From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

تبیین سیاست های کلی جهان

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر
همایش معاونت های حقوقی: ارگان ها و سازمان های دولتی، با مجمع تشخیص مصلحت ،برای تبیین سیاست های کلی نظام ، تشکیل شد، براساس تفسیر مجمع، تبیین سیاست های کلی، به عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام است، ولی نظارت بر حسن اجرای آن، بر عهده خود دولت و: معاون حقوقی وزرات خانه ها است. اما به نظر می رسد، فقط معاونان حقوقی نیستند که: باید توجیه شوند، بلکه همه معاونت ها باید :چنین همایشی داشته باشند .
   مثلا معاونت های فرهنگی یا: روابط عمومی همه وزارتخانه ها، جمع شوند تا در مورد: سیاست های کلی نظام در: امور فرهنگی توجیه و تبیین شوند. اما باز همه اینها هم  کافی نیست، بلکه لازم است افراد بالا دستی نیز، این توجیه را داشته باشند. و آن ها روسای کشورهای جهان هستند.  چون  قانون اساسی ایران، فقط برای ایران نیست، زیرا اصول قانون اساسی ایران، به اعتراف همه حقوقدانان، از تمام قانون اساسی های جهان جامع تر و کامل تر است. 
در واقع نظام اسلامی ایران، میتواند برای تمام جهان الگو باشد، و این باعث می شود که همه نظام های جهانی، یکدست شده و به وحدت واقعی برسند. یکی از این راه ها تعیین یک نظام جدید، با این قانون اساسی است . وراه دوم تغییر قوانین اساسی کشور ها، و به روز شدن همه قوانین اساسی ها است. تا همه در یک نظام کلی با هماهنگی کامل عمل نمایند. 
بطور مثال رای گیری، از اصول اساسی و قابل قبول دموکراسی، برای تمام دنیا است. اگر این موضوع در سازمان ملل تصویب شود، همه رژیم هایی که انتخابات ندارند، باید چند روز یا چند ماه به آن ها مهلت بدهند، تا آن ها خود را با شرایط جدید منطبق کنند. بنابر این رژیم هایی مثل رژیم عربستان، که تاکنون هیچ انتخاباتی را برگزار نکرده،  ناچار باید که انتخابات راه انداخته  و: به اصول دموکراسی جهانی احترام بگذارند.
  حقوق اساسی چیز نیست که: کسی با آن مخالف باشد، بلکه در عمل آن را اجرا نمی کند. مثلا چه کسی مخالف آزادی انسان ها، حداقل در شعار یا سخنرانی هست؟ چه کسی جرات دارد بگوید با عدالت مخالف است؟ چه کسی می تواند بگوید: دزدی خوب است و دروغ گفتن، امری پسندیده است؟.
یکی دیگر از اصول مترقی قانون اساسی ایران، مسئله قبول حاکمیت خدا و قوانین آن است . شاید روزی که در ترکستان شرقی یا پاکستان، اعلام جمهوری اسلامی شد، دولت هایی بودند که کمونیست بودند و: از اساس با اسلام و دین مخالف بودند، ولی امروزه دیگر اینطور نیست. زیرا آن ها نابود شده و: به تاریخ پیوستند. و  اکنون اراده خداوند بر حاکمیت دین خدا است، و تاریخ مسیری جز آن نمی شناسد.
لذا برای احترام به روند تاریخ: مذهبی شدن جهان هم که شده، باید همه ابزار و وسایل آن را آماده کرد. تا طفل تاریخ سالم و راحت به دنیا بیاید.  حکومت واحد جهانی با احکام اسلامی، نقطه هدف روند حرکت تاریخی معاصر است. تصویب قوانین  براساس سیاست های کلی نظام، برای تمام کشورها، بهترین راه  رعایت تحولات تاریخ است. 
بطور کلی میتوان هرم حقوقی جهانی را، در آینده  دید و از الان آن را پذیرفت واجرا کرد، و آن چیزی جز احکام قرانی نیست. دنیا می داند که حق با اسلام است، و مسلمانان هم می دانند حق با شیعه است. منطقا هم همینطور است. اگر اسلام نبود، از دین های دیگر اثری نمی ماند، زیرا همه آن ها تحریف شده و: ازبین رفته بودند، چنانچه چهار انجیل داریم.
در اسلام هم اگر شهادت امام حسین ع نبود، همه اسلام منحرف شده و: به دست یزید و معاویه از بین می رفت.. زیرا اساس خواست معاویه و یزید، نابودی اسلام بود. بنابر این به  راحتی می توان گفت :چیزی که تاکنون دین را حفظ کرده، از این به بعد هم می تواند: ادامه دهنده واقعی باشد. بقیه افراد و جریان ها چه مصادره کنندگان (تکفیری ها)و چه مخالفان (صهیونیست ها) فقط، تولد این طفل را، بیشتر به جهانیان معرفی می کنند. 
 

世界的一般政策的说明 

研讨会法律援助:组织和公共组织,利益委员会,建立了系统的总体政策建立的基础上,委员会的解释,解释的一般政策,以国家利益委员会,但监督的实施,政府和家庭部副部长是合法的。不过,现在看来,不仅是一个法律助理谁必须考虑的,但所有的代表应具有这样的会议。 

   例如,文化或代理:公共关系各部委,齐聚一堂,讨论国家的政策:文化的解释。但是,这一切还不够,但人们应该占据上风,这将是合理的。和世界的负责人。由于伊朗宪法,不只是伊朗,因为伊朗的宪法,承认所有的律师,世界上所有的宪法更全面,更完整。 

伊朗伊斯兰共和国是一个模型对整个世界,这使得整个世界,联手实现真正的统一。其中一个方法来确定一个新的系统与宪法的。两种方法来改变这个国家的宪法,宪法是一个更新给大家。所有在一个完整的系统来操作。 

例如,投票,并接受了民主的基本原则,为整个世界。如果是经联合国所有有需要几天或几个月的制度给他们的通知,使适应新的条件。因此,像沙特阿拉伯,这并没有举行任何选举制度,必须设置选,并尊重民主原则的世界。 

  基本权利,不是任何人是反对的,但在实践中并没有运行。例如,人们谁反对自由,至少在口号或讲话谁还敢说刚好相反?谁又能说好偷窃与说谎,这是一个好主意吗? 

渐进伊朗宪法的另一个原则,是神的主权和法律的问题,是可以接受的。也许有一天,在东土耳其斯坦和巴基斯坦伊斯兰共和国,指出共产主义和伊斯兰教的宗教和说反对,而另一个则不是。他们被摧毁,因为:日加入。现在真主的规则是他的意志,当然不知道它是什么。 

所以,要履行宗教在世界历史上都应该准备好实施。日孩子出生后的健康和舒适。全球中央政府与伊斯兰法,运动的目的都是当代史。立基于该系统的整个国家,以观察​​历史的变化的最佳方法的一般策略。 

整个国际法律传销,而我接受了它,并进行未来的愿景,它是什么,但可兰经。全世界都知道伊斯兰的真理和穆斯林信奉什叶派的权利。所以这是合理的。如果不是伊斯兰教,其他的宗教都不行,因为他们扭曲并为所有:他们死,如果我们有四本福音书。 

伊玛目侯赛因殉难的AS伊斯兰教,即使不是全部转移和伊斯兰教:耶齐德和穆阿维耶到穆阿维叶和耶齐德要求去...伊斯兰教的破坏。因此,它可以很容易地说,没有宗教的东西保留这个空间的可能是:扩展真实的。其他什么人,并没收了(takfir)和反对派(犹太复国主义)止,孩子出生,他们就越是呈现给世人。


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی