From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

جنگ، هر روز کوچکتر می شود.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

وقتی که در جنگ های جهانی: اول و دوم جنایت فحیع آمریکا و اروپا، برای دنیا روشن شد، تازه مردم دنیا فهمیدند اشتباه کردند که: از خدا دور شدند و به: اومانیسم غرب دل بستند، لذا گرایش به مذهب دوباره آغاز شد، و مردم از غفلت خود توبه کردند.

در آن موقع یعنی فاصله 1940تا 1950 رژیم صهیونیستی ایجاد شد، کشور چین کمونیستی شد، و جمهوری اسلامی ترکستان شرقی را، بین خود و شوروی تقسیم کرد. ایران اشغال شد، اروپا در آتش می سوخت. مردم ژاپن به قدری از حمله اتمی، ترسیده بودند که حتی ارتش خود را منحل کردند!

اما با نهضت های انقلابی توسط: شاگردان سید جمال الدین اسدابادی، در سراسر دنیا، نهضت اخوان المسلمین در مصر و: فدائیان اسلام در ایران شکل گرفت. و تصمیم به از بین بردن: مرکز کفر و نفاق گرفتند . عزالدین قسام هم در لبنان ، سوریه و فلسطین جهاد مسلحانه اعلام کرد.

با پیشرفت نهضت های اسلامی، جنگ جهانی از بین رفت! و با اینکه تبلیغات زیادی کردند که: جنگ سوم جهانی در راه است، ولی هرگز این حادثه اتفاق نیافتاد . البته آمریکا با حمله به ویتنام، و کشورهای دیگر خواست مردم را، از وقوع سومین جنگ بترساند! ولی دیگر کسی نمی ترسید. جنگ ها، کوچکتر و کوچکتر شدند تا: به جنگ عراق برعلیه ایران رسید.اما با درسی که ایران، به تمام متحدان آمریکا در این جنگ داد، دیگر حتی جرات ایجا جنگ به: وسعت آن را هم از دست دادند.

به بهانه از بین بردن صدام، و همسویی با ایران! به عراق  و افغانستان حمله کردند؟! ولی این فرار به جلو نیز، آن ها را نجات نداد. کم کم همان هایی که مردم را، از جنگ سوم می ترساندند، مجبور شدند شعار صلح بدهند! و پرچم حقوق بشر بلند کنند.اما معلوم شد حتی: حادثه یازده سپتامبرهم، طرحی از پیش تعیین شده، برای نجات صهیونیسم بوده است.

جنگ باز هم محدود تر و: محدود تر شد و به سوریه  رسید . در سوریه هم جنگ افروزان، که پرچم مبارزه با تروریسم را، بلند کرده بودند به جایی نرسیدند. راضی شدند در اندازه فلسطین را به جنگ دامن بزنند، اما حتی این لقمه کوچک هم، در گلوی آن ها گیر کرد.

حالا به منطقه بیابانی بین :کشورهای سوریه وعراق و ترکیه دل بسته اند. و گروه داعش و ضد داعش را، در آنجا به راه انداخته اند! یکی به نغل می زنند و یکی به میخ . گاهی از داعش حمایت می کنند، و به آن ها سلاح و مهمات و پول می دهند! و گاهی هم برخی پایگاه های آنان را، مورد اصابت قرار می دهند.

این کار آن ها برای این است که: سخنی برای هر دو طرف داشته باشند! اگر مخالفان داعش زیادتر شدند، بگویند ماهم مخالفیم! و پایگاه های آن ها را می زنیم. واگر موافق هایی چون عربستان و قطر و ترکیه  قوی شدند، بگویند ما به داعش، سلاح و مهمات می دادیم!

همه این گیجی ها و سرگردانی آن ها، برای این است که نمی خواهند: رشد اسلام و شیعه را ببینند. تا بحال هر کاری از دستشان می آمد، انجام دادند تا دین و اسلام را از بین ببرند. لنین صراحتا اعلام کرده بود که: ما باید دین را براندازیم، اما حالا می بینند که با انقلاب اسلامی ایران، جهان به سوی صلح و دوستی می رود.

آن ها که آقایی خود را در جنگ می دیدند، و در آمد های کلان از فروش اسلحه و: کشتار مردم و فروش اجزا بدن این کشته ها، بدست می آوردند الان، همه چیز شان را از دست می دادند! آن ها چون خودشان غرق می شوند، فکر می کنند همه دنیا در حال، غرق شدن است! در حالیکه مردم دنیا در صلح و دوستی، به سر می برند.و دیگر کسی حاضر نیست مزدور ارتش آمریکا یا اروپایی شود. و خرده انفجارات آن ها هم، کسی را نمی ترساند

战争变小的每一天。 

当世界战争:美国和欧洲的第一和第二令人发指的罪行,很明显走向世界,仅仅是人谁知道他们错了,他们是远离神:以人为本关闭德尔西,也容易被重启宗教,人忏悔自己的疏忽。 

当时,即犹太复国主义政权1940年至1950年,中国共产党和东土耳其斯坦,自己和苏联之间的鸿沟伊斯兰共和国之间产生。伊朗被占领,欧洲是在火焰中。日本的核攻击都吓坏了,他们甚至已经解散了他的军队! 

但学生赛义德贾马尔·阿萨德,在世界范围内,兄弟运动在埃及的革命运动:伊斯兰教在伊朗信徒成立。并决定取消该中心是在怀疑和虚伪。 EZZ人 - 卡桑在黎巴嫩,叙利亚和巴勒斯坦武装圣战声明。 

随着伊斯兰运动的推进,这场战争是输了!而事实上,许多广告:第三次世界大战即将到来,但事件从未发生过。美国侵越等国家敦促恐慌的第三次争斗的人!但是,不要害怕任何人。战争,逐渐变小到对伊朗的伊拉克战争,分别。但是,这当然是为了在战争中所有的盟友,甚至敢于创造的冲突:在多大程度上被丢失。 

摧毁萨达姆的借口,并与伊朗的调整!入侵伊拉克和阿富汗?但也跑上前,但没有保存。渐渐地,那第三次战争的人,恐吓,被迫作出的和平口号! 。和人权的旗号,但它是不长9月事件中,预定的计划,拯救犹太复国主义。 

越是有限的战争:与叙利亚人变得更加有限。在叙利亚,军阀,反对恐怖主义的旗帜,已经早就失败了。满意巴勒斯坦大小点燃一战,只是时间,即使这个小一点,它被卡在喉咙里。 

现在,土耳其,叙利亚,伊拉克的国家之间的沙漠地区,追了上去。反短跑冲刺的群体,他们已经推出了!一个扔,一个马蹄钉。有时短跑的背影,和他们的武器和弹药,并支付!有时他们的一些基地,他们打。 

这是因为这是双方有东西!如果反对派更短跑,我们会告诉不同意!和链接它们动摇。如果协议如沙特阿拉伯和卡塔尔和土耳其表现强劲,我们说短跑,武器和弹药订做! 

所有这一切混乱和困惑,对于那些谁不想其中:看伊斯兰教什叶派的增长。需要做什么,我们就做,摧毁伊斯兰教。列宁明确指出,我们必须寻找到宗教,但现在我看到伊朗伊斯兰共和国为维护世界和平和友谊的推移。 

他看见一个人在战斗,和巨大的收入来自出售枪支杀人和卖身体部位的死亡,他们得到它,他们已经失去了一切!他们淹死,因为他们认为整个世界都是,正在下沉!虽然世界在和平与友谊,生活。没有人是欧洲的佣兵军团。零售商爆,不吓唬人。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی