From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

دوای همه درد ها پیداشد: صیغه کردن

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

بسیاری از بیماری هایی انسان، معلول تنهایی و احساس: نداشتن تعلق است. انسان مخصوصا در جوانی، نیاز به همسری دارد که او را درک کند. و در غم ها و شادی ها با او باشد. این نیاز با  دوستان یا پدر و مادر براورده نمی شود. زیرا پدر و مادر، آرزوهای خود را دارند، که فرزندان را خسته و نا امید می کند. و غالبا آن ها در دوران بلوغ به بعد، تمایلی به ادامه زندگی با پدر و مادر ندارند.

این شریک زندگی، دوست هم نیست! زیرا دوست پدر و مادر خود را دارد، و شبها باید دور از دوست خود باشد. و اگر روزی پدر یا مادر آن ها را تهدید کرد، باید که همدیگر را نبینند! این شریک زندگی، حتی همکار و شریک کاری هم نیست، زیرا همکار اگر کوچکترین  زیان یا اشتباهی ببیند، همکار را رها کرده و :دیگری را انتخاب می کند.

شریک زندگی باید در زیر یک سقف باشد، بدون تاثیر پذیری از کسان دیگر، و در غم ها و شادیها و: دارا و نادار بودن ها، در کنار هم باشند. همانطور که مسیحیان در: خطبه ازدواج آن را تکرار می کنند. و آن همسری از جنس مخالف است، که خداوند تعیین کرده و: فرموده ما شما را برای همدیگر، مایه آرامش قرار دادیم.

واین آرامش فقط در سایه ازدواج به دست می آید.اما  ازدواج رسمی در زمان ما، به غول بی شاخ و دم تبدیل شده که: جوان ها در پای آن قربانی می شوند. اما اسلام بن بست ندارد و: برای همین شرایط هم راه حل دارد.  و آن ازدواج غیر رسمی یا صیغه است. دختر و پسر اگر همدیگر را پسندیدند، لازم نیست تن به خرج های کلان بدهند، و تا آخر عمر بدهکار باقی بمانند.

علاوه بر مشکلات روانی ،مشکلات سیاسی هم با ازدواج حل می شود. شما می بینید یکی از جاذبه های اصلی داعش، جهاد نکاح است.و اصولا همه سازمان های سیاسی و جاسوسی، از این موضوع برای حل مشکلات خود استفاده می کنند. جاذبه ازدواج، همه جاسوسان را نرم می کند! و میتواند هرنوع اطلاعاتی را، به راحتی در دسترس قرار دهد.

میتوان گفت همه دردهای بی درمان بشری، ناشی از مشکلات ازدواج است. آن هاییکه دیر ازدواج می کنند، دارای فرزند های نارس می شوند و: یا اصلا نازا می شوند. و این  دو از بیماری های پر هزینه و: سلامت برانداز جهان است. ازدواج نکردن، همه این بیماری ها را به دنبال دارد. زیرا تحریکات غریزی، وقتی پاسخ مناسب را در شرایط آرامش، دریافت نکند در دختران، باعث بوجود آمدن کیست می شود .و در پسران هم نابینایی ، کم شنوایی و حواس پرتی ایجاد می کند.

هم اکنون بیش از 12 میلیون نفر، افراد قابل ازدواج در ایران وجود دارد. که این لشکر عظیم، هیچگاه با وام دادن و کمک جهیزیه! و این مسایل حل نمی شود.شاید هم برعکس، این روش های کمکی، به طلاق آن ها می انجامد. آمار ها نشان می دهد بیش از 50درصد مطلقه ها، از بین همین جوانان هستند که: در دوران زندگی موفق نبوده اند.

تنها راه ، ازدواج های غیر رسمی است. هرچند پدر مادر ها راضی نباشند. زیرا رضایت پدر و مادر، بر دختران کم سن و سال است .وقتی دختری به سن 25 سالگی یا: بیشتر رسید دیگر رشیده حساب می شود. و خودش می تواند تصمیم بگیرد. زندگی مشترک هم نیاز به این همه دنگ و فنگ ندارد. آن ها می توانند با کمک یکدیگر همه مسایل را حل کنند.

   در این شرایط حتی نبودن اشتغال هم مانع نمی شود. زیرا اشتغال هم مانند ازدواج، وقتی در دام مراسمات گیر می افتد، چیزی تشریفاتی می شود. اما وقتی ساده به آن نگاه کنیم، همه مشغول کار هستند و: واقعاجوان ما عرضه اداره خود، و یک نفر دیگر را دارد. مانع اصلی همه این بی عرضه گی ها، اگر باشد ، خود پدر مادر ها هستند! که خودشان با یک چراغ والور و یک پتو! ازدواج کردند ولی الان توقع دارند: داماد شان حتما ماشین و ویلا داشته باشد.

温度被认为疼痛:小妾 


许多人类疾病,残疾,并感到孤独:它无权。尤其是在年轻的时候,他明白,要交配。而悲喜他。这个不用通过朋友或父母见面。对于父母来说,他们的梦想,他们的孩子都累了,沮丧。他们往往在青春期开始,希望继续与父母同住。 


合作伙伴是不爱!这就像你的父母,你的朋友是走在夜间。如果有一天威胁到他们的父母不得相见!合作伙伴,联营公司或合伙人甚至没有,好像丝毫伤害或错,看看同事,副教授,并给对方以选中它。 


合作伙伴必须在同一个屋檐下,没有​​别人的快乐和悲伤的影响,:富人和那些相邻的穷人。作为基督徒:讲道结婚重复。和异性配偶,上帝已经确定:我们彼此说,我们缓和物。 


这是和平只有在婚姻的阴影实现的。我们把我们的婚姻,没有巨大的角和尾巴:在年轻的受害者的脚。但伊斯兰教不是一个死胡同:对于这种情况的解决方案。而婚礼是正式的还是妾。如果一个男孩和一个女孩很喜欢对方,有没有必要花万吨的宏观和债务仍然生活。 


除了精神问题,政治问题的婚姻解散。你可以看到的主要景点之一破折号,圣战,婚姻,它基本上是所有政治团体和智慧,他们用它来解决您的问题。旅游结婚,所有的软件间谍!任何信息可以随时提供。 


我们可以说,对人类健康的所有的痛苦,由于在婚姻问题。对于受过教育的太晚结婚,有孩子,是不成熟的:他们是不育或没有。这两个昂贵的疾病和健康颠覆世界。没有结婚,所有的疾病就会随之而来。内脏刺激,当舒适性方面适当的答案,而不是女孩,谁创建,并在男孩的失明,听力丧失而引起分心。 


超过12万人在伊朗都结婚了。伟大的军队,从来没有借给援助和嫁妆!而这些问题都没有解决。也许恰恰相反,这些方法是相辅相成的,它会导致离婚。统计数据显示,超过50%的离婚,是已经成功的人生一样的人。 


唯一的办法结婚是非正式的。虽然父母都不满意。在父母的同意下,女孩很年轻的女孩25岁,或当:大大多数其他帐户为止。他能决定的。邓芳,也不需要是他们的生活在一起。他们可以一起解决所有的问题。 


    即使在没有这些条件并不妨碍作业。就业以及结婚仪式停留在一个陷阱的时候,什么是礼仪。但是,当你只是看它,我们所有的工作真的很年轻,办公用品,和另外一个人了。所有的无能同性恋主要障碍,如果有的话,你的父母!华尔莱自己与一盏灯和一个咧!但我希望他们结婚:他们的儿子一定要有车和别墅。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی