From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

دوستی ملل با یکدیگر، نتیجه از بین رفتن اسرائیل است.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

دفتر پیگیری محو اسرائیل معتقد است که: اگر اسرائیل نباشد همه ملت ها در کنار هم، با دوستی زندگی خواهند کرد.همانطور که می دانیم دشمنی دیرینه ایران و آمریکا، بخاطر این است که آمریکا به دنبال: حفظ امنیت اسرائیل است. در حالیکه مردم آمریکا، از این موضوع خبر ندارند.و برای همین از خود می پرسند: چرا ایران حاضر به همکاری با آمریکا نمی شود؟

  ما نمی خواهیم مردم آمریکا را بترسانیم ولی، آیا کسی میداند 178 کیلو اورانیوم مفقود شده در آمریکا، کجاست؟ آیا مردم آمریکا می دانند:بن گوریون در اواسط دهه 1940 و: هنگامی که رهبری آژانس یهود را عهده داشت، یک شبکه عمده پنهانی و: جنجال‌برانگیز قاچاق و سرقت در آمریکا، به راه انداخت که هدف از آن، تامین سرمایه برای تهیه انواع سلاح جنگی بود. http://www.gerdab.ir/fa/news/780/

http://www.jamejamonline.ir/newspreview/1664131144289482395

     آیا آنها خبر دارند کافی شاپ داعش، نزدیک منزل اوباما است؟ و دختران جوان آمریکا را، برای ازدواج با تکفیری ها ترغیب می کنند؟ و به آن ها می گویند اگر با: جنگجویان تکفیری ازدواج کنید، فرزند شما شجاع خواهد شد؟ اکثر این دختران که به دولت اسلامی ،می پیوند همه از خانواده های مرفه ،هستند و به شوق دست گرفتن اسلحه، و کشتن آدم به آن ها ملحق می شوند.

همه این ها بخاطر آن است که : دولت آمریکا چشمان خود را بسته، و هرچه اسرائیل گفته انجام داده و: فقط تا به حال 195بار قطعنامه های سازمان ملل، برعلیه اسرائیل را وتو کرده است.

اگر اسرائیل نبود بودجه های کلان، که برای کمک به اسرائیل رفته، خرج خود مردم آمریکا می شد. شاید عده ای بگویند که آمریکا، به دولت های اسلامی هم کمک می کند! ولی این هم به خاطر اسرائیل است . آمریکا به دولت های مسلمانی، کمک می کند که پشت سر اسرائیل باشند. مانند مصر عربستان و قطر.  

به بقیه کشورها کمک نمی کند، و حتی آن ها را تروریست هم می خواند.همین که این کشور ها را تروریست می خواند، برای این است که اسرائیل می گوید! زیرا آن ها دشمن اسرائیل هستند، نه دشمن آمریکا.

شاید مردم آمریکا نمی دانند که: مالیات آن ها صرف مبارزه با: کشورهایی می شود که: با اسرائیل مخالف هستند. اختصاص میلیاردها دلار برای براندازی حکومت ها، در ایران و لبنان و سوریه فقط: به همین دلیل است که آن ها با اسرائیل، مخالف هستند.

ما می دانیم که نه سوریه و نه لبنان، قدرت ندارند حتی به کشور مصر یا انگلیس حمله کنند! چه رسد بخواهند به آمریکا حمله کنند. اگر با اسرائیل هم مخالفند برای این است که، اسرائیل بخشی از کشور آنان را تجزیه کرده: و برای خود برداشته است.

رسانه های امریکایی  هم، هرگز این حرف ها را برای مردم آمریکا نمی گویند! زیرا آنان هم از اسرائیل دستور می گیرند. بنابر می بینیم که اسرائیل، یک کشور کوچک است ولی، با مرزهای اساطیری! و این ترسناک است .  برای رهایی از این چنین : اژدهای هزار سر، مردم دنیا باید با هم متحد شوند.

اولین نشان آن این است که: با حق وتو مخالفت کنند، یا از آمریکا بخواهند که: از حق وتو به نفع اسرائیل استفاده نکند. این که شرایط برابر باشد، همه استعدادها شکوفا می شوند. اگر از اسرائیل حمایت نشود، او همان کشور کوچک خواهد شد. و لبنان یا سوریه در کنارش، احساس ترس نمی کنند.

 

友谊与其他国家,其结果是摧毁以色列。 

按照办公室擦拭以色列认为,如果以色列做所有的国家一起,友谊会生活。我们都知道,头号敌人美国,因为美国的目的是:保护以色列的安全。虽然美国人并没有意识到这一点。因此,问:为什么伊朗是不是愿意与美国进行合作? 

  我们不想吓唬美国人民,谁知道178磅在美国失踪的铀,它在哪里?难道美国人民知道:本·古里安在20世纪40年代,并在为犹太代办处的领袖,密钥的网络:有争议的走私和盗窃美国,建立了武器提供资金的目标战争。 

     无论他们是附近奥巴马的家意识到短跑的咖啡店?年轻的美国人,以鼓励婚姻被逐出教会?他们说,如果:勇士逐出教会结婚,你的孩子会勇敢吗?大多数的伊斯兰国家是一个富裕的家庭进行移植,并拿起武器,杀死的人加入他们的快乐女孩。 

这一切都是因为美国的政府,他的双眼紧闭,以色列已经完成,联合国只有195次针对以色列的决议否决。 

如果以色列不是一个巨大的预算,用于帮助以色列,美国人民的消费。也许有人会说,美国的伊斯兰政府帮助!但由于以色列。美国的穆斯林国家,有利于后面的以色列。如埃及,沙特阿拉伯和卡塔尔。 

其余没有帮助,甚至称他们为恐怖分子。事实上,这些国家被称为恐怖分子,以色列说,这是!因为他们是以色列的敌人,不是美国的敌人。 

也许美国人不知道,税收是花了战斗:是敌视以色列的国家。拨出数十亿美元,以推翻政府在伊朗,黎巴嫩和叙利亚只是为了以色列这就是为什么他们是相互矛盾的。 

我们知道,叙利亚和黎巴嫩,埃及和英国没有权力,甚至攻击!什么似乎想要攻击美国。如果这是由以色列的反对,以色列经历了其中的一些:它被删除。 

美国媒体还没有说的话给美国人民!因为他们从以色列接受订单。因此,我们看到,以色列是一个小国,但与神话的边界!这是可怕的。为了摆脱这样的:世界各地的成千上万的人龙团结​​。 

它首先表明否决权,反对,或要求美国:不使用否决权有利于以色列。这些条件都是平等的,都是培养出来的。如果你不支持以色列,他将是小国。 -Lebanon和叙利亚就在身边,不要害怕。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی