From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

داعش بن بست غرب

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ق.ظ | ۰ نظر

ما البته از داعش متشکریم که: دولت های اسلامی را به فکر: اجرای احکام اسلامی انداخت، و دولت های غربی را هم، به بن بست کشید! بن بستی که دیگر: آخرین نقطه جنگ افروزی غرب است. زیرا آنان می خواستند: جنگ سوم جهانی به راه بیاندازند، ولی در روستای کوبانی به گل نشستند.

روزی روزگاری در جوانی و دانشجویی، حوالی سال 1354 رفتیم کرمانشاه، و از آنجا رفتیم کرند غرب، و به روستای بابایادگار هم سری زدیم! در کرمانشاه که آدرس را، از یک نفر کرد می پرسیدیم، اکثرا می گفتند نذانم والله! بالاخره یکی به صدا در آمد و گفت: شما شیوه هستید آنجا راه نمی دهند. بالاخره راه را پیدا کردیم، و سراز کانون پرورش فکری آنجا در آوردیم و: کتابخانه و بعد هم سراغ وادی بابا یادگار .

از رئیس صومعه یا دیر پرسیدیم : چرا شما شیطان را می پرستید؟ گفت اولا شیطان مخلوق خدا است، و اگر آن را می پرستیم، یعنی خدا را می پرستیم! ولی دلیل دیگر ما این است که: اگر شیطان نبود، کسی خدا را نمی پرستید!

در حالت معمولی، انسان ها پوچ گرا هستند و رفاه طلب، و انگیزه ای برای ادامه زندگی یا فعالیت ندارند. شیطان می اید با وسوسه، آن ها را به انجام کار خلافی، ترغیب می کند و شخص انگیزه پیدا می کند! و به زندگی برمی گردد. البته اگر کار خلافی هم می کند و: لذتی هم می برد مهم نیست! زیرا بلافاصله می فهمد که: کار خطایی کرده و توبه می کند.

وی همچنین گفت: شما تمام داستان عرفا را بخوانید، می بینید که همه آن ها خطاکاران بزرگی بودند! که براثر بزرگی خطا که امری شیطانی است، متحول می گردند و عارف می شوند! اصلا داستان خود مولانا و: مثنوی هشتادمن او، پر است از توبه نصوح ها!..

هنوز هم با گذشت چهل سال، جمله ها یادم است. و کاری ندارم که راست می گفت یا دروغ، درست می گفت یا غلط، این هنوز در حد و اندازه من نیست، و باید اهلش جواب بدهند. اما داعش الان چنین موضوعی شده است! تا موقعی که داعش نبود، ما هرچه فریاد می زدیم: سیاست کنترل جمعیت اشتباه است، کسی گوش نمی داد! ولی الحمد لله از موقعی که داعش، اعلام جهاد نکاح کرده، در ایران هم دیگر ترسی از ازدواج و: تولید مثل نیست!

خوب یادم است که اساس این فکر هم، از زمانی پیدا شد که وهابیون در جنوب ایران، دستور داده بودند تا می توانند: فرزندان زیاد داشته باشند! تا ترکیب آمار شیعه در ایران را، به هم بزنند.

غیر از جهاد نکاح، از موقعی که آن ها پرچم لا اله الا الله  و: محمد رسول الله را بلند کردند، دیگر کسی برعلیه خدا و پیامبر، کتاب ننوشت و قران را آتش نزد! در ابتدا که برای حمایت از داعش، این کار ها را انجام نمی دادند، الان هم که برای مبارزه با داعش، حتما نباید انجام دهند!

بنظرم وقتی خدا دید که: آدم های مثبت برای انجام ماموریت الهی، دل دل می کنند و آهسته قدم برمی دارند، داعش را مامور این کار کرد. همه میدانند که ترکیه، کرد ها را، ترک های کوهی می نامید و: آن ها را مثل گوسفند سر می برید! ولی حالا بخاطر حمله داعش به کوبانی، آن ها را قهرمان می داند.

تا دیروز کسی از اسلام و قران نام نمی برد، ولی الان همه مسلمان شدند! و داعش را نا مسلمان میدانند. خداوند خود می داند که چطور، دینش را ظاهر کند و آن را حفظ کند. در همین عراق و یا سوریه، اگر حرف شیعه می شد می گفتند: هلال شیعی می خواهد همه را بکشد، ولی حالا خود کرد ها و سنی های عراق، که اولین قربانیان داعش هستند، امیدشان فقط به ایران شیعه است، که بتواند جلوی داعش را بگیرد. شاید منطق دانان قدیم راست گفتند: هر چیزی را با ضد خودش بشناسید، (تعرف الاشیا باضداد ها) شاعر هم گفته است: عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد/  

伊斯兰国家,死锁西。 

也谢谢我们的短跑:伊斯兰国家考虑:实施伊斯兰法下降,西方政府,僵局才!另一种僵局:发光西部的最后一个点。因为他们想:引起第三次世界大战,但停留摆在库班地区。 

在一个很久以前的青年和学生去附近的克尔曼沙1354年,并从那里去聋哑西方,我们只好徒步系列!在克尔曼沙阿,问的人的地址,大多数表示,他们不知道上帝!最后,一个声音传来,说:“你的风格是没有的。最后,我们找到了一种方法,贴近头部智力的发展,我们是在一个库中,然后他滑倒山谷后面。 

寺院或长的头问:你为什么崇拜魔鬼?首先,上帝创造了撒旦说,如果是我们崇拜的上帝,我们服务!但另一个原因是,如果没有魔鬼崇拜一个上帝! 

通常情况下,人类渴望荒诞和福利,并积极地继续生活或工作。撒旦来引诱他们做错事,鼓励和激发一个人发现!而生活在继续。如果是错误的,:也乐于没关系!它会立即明白,悔改是错误的。 

他还告诉你整个故事,读神秘主义者,你看,他们都是伟大的罪人!错误的,由于这样的事实,魔鬼的幅度,并知道它们正在改变!鲁米和他的故事做了:我做了8春联,充满事件和忏悔.. 

不过,经过四十多年的,我记得的句子。并没有说实话还是谎言,对还是他错了,这仍然是相同的我,从她的回答。不过,短跑是现在这样的事情!短跑直到我们走到了一声:人口控制政策是错误的,有人听!但是,当赞美的短跑,宣布圣战结婚,对方在恐惧婚姻:生育是不是! 

我记得我在想,到这个时候,因为人们发现,瓦哈比伊朗南部,被勒令是:有很多的孩子们!结合统计什叶派伊朗破坏。 

圣战组织比其他的婚姻,当拉ilaha和穆罕默德·拉苏尔真主的旗帜提高,另一种是对真主和先知,古兰经焚烧写的书!短跑最初旨在支持工作,并做到了,现在我要与短跑打,你必须这样做! 

我认为当上帝看到亚当积极的神圣使命,以执行,并减缓他们的心走了他们的心脏,有关人员是短跑。大家都知道,土耳其库尔德人,土耳其人叫他们来山:他们就像羊!但是,现在的短跑攻击库班,英雄知道。 

其中古兰经并没有提及昨天,但现在他们都是穆斯林! Dash的和非穆斯林。天知道怎么回事,迪内希外观和维护。伊拉克和叙利亚,如果人物在说什叶派:什叶派新月想杀死每一个人,但现在他和他的逊尼派伊拉克人,谁是第一个受害者短跑,什叶派伊朗是唯一的希望,它可以防止冲刺服用。也许是对古代逻辑学家说什么对他知道的诗人被认为是敌对的,因为如果神要/

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی