From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

پشت پرده اتهام زنی

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

روزی معاویه به عمرو عاص گفت: بیا امروز نهار مهمان علی ع باشیم! عمروعاص گفت : ما الان در جبهه جنگ هستیم، و علی ع اگر ما را ببیند می کشد! معاویه گفت : تو هنوز علی را نشناخته ای!  و بعد لباس مبدل پوشیدند و به عنوان مهمان، بر در ستاد فرماندهی اتاق جنگ علی ع وارد شدند. به نگهبانان گفتند ما میهمان علی هستیم، و نگهبان هم وقتی به امام علی گفت، اجازه گرفت و به حضور آورد، حضرت علی رو به ان دو کرد و فرمود: من که میدانم شما کی هستید، نقاب خود را بردارید! و معاویه گفت: ما نهار مهمان توایم. و نهار با ایشان میل کردند، و بعد امام علی آن ها را تحت الحفظ، به اردوگاه خودشان فرستاد. در روایت دیگری در میدان جنگ، شخصی به امام علی خطاب می کند: آیا شمشیر خود را به من قرض می دهی ؟ و امام علی شمشیرش را به سوی او پرتاب می کند. آن شخص با تعجب می گوید: چطور شمشیر خود را به دشمن می دهی؟ و ایشان می فرماید: شما قرض خواستید من هم دادم!  وآن شخص همان جا مسلمان می شود .(به نقل از کتاب امام علی نوشته حجت الاسلام حسن ملک محمدی )

این رفتار و رفتار های مشابه حضرت علی ع، نشان می دهد که اتهام زنی های معاویه و دیگران، نه از روی نا آگاهی، بلکه آگاهی کامل بوده است! آن ها می دانستند که امام علی خود را، به گناه آلوده نمی کند و برعلیه دشمنان خود، دروغ  وناسزا نمی گوید، لذا از این امر به عنوان نقطه ضعف استفاده می کردند. و ایشان را آماج دروغ های خود قرار می دادند.

این روش را امام علی ع، از پیامبر آموخته بود که: در مقابل اتهام ها و دروغ ها، عکس العمل دروغ نشان ندهد. پیامبر آنقدر دروغ های صحابه را تحمل می کرد، که صحابه به ایشان لقب اذن داده بودند! و قران می فرماید اذن برای شما بهتر است. (ومنهم الذین یؤذون النبی ویقولون هو أذن قل أذن خیر لکم)

اکنون نیز نخست وزیر بریتانیای صغیر،  و یا برخی دیگر از سران استعمار،  همین روش را دنبال می کنند. مانند  عرفات می آیند، نان و نمک می خورند بعد، می روند نمکدان را می شکنند. رئیس جمهور ما برای اثبات مهربان و مهمان نواز بودن ایرانیان، این فرد دروغگو را به حضور می پذیرد. ولی او مانند گربه بعد از خوردن غذا، چنگ به صورت میزبان می زند.

رحمانیت نظام اسلامی، نمونه ای از رحمانیت خدا و پیامبر است. و از اینکه در این راه اذیت شوند، ناراحت نمی شوند. بدون هیچ مجادله ای، رئیس جمهور یا وزیر خارجه ایران، از باطن این اشخاص اطلاع . و مانند حضرت علی ع ، آن ها را به مهمانی و مذاکره می پذیرند. و حتی در بهترین شرایط امنیتی، به روی آنان اخم هم نمی کنند، چه رسد شمشیر هم بکشند.

ولی آن ها به محض سالم رسیدن به اردوگاه خود، یاوه گویی را آغاز می کنند. و ایران را تروریست و: دین اسلام را دین شمشیر معرفی می کنند. زحمت طاقت فرسای مسئولین  جمهوری اسلامی، برای زدودن اینگونه اتهامات از چهره اسلام، واقعا اجر مضاعف دارد. زیرا از یکسو دشمنانی هستند که: عمدا می خواهند چهره اسلام را مشوه کرده، و مسلمانان را تروریست و: اسلام را دین شمشیر معرفی کنند. و از سوی دیگر دوستان نادانی هم هستند که: به این عمل دشمنان کمک می کنند.

عربستان نمونه ای از این دوستان نادان است، هرچند که ما به خاطر حج رفتن، مجبوریم همه کار های آن ها را تایید کنیم! ولی واقعا این ها از همان ابتدا، قصد اسلامی و قرانی نداشتند. گذاشتن شمشیر در پرچم سعودی ها، و تخریب بقیع، ابتدای تعریف آن ها از اسلام، به معنی تروریست امروزی است. یعنی آن ها از همان ابتدا، خواستند عملا حرف معاویه ها را اثبات کنند . در واقع انگلیسی ها و سعودی ها، مانند دولبه قیچی هستند که: گرچه ظاهرا با هم مخالفند، ولی در میان دولبه آن ها، اسلام قیچی می شود.

 妇女的电荷背后 

人的一天Mrvas说:来看看今天的午餐客人阿里! Mrvas说:我们是在战争时期,我们看到阿里答:如果我们把!人说,你还是不知道的语言!然后穿着伪装成客人,阿里进入了作战室总部。我们告诉A.客户的警卫和保护时间,当伊玛目阿里说,被让进了他的存在,伊玛目阿里转过身对他们说:我知道你是谁,把你的面具!和Al说:我们你宴请宾客。吃午饭了它们,然后伊玛目阿里拘禁他们,送他们到营地。战场上的另一个故事,亲自向伊玛目阿里:你给你的剑借给?伊玛目阿里的剑扔了他。那人惊讶地说:你给你的剑在敌人?他说:我给你你想要的贷款!而同样的人是穆斯林。(从书上写的伊玛目Hojatoleslam阿里·哈桑·马利克·穆罕默德报价) 

此行为是相似的哈兹拉特·阿里的行为,表明他人的铝指责,不是出于缺乏知识,但知识是完整的!他们知道,伊玛目阿里本人,而不是罪,对他们的敌人,谎言和侮辱污染不说,因此,以此为劣势。而且他们对其所在的目标。 

这种方法伊玛目阿里,先知了解到,指责和谎言,谎言没有表现出反应。先知同伴忍受这么多的谎言,他不得不离开他的同伴的称号!和古兰经说,你应该离开。 

英国首相还未成年人,或其他一些殖民地领袖,遵循相同的程序。阿拉法特一样,吃来面包和盐,然后在过程中打破了盐罐。我们的总统表现出善良和热情好客的人民,它需要一个骗子参加。但他很喜欢吃,双手捂住主机后,一只猫。 

仁慈的伊斯兰制度,真主的仁慈和先知的例子。而受到骚扰这样,不要打扰。如果没有辩论,总统和伊朗外长当事人告知后端。和哈兹拉特·阿里的AS,接受他们作为嘉宾和谈判。即使是最好的保障,不要担心他们,更别说平局剑在一起。 

但是,健康的,因为他们达到他们的营地,就开始敲。伊朗与恐怖分子和伊斯兰教的宗教推出剑的宗教。铺天盖地的负担伊斯兰共和国当局,从这种指控的去除面部伊斯兰教,这是加倍的回报。敌人是,一方面,他们故意有伊斯兰和穆斯林的恐怖分子和伊斯兰教的不良形象作为他们的介绍之剑的宗教。另一边是向敌人一无所知的朋友。 

沙特阿拉伯是这个无知的朋友一个例子,虽然我们去朝觐,我们必须确认它所有的作品!但真正从一开始,古兰经并没有打算。在沙特国旗的剑,并摧毁Jannat人,霸气,伊斯兰教的第一定义是指今天的恐怖主义。这意味着,从一开始,我真的想证明铝。事实上,英国和沙特,像一把双刃剪刀认为:虽然看似彼此相对的,但它是一把双刃剑,伊斯兰教是剪刀。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی