از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

قریش یعنی قوم کورش

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

دکتر بتولی که  از کانادا و آمریکا برگشته می گوید: عربستان در گذشته یک ساتراپ یا، استانی از ایران بوده است. و کورش خواهر زاده خود را، ساتراپ بان یا استاندار آنجا تعیین کرده بود. و آن ها سال ها در عربستان حکمروایی می کردند. و نوادگان آن ها به قوم  کورش معروف شدند، که در اثر استعمال زیاد، به قریش تغییر شکل یافت/

وی همچنین ادعا کرد که:حضرت ابراهیم از کردستان بوده و: فرزند خود را به دستور خدا، به عربستان فرستاده است. وی که سال 53در دانشگاه شریف، رشته شیمی قبول شد، در سال 1356 برای ادامه تحصیل در رشته: فراورده های نفتی به آمریکا رفت . مدت ها در کانادا تدریس کرد و جدیدا در خوزستان در امر اکتشاف نفت همکاری می نمود.

ایشان با حضور در دفتر ماهین نیوز، طی مصاحبه ای گفتند : زادگاه اصلی من ماسوله است، ولی پدرم در قزوین معلم بود و: من اکثر قزوینی ها را می شناسم، به طارم سفلی هم سفر کرده ام، اما به ماهین نرسیدم.

وی با اشاره به معادن مشترک نفتی گفت: اکثر معادن نفتی ایران حالت قوسی دارد، و  دارای دو دریچه است که: معمولا یکی از آن ها در ایران باز می شود، ودیگری در کشورهای همسایه . البته در گذشته که همه آن ها، تابع ایران بودند مشکلی نداشتیم، ولی بعد از تعیین مرزها به وسیله انگلیس، که اغلب به خاطر منابع نفت بود،  دولت استعمار گر با استفاده از شیب این منابع، توانست از طریق همسایگان، همه نفت ایران را استخراج کند.

همانطور که منابع گازی مشترک هم، به وسیله آمریکا و انگلیس در: کشورهای قطر و امارات  به تاراج می رود . یعنی اگر قطر و عربستان دزدی نفت و گاز نکنند، ایران هم در نفت و هم گاز اول است.

ایشان در تحلیل نقش ایرانیان در جهان گفتند که: در سال 56 ففط یک میلیون ایرانی، در تورنتو پایتخت کانادا زندگی می کردند! که با توجه به جمعیت سه میلیونی آن، یک سوم ایرانی بودند. در شهر مرزی ونکوور  که: تا مرز آمریکا یک ربع راه است، و تا ایالت واشنگتن و: شهر سیاتل نیم ساعت ، محله هایی وجود دارد که: اصلا لازم نیست انگلیسی بلد باشی، زیرا همه ایرانی و فارسی زبان هستند.

در بر رسی نقش شیعه نیز ایشان گفتند: کرد های ایرانی در ظاهر سنی هستند !زیرا بیشتر آنان سادات حسنی هستند، فقط نقشبندی ها از سادات حسینی هستند، همچنین در یمن هم همینطور است. حتی در عربستان بیش از یک سوم مردم، شیعه هستند که شیخ نمر رهبر آنان بوده است. در ترکیه هم 90درصد مردم علوی هستند، و البته  6 امامی هستند یا 11 امامی،  و مرکز آن ها هم در استانبول است.

در یک جمعبندی کلی میتوان گفت: فشار استعمار با حمایت های مالی آل سعود، باعث شده بود که همه چیز، برعکس تبلیغ شود! یعنی شیعیان حتی در عربستان، به حساب نیایند. حتی عبدلناصر هم زیر لوای: پان عربیسم، شیعیان یمن را قتل عام کند. و نقش ایرانیان در جهان نادیده گرفته شود، اما اکنون در قرن 21 می رود که: حقیقت روشن شود و حکومت: شیعه ایرانی جهانی شود.

با اینکه چه در زمان خلفا و: چه در دوران معاصر، قتل عام های وحشتناکی از شیعیان و: ایرانیان شده ولی، به حول و قوه الهی، جمعیت جهانی آن، در حال شناسایی هستند. و دلیل آن هم سوره کوثر، در قران است که: نسل پیامبر را از جانب" حضرت فاطمه س ادامه داده است. و اغلب در تمام کشورهای دنیا، شیعه و ایرانی حضور پر رنگ دارند.

تاریخ نویسان وهابی و هابی گرایان هم، عمرشان به سر آمده زیرا: معلوم شده که اکثر پیامبران، ایرانی بودند و نوادگان آن ها هم، گرچه به عربستان یا فلسطین رفتند، ولی باز هم ایرانی به حساب می آیند.  و می رود که ایران امروز هم، مانند زمان کورش و داریوش، حاکمیت جهانی خود را باز یابد. 

古莱氏,即:民间K。 

B.博士,谁从加拿大和美国回来说,沙特有太守,或省级伊朗。和他的侄子居鲁士,太守,他在那里建立了银行或州长。而他们在沙特的统治者。和他们的后代被称为到K的房子大利用古莱什族的进化/ 

他还称,亚伯拉罕是从库尔德斯坦:他的儿子在神的授意下,送到沙特阿拉伯。他为53岁,在科技,化学,接受1356年的大学,在石油产品领域去美国留学。教学在加拿大,最近在全省开展合作,石油勘探。 

他参加了Mahyn新闻局,在接受采访时说:我的家乡,但我的父亲是在加兹温老师,我知道最加兹温到下Tarom've走了,但没有得到马欣。 

指关节的石油储量,说得最多的石油储量弧线,并有两个门,它们通常打开它们在伊朗的,和其他邻国。然而,在过去,所有这些都是伊朗的主体没有问题,但与英国,这主要是由于石油资源的边界后,殖民政府使用由邻居所管理的资源的梯度,所有伊朗石油提取。 

由于天然气资源是共享的,由美国和英国的掠夺卡塔尔和阿联酋的国家。如果没有,即卡塔尔和石油和天然气,石油和天然气的第一沙特盗窃。 

他们分析了世界,伊朗的角色,他说,56年的FFT百万伊朗人,住在多伦多,加拿大的首都!考虑到300万的人口中,有三分之一是伊朗。在温哥华的边境城市,接近四分之一的美国,和华盛顿州和西雅图市半小时内,有社区,你不需要懂英文,因为所有伊朗人是波斯。 

在什叶派中的作用的研究还表示,伊朗库尔德人是逊尼派显然的,因为他们大多是哈萨尼·萨达特,萨达特·侯赛尼是唯一的纳格什班底耶,也是在也门也。即使是在沙特阿拉伯,超过三分之一的人口是什叶派领袖谢赫得分它们。在土耳其,90%的阿拉维派人口,第六伊玛目或11伊玛目,他们在伊斯坦布尔中心。 

总之,可以说是殖民化的金融支持,沙特的房子的压力,造成了其他的一切通告!这意味着,即使沙特什叶派,帐户无妨。即使纳赛尔一起在横幅:泛阿拉伯主义,什叶派在也门的大屠杀。和伊朗在世界上的角色了,但现在是21世纪了真相被揭示,与国家:伊朗什叶派的世界。 

虽然在哈里发在现代,什叶派和伊朗的恐怖大屠杀的时候,什么,而是神,世界人口是可识别的能力。因为古兰经科萨在古兰经的先知“哈兹拉特法蒂玛扎赫拉的一代不断。,经常在世界各地的国家,而伊朗什叶派有一个强大的存在。 

史学家和业余爱好瓦哈比原教旨主义者,也因为他的时间很短:事实证明,大部分的先知是伊朗人和他们的后裔,但是,前往沙特阿拉伯和巴勒斯坦,但仍认为伊朗。今天是伊朗,居鲁士一样和大流士统治你的世界是开放的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی