From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

اگر مردم دنیا هر کدام یک سطل آب بریزند! اسرائیل را سیل می برد

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

دفتر پیگیری محو اسرائیل، با انتشار بیانیه ای خواستار: گزارش تمام ارگان ها و سازمان ها و نهاد های: ملی و بین المللی در این زمینه شد.

(اگر مردم دنیا هر کدام یک سطل آب بریزند! اسرائیل را سیل می برد.امام خمینی ره )

در دیدگاه امام خمینی همه چیز، اندازه خود را دارد! و اسرائیل آنقدر کوچک است که: با یک سطل آب از بین می رود. اینکه اعراب آن را بزرگ می بینند، برای این است که خودشان! آن را بوجود آورده و بزرگ کرده اند.

میگویند هر خیاط روسی که: برای استالین لباس می دوخت، برایش گشاد بود! ناچار از فرانسه یک خیاط اوردند، و او لباسی دوخت که اندازه بود. ازوی علت این موفقیت را پرسیدند گفت: شما ها از ترس خودتان، استالین را خیلی بزرگ می بینید! لذا همیشه لباس یزرگ برای او می دوزید، ولی چون من او را نمی شناختم، ترسی هم از او نداشتم، لذا اندازه تن او را درست محاسبه کردم!

به همین مناسبت  دفتر پیگیری محو اسرائیل، از تمام مردم دنیا می خواهد: با ارسال نامه یا هر روش دیگر، کار هایی که برای محو اسرائیل انجام داده اند، گزارش نمایند تا هم مورد استفاده دیگران قرار گیرد، و هم  در جمع بندی جهانی منظور شود.

ساده ترین کار که هرکس می تواند انجام دهد: نخریدن کالاهای اسرائیلی است. برای این کار باید سراغ تولید ملی رفت، صنعت و اشتعال داحلی را توسعه داد. بنابر این مبارزه با اسرائیل، به معنی بالا رفتن سطح اشتغال  و: در نتیجه افزایش در آمد و: قدرت خرید است.

کار فرهنگی از این هم ساده تر است. لازم نیست چیزی را نخرید! بلکه باید فکر خود را اصلاح  کنید. پایه تفکر صهیونیستی بر اساس، بی خانمانی آن ها است. البته برخی ها معتقدند این سرگردانی ،بلای آسمانی است و نباید به آن ها کمک کرد. ولی آن ها با ساختن فیلم هایی که، کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد، این فکر را در همه مردم ایجاد کردند: که این حق را دارند  در سرزمین دیگران! برای خود کشور درست کنند. و به عبارت ساده تر خانه های مردم را، خانه خود بدانند! آن هم نه به اشتراک و همدلی، بلکه با اخراج و کشتن صاحبخانه.

بعد میرویم سراغ کار های: سیاسی و حقوقی و از افراد اداری و تحصیلکرده، انتظار داریم کاری بکنند. همانطور که ایرانیان در ورزش انجام می دادند : هرجا نماینده رژیم صهیونیستی بود، با او در گیر نمی شدند، چون آن رژیم را کشور نمی دانستند. شما هم این روش مقاومت منفی را، ادامه دهید و رژیم صهیونیستی را بایکوت کنید.

در حاشیه بازی های آسیایی هم دیدیم، عدالت باعث پیشرفت ایران است، و بی عدالتی  روحیه ایرانی را ازبین می برد. در فضای برابر، همیشه ایران برنده می شود. لذا در اغلب موارد، صهیونیست ها  سعی می کنند با نا داوری، ورزشکاران ایرانی را مایوس کنند. و بعد بازی را به نفع دیگری تمام کنند.

 علاوه بر آن به فکر خود فشار بیاورید و: راه حل های ساده تر و مردم پسند تر پیدا کنید. مثلا  کسانی که مقام بالاتر را دارند، مانند وزرای خارجه یا رئیس جمهور ها، در این فکر باشند که چطور می توانند: جلوی حق وتو را بگیرند و: از ناداوری ها جلوگیری کنند.

احتمالا حق وتو را نتوان در: سازمان ملل از بین برد! زیرا یک دور باطل است و: اعضای دائم شورای امنیت، هر مصوبه ای را می توانند وتو کنند، مخصوصا اگر برعلیه خودشان باشد! لذا باید به فکر ایجاد سازمان ملل جدید بود . این سازمان ملل از دل: کنفرانس اسلامی یا کشورهای غیر متعهد بیرون می آید. 

后续擦以色列办公室发表声明,呼吁所有机关和机构和机构的报告:在这一领域的国内和国际先进水平。 

(如果这个世界的人,每一个在一桶水干脆!以色列胜局.amam霍梅尼) 

霍梅尼的一切,它的大小!以色列是如此之小,一桶水都将丢失。阿拉伯人看到,这是伟大的,是为自己!已取得很大成功。 

说,俄罗斯的裁缝缝制衣服斯大林,他松了!法国带来了一个裁缝,缝衣服,他的尺寸。人权观察要求这个成功的原因是,你是怕你自己,看到斯大林的太大了!它总是对她的剂量D上大礼服,但因为我不认识他,我不怕他,这么多的他,因为我计算正确! 

在此之际来自世界各地擦除以色列分公司想:一个字母,或者他们已经做擦拭以色列的任何其他工作,该报告也已被别人使用,而全球总和那里。 

一个简单的任务,任何人都可以做的:不买以色列的商品。这需要回到本国生产,工业和内燃机的发展。因此,与以色列,这意味着就业水平较高,由此带来的收入和购买力的斗争。 

文化工作更容易。它没有必要购买!他们应该改变他们的想法。根据犹太复国主义的宗旨,这是无家可归。有些人认为的混乱,灾难,应该帮助。但拍电影,这将影响孩子的想法,所有的人都创造了:别人的土地的权利!忠于自己的国家。简单地说,人的家园,自己的家!它并不像常见的同情,但驱逐和杀害房主。 

后去上班:政治,法律,行政和教育的人期待的东西。由于做了波斯人体育:如果是犹太复国主义政权的代表,他并没有参与,因为政府根本不知道这个国家。你也有消极的抵抗方式,继续抵制犹太复国主义政权。 

亚运会也看到了保证金,正义的进步,不公会杀了伊朗的精神。在同一个空间中,伊朗始终获胜。因此,在大多数情况下,非犹太复国主义尝试仲裁,伊朗运动员没有失望。然后所有的人赢了这场比赛。 

 此外,压力,使他们的想法和解决方案更简单:比较流行的.msla得到这些更高的职位,如部长或总统是,如何对它们进行思考:前和仲裁以免向隅否决权。 

也许不能否决联合国销毁!这是一个恶性循环:安理会常任理事国可以否决任何立法,尤其是如果它是针对自己!因此,我们应该思考新的联合国的创建。里面的联合国:伊斯兰会议组织和不结盟国家出来。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی