From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

همه شما به همایش های اسلامی دعوت هستید.

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

همه شما به همایش های اسلامی دعوت هستید.

عید قربان و جمع شدن: بیش از 3میلیون نفر در یک روز،  و در یک مکان از سراسر جهان، نشان می دهد که همه همایش های اسلامی، بصورت باز  اداره می شود. و همه میتوانند درآن شرکت کنند. و هیچکس از آن ها نمی پرسد: از کجا آمده ای و برای جه آمده ای ؟ لذا برخلاف غربی ها که همایش های خود را، در پشت در های بسته تشکیل می دهند، و دیگران را راه نمی دهند! کنگره و کنفرانس اسلامی باز هست، و همه اجازه ورود دارند.

برنامه کنگره ها و همایش های اسلامی، کاملا معلوم و برای همه اعلام می شود:  زمان همایش ها :ماه رمضان برای خود همایش دارد، ماه محرم همینطور، ماه ذی الحجه و تقریبا همه ماه ها همایش دارند. حتی میتوان گفت: هر هفته یک همایش است و آن: برگزاری نمازجمعه است. البته هر روز، آن هم، روزی 5بار هم، همایش محلی در مساجد برای برگزاری: نمازهای واجب بر قرار است.  

این همایش برای جوانان و پیران ، زنان و مردان و: همه مردم دنیا است. مکان همایش ها: در نردیکترین محل خانه شما است: یک مسجد یا یک حسینیه و: حتی یک بیایان میتواند محل: برگزاری نماز جمعه یا نماز جماعت باشد!

محتوای همایش، هم عبادی هست هم سیاسی، یعنی هم رابطه انسان باخدا درآن تعریف شده، هم رابطه انسان ها بایکدیگر. در اسلام بازنشستگی یا پارک نشستگی! و امثال آن وجود ندارد. همه باید زندگی کنند و فعال باشند. در همه اوقات شبانه روز کار کنند. و درکنار کار، عبادت و تفریح داشته باشند. امام علی می فرماید: بزرگترین تفریح کار است.

    آن هایی که می گویند: بیکار هستیم یا کار پیدا نمی کنیم، برای این است که به تنبلی عادت کرده اند.و خیلی از کار ها را نمی پسندند. والا در جامعه بزرگ بشری هشت میلیاردی، فقط برای آن ها کار نیست؟ کار از نظر آن ها، پشت میز نشستن و دستور دادن است. شاید حتی دستور دادن هم، آن ها را قانع نکند! بلکه می خواهند رئیس کل دنیا باشند، و همه دنیا تابع آن ها شود. و می گویند چه چیز ما از: فلان رئیس جمهور کمتر است؟

لذا بزرگترین مانع اشتغال، خود خواهی ها و زیاده خواهی ها است. که این بزرگترین دستور کار: همایش های اسلامی است. که خودخواهی را کنار بگذارند، و کار های هرچند کوچک را هم کار بدانند. البته ممکن است خودشان این را قبول داشته باشند، ولی همسر آینده یا همسر فعلی آن ها، قبول نداشته باشد.

    یکی دیگر از دستور کار های همایش های اسلامی هم، همین مشاوره ها است. شما که در مسجد حاضر می شوید، ده ها مشاور رایگان پیدا می کنید. همه آماده اند برای رضای خدا، شما را راهنمایی کنند و: بهترین راهنمایی را هم ارائه می دهند! و دستمزدی هم نمی خواهند. برای همین است که مشاوره و وکالت،  در ایران و کشورهای اسلامی، خوب جا نمی افتد.

در همایش های روزانه و هفتگی ، ماهانه و سالیانه! یک دستور کار مهم دیگری هم وجود دارد، و آن کمک مالی به همنوعان است. هر سائل یا فقیری می داند که اگر، به همایش های محرم یا رمضان، و یا حتی نماز جمعه و جماعت برود، دست خالی بر نمی گردد.  مردم داخل این همایش ها، به دنبال ریشه یابی نیاز واقعی، و یا بردن آبروی فقیران نیستند .

در حالیکه در سیستم همیاری اجتماعی در غرب، اشخاص برای گرفتن کمک مالی باید ثبت شوند! چه آن هایی که می خواهند کمک مالی را جمع کنند، و چه آن هایی که می خواهند کمک مالی بدهند! و چه آن هایی که کمک مالی بگیرند! به کسانی که کمک مالی می دهند گفته می شود: اگر کمک مالی خود را ثبت کنید، از مالیات معاف می شوید

你们都应邀出席了会议。 

宰牲节和超过3万人次,单日和来自世界各地的一处堆积,显示所有的伊斯兰会议,办公室是开放的。哪里都可以参加。不,它不会问:在哪里它来自和是什么来的?会议本身,不像西方的封闭形式的背后,而不是别人!伊斯兰会议会议是开放的,一切都是允许的。 

国会和伊斯兰会议组织,说是绝对清楚所有:大会:斋月的会议,伊斯兰一个月回历也Zelhejjah几乎所有月份的会议。甚至可以说,每一个星期的会议,其中周五的祷告。每一天的时间,第5天,再次,本地会议出席清真寺:强制性祈祷结束。 

本次会议为青年人和老年人,男性和女性世界上所有的人。会议地点:在你的房子最近的位置是:清真寺或宗教场所和:能来,即使场地:将于周五祷告和祷告! 

本次会议的内容,也有政治艾巴迪,​​在神的定义是人的关系,与其他人的关系。在伊斯兰教中,养老金或退休乐园!同样地缺席。所有必须的生活和活跃。当时的工作。而除了工作,崇拜和乐趣。伊玛目阿里说:这项工作是有趣的。 

    这些谁要说我们是失业或没有找到,对于那些谁习惯于懒惰。而很多人不喜欢他们。否则,人口众多八个十亿人,不仅为他们的工作?为他们工作,并下令坐在办公桌后面。也许时间甚至顺序,他们不相信!他们想成为整个世界的总裁,整个世界都在它们的功能。我们说总统是少了一些? 

就业的最大障碍是自私和贪婪。伊斯兰会议的议程。自私放在一边,共同努力,小事学会变通。当然,他们可能不得不接受这一点,但未来的妻子或丈夫礼物,这是不能接受的。 

    伊斯兰会议的另一个议程的意见是一致的。你可以得到当前的清真寺,你会发现几十个免费的辅导员。一切准备就绪,为了真主,并帮助您最好的指导,提供!和工资不会。这就是为什么咨询和宣传,在伊朗和伊斯兰国家,它不适合。 

国会每日和每周,每月和每年的!还有一个重要的议事日程,和财政援助,以人类同胞。可怜的乞丐都知道,如果会议或回历斋戒,甚至公理星期五祈祷去,不回来空手而归。人们在这些会议上,寻求真正需要的根,眉毛都不差。 

而社会救助制度在西方,个人必须注册,才能进行捐赠!谁想要收集他们的财政援助,以及那些谁想要进行捐赠!和那些谁进行捐赠!对于那些谁作出捐赠会,如果你的捐赠名册被告知,你可以得到免税的!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی