From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

ناگهان همه چیز کامل شد

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

روز عید غدیر همه چیز کامل شد، و دین خدا به طور کامل بر مردم عرضه گردید .زیرا به علت نا آگاهی انسان های بدوی، عرضه دین الهی بر آنان مشکلات، فراوانی داشت.حضرت نوح 900سال زحمت کشید ولی فقط 9نفر به او ایمان آوردند.

 ابراهیم خلیل فرزندش را به عربستان فرستاد، و حتی می خواست او را قربانی کند، تا بتواند مردم را قانع کند. ولی ناچار شد او را در بیابان عربستان تنها بگذارد! و به ایران برگردد.اما باز هم نمرودیان ایشان را راحت نگذاشتند، لذا فرزند دیگرش را برداشت و به فلسطین رفت.  

نوادگان حضرت ابراهیم، در فلسطین و شامات و مصر، هرچه کوشیدند به نتیجه ای نرسیدند. حضرت موسی بعد چند سال نبوت، عاقبت قوم خود بنی اسرائیل را نفرین کرد: تا همیشه سرگردان بمانند. و همین قوم سرگردان نگذاشتند که عیسی ع در ماموریت خود موفق باشد و عیسی ع با حواریون خود، سرگردان می گشت تا بالاخره، او را به صلیب کشیدند. گرچه ایشان نمرد ، بلکه به اسمان ها رفت ولی، روزی برخواهد گشت که: مردم آمادگی داشته باشند.

اما مردی از نسل اسماعیل، در عربستان ظهور کرد، او کسی جز پیامبر اسلام نبود.اما تحمل ایشان بیش از همه بود. در دامان قومی جاهل بدنیا آمد، در حالیکه از تبار ایرانی و فرهیحته بود.اما نفس گرم ایشان، در جسد بی جان جاهلیت اثر کرد. و در یک زمان بسیار کوتاه نسبت به حضرت نوح، صاحب یاران زیادی شد .

اما جاهلیت عرب به دنبال آن بود که: این خط را نیز کور کند، و از بین ببرد. ولی خدا دست آن ها را خوانده بود، به پیامبر ش دستور داد جانشین خود را معرفی نماید. و در روز غدیر در سال آخر عمر گرامی، پیامبر این کار انجام شد. مردم نمی دانستند با بیعت خود، چه کار مهمی انجام می دهند، ولی خداوند آیه ای فرستاد و گفت: با اینکار شما دین خدا کامل شد.

و کتابی که هزاران سال بود، گشوده مانده بود به پایان رسید. و فیلم بلند هدایت به اکران نزدیک شد. ودانلود تمام آیات الهی تمام شد، و حالا همه میتوانند آن را بردارند و: از آن استفاده کنند.

شاید بتوان کلمه پیامبر را، در نمایش فیلم عظیم غدیر، اکنون به سادگی تفسیر کرد ولی، آن موقع بسیار سخت بود. پیامبر دکوپاژ این فیلم را، خود شروع کرد و: طراحی صحنه را با: بر پایی منبری از جهاز شتران کامل کرد. در این فیلم سکانس های فراوانی وجود داشت، یکی از آن سکانس ها، بلند کردن امیر المومنان بر روی دستان خود بود! بطوریکه سفیدی زیر بغل ایشان معلوم شد.

در اپیزود  دیگری، دو انگشت خود را بهم چسبانید و فرمود: قران و عترت من، مانند این دو انگشت من بهم چسبیده اند! و از هم جدا نمی شوند تا در روز قیامت، کنار حوض کوثر به من ملحق شوند.

پیامبر میدانست که علی ع، به همراه دخترش فاطمه س، کسانی را تربیت کرده اند که با خون خویش، اسلام را آبیاری خواهند کرد. و تا مرز شهادت دست از :حمایت دین جد خود برنخواهند داشت .آن ها کاری خواهند کرد که ادیان الهی، زنده بماند و اسلام رشد خود را ادامه دهد.

واینطور هم شد ، بسیاری از مطالب تورات و انجیل، توسط امام علی و فرزندانش تفسیر و ثبت گردید. و با احترام تمام در: نگهداری یاد انبیا الهی کوشیدند. وجود ششمین فرزند امام علی ع  ، حق استادی بر تمام علمای مذاهب اسلامی را دارد.و لذا می بینیم که غدیر، محافظ اسلام و ادیان الهی برای همیشه تاریخ است. و اگر غدیر نبود هیچ چیزی نمی ماند.

突然间一切都完美 

开斋节Ghadir一切都是完美的,上帝的信仰是完美的,人被释放。因为由于:缺乏原初人的认识,提供了神圣的宗教,频率的问题,分别。花了诺亚900年的努力,但只有9信任他的人。 

 哈利勒·易卜拉欣送儿子去沙特阿拉伯,甚至要牺牲他能说服人。但被迫离开她独自一人在阿拉伯沙漠!伊恩·尼姆罗德和他返回伊朗,但它仍然没有缓解,然后抓住她的其他孩子去了巴勒斯坦。 

亚伯拉罕的后裔,在巴勒斯坦和大马士革和埃及,企图达到的效果。经过几年的预言摩西,以赛亚诅咒他的人的命运总是徘徊。人们徜徉为什么他们在耶稣作为基督的门徒的使命并没有成功,后面徘徊,直到最后把他抓住。虽然他并没有死,但去了天堂,但总有一天,当人们准备好了。 

但人是实玛利的后代,在阿拉伯出现了,他是人而不是先知穆罕默德等,但最重要的是,他们都忍着。出生在腿上无知的人,而伊朗的起源和明亮的炽热的气息,但她的尸体是出于无知。并在很短的时间相比,诺亚,谁是一个伟大的同伴。 

前伊斯兰阿拉伯人曾跟随这条线也是盲目的,并摧毁。但神召他们,先知命令她介绍他的继任者。和Ghadir的尊贵生活的日子,他的工作已完成。人们不知道他的忠诚,他们是怎么做的重要工作,但上帝派来的诗句名言:真主,你做完整。 

和书是几千年历史,留下开放式的。并执导的电影可以被释放。下载所有神的启示已经结束了,现在每个人都可以阻止它:使用它。 

也许先知的Ghadir伟大的电影,但现在的话简单地理解,这是一个非常困难的时期。自己开始设计舞台与电影的先知编辑:在运河的底部点满是骆驼。还有在影片中,这些序列之一,起重阿米尔铝Momani在他的手上多序列!当他变成了白色的腋下。 

在另一集里,两个手指应该是粘我,说:古兰经和我的家庭,因为两者是连体我的手指!并没有分开,直到复活的日子,我会加入科萨对接。 

先知知道,阿里与他的女儿法蒂玛扎赫拉,谁已培养了他的血,伊斯兰教将灌溉。并作证在他的新宗教的支持,边界不希望这样做,它的宗教:伊斯兰教生存和继续发展。 

它是,大部分的圣经的内容,解释和记录的伊玛目阿里和他的儿子。并恭敬地保持神圣的先知试图回忆。有伊玛目阿里,其所有的伊斯兰宗教学者大师的第六个儿子。因此,我们看到,Ghadir,伊斯兰教的保卫者和上帝的信仰是永恒的。如果没有什么Ghadir的离开了。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی