From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

کوه موش زایید!

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

کوه موش زایید!

تعصب کور فومی و قبیله ای، کم کم جای خود را به تعصب انسانی و اسلامی می دهد. و خرده فرهنگ ها به سوی فرهنگ کلی، در حال حرکت هستند. در مقابل این حرکت عظیم تاریخی، مردم و صاحب نظران دو دسته هستند: عده ای می خواهند در مقابل آن بایستند! و عده ای هم آن را مصادره می کنند. البته عمل هر دو یکی است، یعنی نمی گذارند تاریخ به حرکت خود ادامه دهد .

خرده فرهنگ ها از کوچکترین عضو فرهنگ، که یک انسان است آغاز می شوند. یعنی هر انسانی برای خود، فرهنگ خاصی دارد که با هیچکس، قابل مقایسه نیست و: در روانشانسی آن را ویژگی های فردی می گویند. این ویژگی های فردی حتی، با پدر یا مادر ، برادر یا خواهر هم قابل مقایسه نیست. چه بسا افرادی که عضو یک خانواده هستند، ولی گرایش های سیاسی ، اخلاقی و اجتماعی متفاوت و حتی متضاد دارند.

اما هنر اسلام در این است که: به دنبال نقاط مشترک است . نقطه مشترک تمام انسان ها فطرت است. فطرت همه یک چیز است: و یک گرایش دارد و یک هدف را دنبال می کند. آن هم خداجویی و خدا خواهی است. حتی افراد معروف ضد خدا هم، در خلوت خود به خدا اعتراف داشتند.

   فرعون یکی از این افراد است! که در دنیا خود را خدا می دانست، اما هربار که عذاب نازل می شد، به خلوت می رفت و از خدا می خواست که: آبروی او را نبرد! و خدا هم عذاب را بر می داشت. تا اینکه در اخرین مرحله از او قول گرفت، تا دیگر سرکشی نکند و:اگر قول خود را شکست، خدا هم او را عذاب می دهد و: این بود که جسد او را سالم بر روی آب آورد، تا عبرت جهانیان باشد.

جالب است که مصادره کنندگان، می گویند جسد فرعون مومیایی شده! ولی هرگز فرمول این مومیایی را نمی دانند! زیرا هدف آنان فقط حذف خدا است.در حالیکه در قران می گوید: ما جسد او را سالم بر روی آب آوردیم، تا عبرت جهانیان باشد. اکنون گروه دولت اسلامی: یا داعش هم همینطورند. آن ها مصادره کنندگان انقلاب اسلامی ایران هستند. آن ها و اربابان آن ها از: عربستان و قطر و ترکیه تا: آمریکا و فرانسه و اسرائیل، سال ها است که مشغول این کار هستند. ولی هرسال کوچکتر و کوچکتر می شوند!

وقتی آن ها در دوران انقلاب اسلامی، پشتیبان شاه بودند خیلی قوی بودند! کمونیسم و امپریالیسم ، صهیونیسم و ارتجاع عرب توانسته بود: تمامی دولت ها را به اسم سازمان ملل، برعلیه ایران متحد کند. اما کاری نتوانست بکنند و به قول امام خمینی: امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . در جنگ تحمیلی هم، در داخل و خارج ایران، حتی یک دوست برای ایران نگذاشتند. اما بازهم کاری نتوانستند بکنند .

امروز همه آن ها تبدیل به: قبیله ای بنام داعش شدند.  مانند برکه ابی که در حال خشک شدن هست، دامان خود را جمع می کنند. حتی خودشان پیش قدم شدند! الان آن ها هستند که: هیچ دوستی ندارند. ایالات متحده به ایالات متفرق! و بریتانیای کبیر به بریتانیای صغیر، تغییر شکل داده.  شوروی فرو پاشیده و: اسرائیل  قدرت چهارم جهان، از سایه خود می ترسد.

گرچه عده ای هنوز در خواب خرگوشی هستند، و تغییرات و تحولات جهانی را نمی بینند! و یا نمی خواهند ببینند. هنوز به دنبال پان عربیسم ، پان ترکیسم یا نژاد پرستی های دیگر هستند. تا همین دیروز بود که رئیس کردستان عراق می گفت: ما با داعش سرجنگ نداریم، ولی امروز کشته های خود را شهید می نامد! وقتی اعلام شد که داعش می خواهد به مکه حمله کند، سراسیمه آمدند و ائتلاف: ضد داعش در ست کردند.

ولی همه آن ها بدانند که عصر: تضاد فرهنگی و در گیری های قومی و قبیله ای، حتی ملی تمام شده است. الان جهان در دو قطب بزرگ قرار گرفته: همان قطب بزرگی که از روز اول بودند، و در ایران به  خیر و شر ترجمه می شدند، و در اسلام به نور و ظلمات تعبیر شده! و امروز به استکبار و مستضعف تقسیم می شوند.جهانی استکباری در حال مرگ، در یک طرف و جهان مستضعفین، در حال بالندگی و رشد در طرف مقابل. 

山老鼠诞生了! 

部落主义,逐渐让位给人类和伊斯兰狂热。和亚文化到大众文化,在移动中。在历史上,人们和专家这场声势浩大的运动前是两类:那些谁想要站在它的面前!而一些将被没收。行动当然是其中一个是不是要继续前进。 

亚文化,文化的最年轻的成员,人类开始了。那人不为己,没有一个特定的文化,没有可比性:个别人物的心理话。即使有父母,兄弟或姐妹的个人特点是不具有可比性。有多少人是一体的家庭成员,但政治,社会和道德的倾向是不同的,甚至是矛盾的。 

伊斯兰艺术是,它是常见的效仿。所有人性的共通点。大自然是所有一件事:有跟踪目标的倾向。它的气候正在发生变化,并祈求上帝是神。即使是名人是反上帝,曾私下承认自己的神。老王就是其中之一!上帝知道,在他的世界,但处罚透露每一次,它是安静的,上帝的意志,他的信誉战斗!而且可以是神的惩罚。因为它是在自己的诺言的最后阶段,其他不检查:如果你打破你的承诺,上帝会惩罚他,这是使他的身体安全的水,教人类。 

有趣的是,没收的用户,法老的防腐处理的尸体说!但不知道该公式木乃伊!他们的目的是消除了,而是因为上帝在古兰经中说:我们得到了水在他的身体健康,学习人民。伊斯兰国:还是短跑将是相同的。他们没收了伊朗伊斯兰革命。它们是沙特阿拉伯,卡塔尔和土耳其的主人:美国,法国和以色列从事这项工作。但它们体积更小,每年都在缩小! 

当伊斯兰革命,有一个非常强大的国王的支持者!共产主义和帝国主义,犹太复国主义和阿拉伯反应是命名联合国的所有国家团结起来反对伊朗。但不工作,霍梅尼的话:美国不会有错。在战争时期,境内和伊朗外,伊朗根本不喜欢。但还是不起作用。 

今天,一切都变了:部落被评为冲刺。就像运行干水坑,收集你的腿上。即使在他们走!他们现在没有不喜欢的。美国和各国分散!和大不列颠英国小,变形。苏联解体和以色列四分之三的世界是害怕自己的影子。 

虽然有些人还在睡觉的兔子,并没有看到改变世界!或者不希望看到的。寻找泛阿拉伯主义,泛突厥主义或其他人的种族主义。直到昨天,伊拉克库尔德斯坦地区的总裁,他说:我们与短跑没有冲突,但今天烈士牺牲自己的来电!当它宣布短跑想要攻击麦加,是疯狂地联盟:在设定反短跑。 

但是,所有的人都知道,时代:文化冲突与种族和部落,民族或已过期。الان جهان در دو قطب بزرگ قرار گرفته: همان قطب بزرگی که از روز اول بودند، و در ایران به خیر و شر ترجمه می شدند، و در اسلام به نور و ظلمات تعبیر شده!今天,傲慢和穷人分歧。世界傲慢奄奄一息,一方面,与被压迫,在对方的发展和壮大。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی