از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

تنها راه حل مبارزه با بیکاری است.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

بیمه تامین اجتماعی همگانی

تنها راه حل مبارزه با بیکاری است.

طبق قانون، بیمه کردن همه افرادی که کار می کنند، اجباری است و کسانی هم که :کار نمی کنند باید بیمه بیکاری بگیرند.

بنا بر این جامعه ما دارای دو دسته مردم هست: یا کار می کنند یا نمی کنند. آن هایی که کار می کنند، باید بیمه شوند و آن هایی که کار نمی کنند، یا نمی توانند کار کنند باید: از مزایای بیمه استفاده کنند. لذا اینهمه تبلیغات برای بیکاری، یا تصویب بودجه های کلان برای اشتغال، لازم نیست بلکه فقط باید:دایره  شمول بیمه تامین اجتماعی را، کامل کرد که حتی بیمه سلامت را هم، شامل می شود.

    باید قبول کرد که در ایران، ملت مانند خانواده دولت است. نمی شود هروقت دولت کار دارد، از ملت کار بکشد ولی وقتی ملت کار دارد، بگوید ردیف نداریم! بودجه نداریم آئین نامه نداریم . البته خیلی ها پر رویی می کنند، و می گویند قانون نداریم!

چطور؟ قانون داریم همه باید رای بدهند! همه باید خدمت سربازی کنند، همه باید از مملکت با جان ومال خود دفاع کنند! ولی قانون نداریم آن ها تحت پوشش در آمد های دولت باشند؟ و از محل در آمد دولت ممر در آمدی داشته باشند؟

واقعیت این است که دولت در ایران، از همه دولت های دنیا حجیم تر، و بزرگ تر است و: کاری هم نمی شود کرد. زیرا برداشت مردم از دولت در ایران، با دیگر کشورها فرق می کند. در تمام کشورها، مردم با دولت خود سر جنگ دارند. و برعلیه آن شورش می کنند.

    ولی درایران رهبری را مانند: پدر خانواده دوست دارند. و دولت را نان آور خود می دانند. و این در روایات اسلامی هم هست: که (المال مال الله و الخلق عیال الله) مردم مانند خانواده خدا هستند. و خدا متکفل روزی آن ها است. و دولت در ایران هم، مشروعیت خود را از خدا می گیرد. و نباید تصور کرد که: این مشروعیت فقط سیاسی است و: جنبه اقتصادی و رفاهی ندارد.

برابر آمار رسمی 4میلیون: کارمند دولت 4میلیون کارمندان لشکری، و 6میلیون بازنشسته لشکری و کشوری هستند. اگر هرکدام 4نفر تحت تکفل داشته باشند56میلیون نفر، فقط از دولت درآمد دارند. اگر مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی را هم، اضافه کنیم، فقط 10میلیون نفر از این دایره بیرون می مانند. بنابراین همه بیکاری ها و سخت گیری ها، برای این ده میلیون نفر است . خدا را خوش نمی آید این: ده میلیون نفر هم بیمه نباشند.

    البته این ده میلیون نفر هم، مدارک غیرقانونی خواسته شده از بیمه را ندارند! والا شرایط بیمه شدن را دارند. آن ها اغلب در کار های خانگی، و مشاغل زیر زمینی هستند، و بالاخره زندگی خود را می گذرانند. ولی سازمان تامین اجتماعی، از آنان مجوز کار و: اجاره نامه دارای کد رهگیر می خواهد!

واگر هم نیاورند، بدون آنکه آن ها را بیمه کند، سال به سال جریمه می کند و اگر جریمه ها راهم ندهند، هرماه 2درصد بهره یا جریمه دیر کرد می گیرد. و خلاصه کاری می کند که: زیر زمینی ها زیر زمینی تر و: کم در آمد ها بی خانمان تر شوند.

وقتی دولت به بیش از 16میلیون نفر، حق بیمه سهم کار فرما می دهد، و آنان فقط با پرداخت 7درصد، بیمه تامین اجتماعی می شوند، یا 8ونیم درصد بیمه باز نشستگی می شوند، گناه این خرده پاها که: روی پای خود ایستاده اند، آواره کردن آن ها نیست. دولت باید همه را به: یک چشم نگاه کند. 

所有的社会保险 

唯一的办法是遏制失业。 

根据法律规定,谁所有工作保险是强制性的人和那些没有工作得到失业保险金。 

因此,我们有两组人在社会上是:要么他们的工作或没有。那些谁的工作,有医疗保险和那些谁不工作或不能正常工作,不得使用效益。这么多的宣传失业或大预算工作,但只需要:圆形,包括保险,社会保障,医疗保险,即使完成,也包括在内。 

    我们必须承认,伊朗民族是像家人一样的状态。只要政府不工作,但是当人们要做的就是杀了人的工作,说行不行!我们没有预算的条例。上清液很全,他们说没有规律! 

怎么样?法,我们都必须投票!所有的兵役,他们必须从乡村生活保卫自己的财产!但它不是国家的法律被覆盖?这地方是他们的收入来源? 

事实是,伊朗政府,世界笨重和更大的是政府:不这样做。由于伊朗政府的人口,与其他国家不同。在所有国家一样,人们与他们的政府。他们背叛了它。 

    不过,伊朗最高领袖像爸爸这样。和养家糊口他们的状态。这是讲述穆斯林:对(公Alkhlq妻子Mal的阿拉真主)是神的家。它是神的规定,提取物。伊朗政府和它的合法性来自于上帝。而不应假定这是一个合法的政治,只有:经济方面,而不是福利。

4000000次官方公布的数字:400万政府雇员,军人,平民和军人,600万已经退休。如果有家属将有4人,56000000人,只有他们从政府的收入。如果你帮助求职者救济和福利,增加只有10万人留出一圈。最新的失业和严重程度,为数以千万计的人。上帝不欢迎千万人都没有投保。 

    当然,数以百万计的人,保险单据要求几十并不违法!否则,他们的保险的条件。他们往往来自家庭和商业地工作,终于度过了生命。然而,社会保障,他们的工作许可证,并租了跟踪代码将有! 

即使他们不这样做,保险没有他们,一年又一年,如果罚款是不够的罚款,利息或罚款每月2%就为时已晚。而这项工作的总结:地下室和地下:更多的低收入和无家可归者。 

当一个国家有超过16亿人,保费供款的雇主,他们只需支付7%,保险,社保,或八个半%的参保退休是犯了小腿部,关于自己的立场,不是取代它们。政府应让眼睛看起来。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی