From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

کانون زبان ایران، منحل باید گردد!

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

کانون زبان ایران، منحل باید گردد!

در برخی ارگان ها  پس از چهل سال، هنوز اتفاقی نیافتاده است. یکی از آن ها، کانون زبان ایران است . چهل سال پیش در چنین روزی، بنده به اتفاق همکلاسی های خود از: دانشگاه  تهران با راهنمایی استاد آمریکایی، برای دیدن فیلم به زبان اصلی، به محل فعلی کانون رفتیم. استاد ما که یک خانم بود و: برای ما متون انگلیسی درس می داد، می گفت من شما را به انجمن دوستی ایران و آمریکا، می آورم تا فیلم سینمایی به زبان اصلی ببینید، و فرهنگ و زبان شما تقویت شود.

وقتی فیلم را می دیدیم، از لب خوانی حداکثر استفاده را کردیم و: در جاهاییکه حدس می زدیم باید خندید، بلند بلند می خندیدیم. وقتی فیلم تمام شد، استاد با تعجب از من پرسید: آقا مگر شما فیلم را متوجه شدید؟ گفتم بله ! لب خود را گزید و گفت:منکه خیلی جاها را متوجه نشدم، چون لهجه آن ها با ما فرق می کرد!

الان همین مرکز ،هنوز هم عنان کودکان ما را در دست دارد. تا همه را انگلیسی زبان بار بیاورد. و نتیجه آن هم همان: اتهامات روزمره انگلیسی زبان ها به ما است. آن موقع به ما می گفتند وحشی، و از دولت ایران حق توحش می گرفتند! امروز می گویند تروریست و: دارایی های ما را بلوکه می کنند.

البته از دشمن انتظاری نیست، دشمن دشمن است و باید دشمنی کند. اما از دوستان نادان باید ترسید که: هنوز انقلاب اسلامی حتی به گوش آن ها نخورده است! و هنوز پرچم آمریکا و انگلیس را، بر سر دست بلند می کنند.اگر یرنامه های کانون زبان ایران هم درست تحلیل شود، عاقبت آن چیزی جز فرار مغزها، و ایجاد تنفر از وطن نیست.

    البته در برخی ماه های اول انقلاب، برای اینکه این کانون ها بمانند، شعار دادند که ما زبان انگلیسی را فرا می گیریم، تا اسلام را به آنان معرفی کنیم! ولی الان برعکس است، همه کلاس های کانون شده تعریف و تمجید از: تمدن غرب و سرکوب ملت ایران، بطوریکه دانش آموز فارغ التحصیل، از ایرانی بودن خود شرم دارد. و می خواهد هرچه زودتر به: سفارت انگلیس برود و موهای خود را رنگ کند، و از شر ایرانی بودن نجات پیدا کند.

پیشنهاد ما این است در آغاز دهه محرم، این امکانات به کانون مداحان ایران واگذار شود. زیرا با اینکه مداحی، از زمان حضرت زینب س و دعبل خزائی، آغاز شده ولی سازمان واحد و: امکانات لازم ندارد. حدود 400کانون مداحی در سراسر کشور وجود دارد، که برای آموزش قران و شرعیات و مداحی، کلاس های مناسبی ندارند و: قریب به 5600مداح در سراسر کشور، به صورت سیال و گردشی فعالیت می کنند.

این پسندیده نیست که خارجی ها بیایند، و دختران ما را فریب بدهند، و به بهانه آموزش زبان خارجه، آن ها را صادر کنند ولی در کشور شیعه، و متعلق به امام زمان عج، آموزش قران و عربی و مداحی  به یک سامانی نرسیده باشند.

  البته سازمان تبلیغات اسلامی، سعی دارد با انتخاب رئیس برای این کانون های پراکنده، هماهنگی ایجاد کند ولی، بدون امکانات نمی شود. همانطور که دانشکده مدیریت آمریکایی، الان در اختیار دانشگاه امام صادق است، باید کانون زبان هم به کانون مداحان تحویل داده شود. تا بیش از این با پول بیت المال، دختران و پسران خود را راهی دیار غربت نکنیم.

هم اکنون کانون زبان ایران،  در 27 استان و  73 شهر  با حدود 200 مرکز و 240000 زبان آموز، در زمینه آموزش زبان فعالیت می نماید. کانون زبان ایران ( انجمن فرهنگی ایران و آمریکا سابق) از سال 1304 در تهران آغاز و: سال 1335 با راه اندازی یک مرکز آموزشی، در خیابان وصال شیرازی آموزش زبان انگلیسی را آغاز نمود.یعنی بطور متوسط تا کنون403 میلیون نفر را آموزش داده است!آیا این کار برای آموزش قران شده است؟

240000*30*2*

伊朗语言学院,必须进行清算! 

在一些机关,经过四十多年,还没有发生过。其中之一,在伊朗中心。今天四十年前,我碰巧他们的同胞德黑兰大学教授,学生,劝美国人看电影原文内容,焦点移动到当前位置。我们的老师是个女的,因为我们教英国文学,我告诉你伊朗裔友好协会,我看电影的原文,文化,您将得到增强的语言。 

当我看到这部电影,我们做了最大限度的利用读唇语,并在我们不得不猜想,他笑了,笑得大声领域。当影片结束时,老师问我想知道:主席先生,除非你了解电影?我说是的!选择你的嘴唇,告诉我,很多地方没有注意到,因为他们的口音和我们一样! 

现在,该中心仍是我们的孩子的控制权。把所有的英语。其结果是一样的:日常英语对我们的指控。那么我们说野生的,和伊朗政府的暴行是对的!今天的恐怖分子,并说:我们的物业块。 

但是,不要指望敌人,敌人的敌人就是敌人。但无知的朋友担心,革命还没有听说过他们!然而,美国和英国国旗,对伊朗语言学院计划长臂,如果分析是正确的,它的续集也不过是人才外流,并不讨厌这个国家。但在最初的几个月的革命,因为停留的焦点,是我们学习英语的口号,我们把他们介绍给伊斯兰教!但正好相反一直各阶层关注的焦点赞美西方和伊朗人民的镇压,其中研究生,感到羞耻的是伊朗。它会尽快为:去英国大使馆和你头发的颜色,它被保存在被伊朗的邪恶。 

我们建议在回历,鉴于悼词的中心设施的开始。虽然他们唱的时间和泽纳布S. Khazaei,开始了组织和设施不是必需的。大约有400中心在全国各地的歌唱,唱教学古兰经和伊斯兰教法,而不是正确的类:悼近5,600遍布全国各地,体液循环和行为。 

这是外国人来欺骗我们的女孩,外语教学为名的好意,但它发出的什叶派国家,在伊玛目马赫迪,教古兰经,阿拉伯语唱起不受监管。然而,IDO,尝试选择协调的散射灶的总统出现,但是,也不是没有可能。正如美国管理学院,伊玛目萨德克现在的大学,应该是在发表悼词的中心焦点。在公共财政与金钱,女孩和男孩不流放途中。 

现在的时间伊朗语言学院,在全国27个省及73个城市拥有200多家中心,24万学生在语言学习是有效的。伊朗语言学院(伊朗前身是美国社会)在德黑兰在1304年,开始了一年1335与培训中心的成立,西拉木街Nmvd.yny开始在平均403万人次接受了培训英语教学做这个工作是教古兰经? 

240000* 30 *2 *28

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی