از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

اسیب شناسی: پیر دخترها

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ق.ظ | ۰ نظر

اسیب شناسی: پیر دخترها

یکی از معضلات امروز جامعه ما، وجود دختران ازدواج نکرده در: سنین 30تا 35 سالگی است. که اصطلاحا به پیر دخترها مشهور هستند.

تنها راه نجات آن ها هم ، ازدواج اجباری یا رندوم است.

در زمان پیامبر هم، وقتی ایشان می دید که دختری ازدواج نمی کند، در مسجد حاضر می شد و: از سوی آن دختر از پسران خواستگاری می فرمود.

علت ایجاد 7میلیون دختر دم بخت هم ، به موارد زیادی برمی گردد.یکی از آن ها کمبود مردها است.زیرا با شروع انقلاب اسلامی، محیطی به وجود آمد که دیگر مردم، نمی ترسیدند فرزندشان دختر باشد. لذا دختر زا ها ارج و قرب پیدا کردند. و حتی در برخی جاها، روایت نقل می شد : یکی از نشانه های آخرالزمان، دختر دار شدن زیاد علما و: افراد با ایمان است.

 با زیاد شدن تولد دخترها، آمار روند قبلی به هم خورد و: تعادل جدید هم ایجاد نشد . یکی از علل نبود تعادل،  بی توجهی پدران به تربیت فرزندان بود. که البته معلول عواملی چون: شرایط انقلاب و جنگ بود. اکثر کسانی که مومن بودند، صاحب فرزند دختر می شدند و: از این قضیه شادمان هم بودند .بعد هم لازم می شد، سریع به جبهه می رفتند. و یا در فعالیت های انقلابی شرکت می کردند. لذا دقیقا عمر پیر دختر ها، به عمر انقلاب است. یعنی معمولا بالاتر از سی و پنج سال ندارند. البته اهمیت دادن به دختر ها، رشد فمینستی و تغییر فرهنگ را هم، به دنبال داشت.تغییر فرهنگ ها به این دلیل بود که: دیگر پسر زا بودن برتری محسوب نمی شد .

از نظر اسلام و احادیث هم همینطور است. فرقی بین تولد دختر و پسر نیست و: همانطور که باب شده بود، می گفتند مهم نیست دختر باشد یا پسر، مهم سالم بودن نوزاد است. و این احترام ها برای برخی ها، توهم به وجود آورد و: با توجه به موقعیت اجتماعی به دست آمده، از لحاظ تحصیل و شغل، به یک ناسیونالیسم جنسیتی یا: اپار تاید فمینیستی روی آوردند. و واقعا امر بر آن ها مشتبه شد که: دوران مرد سالاری به پایان رسیده و: دوران زن سالاری یا زن ذلیلی آغاز شد.

    اکنون به یک تعادل در این زمینه نزدیک شدیم، و دیگر از شعار های تند فمینیستی خبری نیست. و بهترین راه ارامش فکری جامعه، تسلیم در برابر احکام الهی است. که نه مرد سالاری است، نه زن سالاری به گفته استاد شهید مطهری، هر تساوی عدالت نیست و: هر عدالتی به معنی تساوی نیست. شاید برابری مثلا بین بزرگ و کوچک، ظلم بر آن ها باشد.

اکنون که جو آرام شده، باید فکری برای 12 میلیون جوان عزب کرد. البته مشوقها تا بحال استفاده شده، ولی کافی نیست. برای انجام هرکاری دوبال نیاز است: تشویق و تنبیه. استفاده یکطرفه از تشویق، باعث همین توهمات می شود. صمد بهرنگی می گوید : وقتی بچه ای در کلاس شلوغ کرد، باید او را سرجایش بنشانیم، نه اینکه روی سرمان بگذاریم.

حالا هم وقتی به جوان ها می گوییم: وام ازدواج می دهند! آن ها می گویند:واقعا وام ازدواج،  پول پیش خانه یا :خرج عروسی و یا خرید جهیزیه را کفاف می دهد؟ لذا هرنوع مشوقی، کارایی خود را ازدست داده و: باید قسمت تنبیهی آن مورد توجه قرار گیرد . خیلی از دختران یا پسران می ترسند، خواستگار کنند! لذا خواستگاری از سوی آنان لازم است. یا خیلی از آن ها قبلا هم خانه شدند، نامزدی کرده اند! که  به دور از چشم خانواده بوده. اجبار آن ها به ازدواج، باعث ازبین رفتن این ترس از خانواده می شود. بنظر می رسد باید مانند: زیپ دو طرف نر و مادینه را به صف کرد! و با یک واسطه آن ها را بهم جوش زد

病理学老女孩 

一个是今天在我们的社会中存在的问题,对未婚少女的年龄30至35岁。俗称老女孩。 

挽救他们的婚姻的唯一办法是强制性的还是随机的。 

在先知的时候,当他看到那个女孩不嫁,是目前在清真寺:求婚者说,女孩比男孩。 

幸运7000000女孩引起了尾巴后面很多。一个男人的短缺,由于在后伊斯兰革命的开始,有在其他人都不怕被她儿子的环境。于是,她找到了荣誉和尊重的原因。甚至在一些地方,故事被告知:天启的标志,高牧师和信仰的人的女儿。 

 与许多生日的女孩,被打乱了先前的趋势和统计数据:新百伦在那里。其中一个原因,缺乏平衡,缺乏重视孩子的教育了家长。然而,由于各种因素,如:革命和战争。大多数那些谁是谁是案件的女信徒很高兴有必要后迅速跑到了前面。或者是参加革命活动。所以她只是老,革命的时代。这就是通常不超过35年。时间女性,女权主义和文化变革的重要性,其次。改变文化是因为其他人没有的优势的原因。 

伊斯兰教和圣训了。男孩和女孩之间的差异不是天生的:由于鲍勃说的是,无论是男孩还是女孩,宝宝是健康的。和尊重他人的幻觉产生,并根据他们的社会地位获得,在教育和就业方面,以一种性别或国籍:女权主义浪潮变身卷轴。他们似乎使真正的问题:截至宗法期:女人还是女人贬低民主的开始。 

    现在,我们已接近在这一领域的平衡,以及其他激进的女权主义口号的消息。以平和的心态,最好的办法,以上帝的诫命让步。这既不是父权,也没有女人味Motahari教授说的是,不是所有的平等公正,每个正义是不是同样显著。也许,小型和大型之间的平等,例如,是一个不公平的他们。 

现在的气氛是轻松,头脑一定要禁欲12万年轻人。该奖励已被使用,但还不够。两翼需要做的事情:鼓励和惩罚。单方面使用激励机制,促使一样的幻想。 Behrangi萨马德说,当孩子在拥挤的教室里,我们应该让他不被提上我们的职位。 

现在,当年轻人说:贷款都结婚了!他们说,婚姻是一个真正的贷款,预借现金或家:付嫁妆的新娘或购买的轮廓?因此,任何鼓励措施,失去了效力,应视为惩罚的一部分。许多女孩或男孩怕自己求婚!因此,建议通过它们。其中许多人已经回家,提名!谁是远离家人。他们被迫嫁给消除家庭的恐惧。这似乎既包括男性和女性的拉链线起来!由于烧开,搅拌起来!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی