗,责令一周回历的第一个星期了。伊玛目侯赛因被认为是一个很长的布道在红土上。但今年以来,有假动作,这一切都消失了仪式。 

酸扔一个女孩的,它是如此夸张,即使是伊玛目侯赛因,回历,并责成受到质疑。通常设计师这样的宣传,联手与肇事者。例如,当连环谋杀案提出,谁后来成为出名的多起谋杀案的国际法庭,被通缉!关键是谋杀。 

证据还表明,夸大这一事件的目的,消灭那些将被责成的信誉。所以它应该害怕,并履行其职责举行仪式继续进行。时间会证明成员,谁是批评那些对这项工作。实际上,它们是已经可用。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی