From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

امنیت در ایران

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

برای این هفت تا ده روز گذشته، باید دید جدیدی به ملت ایران پیدا کنیم. و این دید در مورد امنیت پایدار در ایران است . رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان بودند، و مسئولین دفاتر ایشان هم مشغول رتق و فتق امور، دید و بازدید ها و انجام مراحل بیمارستانی . رئیس جمهور محترم  هم در خارج از کشور بوده، مسئول نهاد ریاست جمهوری و دیگران هم، مشغول تنظیم برنامه ها و سخنرانی های ایشان .

   وزیر امور خارجه هم  در راه ژنو بود! و کلیه حواس ها جمع این رفت و آمد بود، که اشتباهی پیش نیاید و: گزگ به دست منتقدان داخلی و خارجی ندهند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم، متوجه داعش و اوضاع عراق بود تا: کابینه عراق بموقع تشکیل شود و: داعش نتواند به ایران حتی نگاه چپ بکند. 

توجه کنید که اگر یکی از این حوادث، حتی در کشورهای پیشرفته به زعم آقایان، اتفاق می افتاد کافی بود که: شرایط اضطراری اعلام شود. و وضعیت قرمز امنیتی برقرار گردد. بسیاری از رئیس جمهور ها، در سفرهای خارج بودند که: کودتا برعلیه آن ها انجام گرفت. یا بسیاری از رهبران همینکه بیمار می شدند، امنیت جامعه هم به خطر می افتاد.

اما دیدیم که نه تنها هیچ چالش و تنشی، روی نداد بلکه مردم منسجم تر و دل رحم تر شدند. این نشان می دهد که مملکت ما، صاحب دارد و آن صاحب مواظب این مردم و مملکت است. صاحبی که( لا تاخذه سنته و لانوم!) نه خسته می شود و نه خوابش می برد. خدای سبحان بهترین و بالاترین نگهبان ایران است و: از ابتدا هم بوده:

در آرزو نامه  داریوش بزرگ هم آمده که: خدایا ایران را از دشمن ،خشکسالی و دروغ نگهدار. کورش هم در وصیت نامه خود از: خدا می خواهد ایران را از سه بلا نگهدارد: دشمن خشکسالی و دروغ.

و ما دیدیم از موقعی که در ایران، دروغ زیاد شد خشکسالی آمد و: ایران هم تجزیه شد و به شکل امروزی در آمد. لذا  تنها راه بازگشت به ایران بزرگ: زمان داریوش و کورش، دعا کردن و از خدا کمک خواستن است. همانطور که رسم نیاکان ما بوده است.

البته سه تئوری امنیتی دیگری، در این زمینه مطرح هست که: به آن اشاره می شود: یکی از آن ها مشابه تئوری قبلی، اما در سطح نازله آن یعنی : نظارت معصوم ع تکیه دارد و می گوید: ادامه  آرامش و امنیت درکشور، با وجود غیبت عناصر اصلی از صحنه سیاست، نشان می دهد دست غیبی امام زمان ؛ پشت ماجرا هست و ایشان پشتیبان ملت ایران است. همانطور که این کشور را، کشور صاحب الزمان می دانیم.

دو تئوری دیگر تئوری کلاسی، و تئوری رضایت است. در تئوری کلاسی می گویند : اگر می خواهی یک کلاس، در غیبت معلم ساکت باشد، قد بلند ترین و شلوغ ترین شاگرد را مبصر کنید! وقتی کسی که همیشه شلوغ می کرد، مبصر شود دیگر کسی نیست که شلوغ کند!

ولی تئوری رضایت بیان می کند که: مردم از حاکمیت در شرایط موجود راضی هستند. و به کسان دیگری اجازه عرض اندام نمی دهند. یا کس دیگری، بعنوان مخالف وجود ندارد که: بخواهد دنبال فرصت برای ضربه زدن باشد.

   مثلا در همین زمان در تیم فوتبال، و لیگ برتر ایران، درست عکس این قضیه اتفاق افتاد. علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس، طبق معمول بر سر تمرین  حاضر شد . ولی ناگهان دید حمید درخشانی، رهبری تیم او را به دست گرفته! بعد اشک او در آمد و گفت: حداقل یک پیامک می زدید تا من سر تمرین نیایم! با تمام این شگرد ها، و با اینکه درخشانی هم در اولین بازی خود درخشان ظاهر نشد، باز کسی علی دایی را دعوت به کار نکرد..  

伊朗安全 

在过去七到十天,我们必须寻找新的洞察伊朗。持续安全在伊朗的愿景。最高领导人的伊斯兰革命在医院,他们的办公室是负责事务,并参观了医院。国外亲爱的总统,总统的机构,其他都在忙着规划自己的课程和讲座。 

   国务部长在日内瓦!通勤是收集所有的感官,并避免错误:GZG国外和国内的批评者不。伊斯兰革命的伊朗革命卫队,该通知是短跑和伊拉克:伊拉克政府和正式组成:短跑左连看都不看伊朗。 

请注意,如果这些事件,即使在发达国家,根据男性发生足够的紧急状态声明。而安全性是一个红色的状态。许多总统,在国外旅行是,这是反对政变。当他们生病或许多领导,社区安全处于危险之中。 

但是,我们已经看到,不仅做压力挑战,但人有更强的凝聚力和更有同情心。这说明我们的国家,它的主人和拥有者走人民和国家的关怀。业主谁(LA Takhzh Snth和Lanvm!),不累,不杀了她。真主是最高和最好的守护者:第一次是: 

大流士还配备了一个愿望,伊朗是上帝,干旱和谎言维持的大敌。赛勒斯在他的遗嘱:上帝的旨意,以保持三灾:饥荒和敌人的谎言。 

我们看到,当伊朗正躺在高,干的:收入的现代形式的分析。只有这样,才能恢复到大流士和Cyrus伊朗大的时候,祷告,寻求神的帮助。由于一直是我们祖先的习俗。 

但是,其他三个安全性理论在这方面是,它是指其中的一个类似于前面的理论,但在喷嘴中,即:监测依赖犯错教长说在该国和平与安全,以尽管没有政治的主要元素,展现在Gheibi伊玛目是何方神圣,他是伊朗民族的支持者。作为一个国家,我们知道这个时代的主。 

另外两个教室理论,理论的理论是令人满意的。从理论上讲,一流的说:如果你想有一个班,教师缺勤是安静的,高高的,最繁忙的监控学生的吧!当一个人谁总是人头攒动,监控对方是谁忙! 

满意理论指出,群众满意的法治现状。和其他人不允许反抗。否则,因为没有反对,他将寻找机会发动攻击。 

   例如,在同一时间上的足球队,联赛和伊朗,恰恰相反发生。波斯波利斯主帅阿里·代伊,平时运动就结束了。但是突然看到一个明亮的哈米德,团队的领导者,他的上当受骗!之后,她的眼泪和所述至少一个短信也没有得到我的做法!所有这些技术,并在他的第一场比赛的熠熠光彩没有出现,这个人没有邀请阿里·代伊。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی