از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

ایجاد تعاونی : سینما داران کشورهای اسلامی.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

ایجاد تعاونی : سینما داران کشورهای اسلامی. 

  عده ای مثل اختاپوس بر: سینمای ایران چنگ انداختند که: مورد پذیرش مردم نیستند، و عمرشان رو به زوال است. ولی آن ها دست بردار نیستند و: مرگ خودشان را به مرگ سینما، گره زدند و فکر می کنند اگر: آن ها بروند سینما هم می رود! این توهم آن ها، گویا تمامی ندارد و همین امروز، بازهم عسکر پور صحبت از: مقاومت و این جور چیزها می کرد! 

    یکی نیست به این اقا بگوید: مقاومت در مقابل پیشرفت سینمای ایران، گناه بزرگی است. من قول می دهم اگر تو و:باند تان از این خانه سینما بروید، دنیا برای سینمای ایران گلستان می شود. و خواهی دید که خانه سینما و: سازمان سینمایی و بنیاد ها ونهاد های دیگر، مانند برادر در کنار یکدیگر، هم افزایی خواهند داشت.

تفکر شما مانند برخی عناصر: نظامی سپاه یا ارتش در روزهای:  اولیه انقلاب است که می گفتند: یا باید سپاه باشد یا ارتش! دوتا نمی توانند در یک کشور باشند. ولی امام خمینی فرمودند: ارتشی و سپاهی دو لشکر الهی. اکنون نیز سازمان سینمایی و خانه سینما، رقیب یکدیگر نیستند که جای همدیگر را تنگ کرده باشند . ساز مان سینمایی، مکانی دولتی و زیر نظر بالاترین مقام ها، و تابع وزارت ارشاد است. ولی خانه سینما تجمع صنوف سینمایی است. وتابع وزارت کار.

     فقط تنگ نظرانی مثل شما که در: صدا و سیما هم، همه سریال ها را بنام اهالی سینما، ولی  برای خودتان می گرفتید، اینجا هم می خواهید کمک های دولتی را، بنام خودتان به سینما ارائه دهید. یعنی می فرمایید دولت همه گونه کمک بکند، ولی دخالت یا نظارت نکند که: پول بیت المال کجا خرج می شود! بعد هم دو تا آدم نادان  را به عنوان: نماینده سینمای ایران به ینگه دنیا، بفرستید و اسمش را بگذارید: خدمات سینما به تاریخ ایران، در حالیکه بجز خیانت چیز دیگر نیست.

   سازمان سینمایی می تواند :افق بسیار وسیعی در مقابل سینمای ایران باز کند. یکی از بهترین افق ها، علیرغم دگر اندیشان،  ایجاد تعاونی سینما داران کشورهای اسلامی یا جهانی است. وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی هم، که خود حامی چنین تفکری است، میتواند در کشورهای غیر متعهد و: سازمان کنفرانس اسلامی، برای سینمای ایران بازار یابی کند. 

اولین گام در این راه این است که: نماینده سینمای ایران، از سوی برخی دگر اندیشان تخریب نشود. سازمان سینمایی که در شورای مرکزی خود، بالاترین مقام های کشوری را دارد، میتواند در تمام دنیا عرض اندام نماید. و بجای گدایی در هالیوود، مانند هندوستان که بالیوود دارد، اقدام به ایجاد عالی وود نماید . هند اکنون با بالیوود خود توانسته: هالیوود را به چالش بکشد، اما چون دارای ایدئولوژی نیست، در همان مد لباس و شو های عریان گرایانه ماند. 

ولی سینمای ایران، یک تاریخ و سرزمین بزرگ را پشتوانه دارد. فرهنگ ایرانی با نویسندگان و: شاعران بزرگی چون فردوسی، چیزی کم نمی آورد. فردوسی بزگترین سناریو نویس تاریخ ایران است. که با چیره دستی تمام و با: تسلط کامل بر شعر، تمام دکوپاژ ها را بخوبی شرح می دهد. شخصیت ها را معرفی می کند، و حتی برای آن ها میزانسن می کند! که چه کسی در کجای صحنه قرار دارد. 

سینمای محجوب و اخلاقی ایران، جای خود را دربین مخاطب باز کرده، و دنیا یی که از خشونت خسته شده، به دنبال این آرامش اخلاقی است. و پناه خود را دراین سینما می بیند. لذا باید اجازه داد و: راهنمایی کرد تا مسئولین دولتی و: متولیان فرهنگی، کار عظیم خود را شروع کنند.

合作社:电影院业主伊斯兰国家。 

  有些人,像章鱼:伊朗电影赶上了那些不能接受的人,他们的生命都在下降。不过,这并不阻止电影本身死刑,绑死,他们认为,如果它要成为一个电影!这个错觉,显然,并非所有的今日,阿卡耶夫阿里又开口了:这种事情的强度! 

    这家伙不是人能说清楚:伊朗耐药性的发展,是一个很大的罪过。如果你和我保证:从影视之家带你走,是伊朗电影的世界。你会看到家庭影院:电影基金会等机构,像兄弟在一起,他们的协同作用。 

正如你们中的一些思考:军团或革命的日子里,他们必须要么陆战队或陆军!两者不能在一个国家。伊玛目说,上帝军军团。如今,电影院和电影院的房子,这是彼此的竞争对手已经错过了。功能的组织,在最高权力机构的公共场所,并受教育部。影视之家的电影学校集会。劳动部的功能。 

     就像你会想念分析师在广播和电视中,所有的电影系列的名称,但对于你自己,你也想帮助政府的情况下,你的展现自己电影的名字。请政府做各种帮助,但是,这并不有或控制干扰:其中钱是花在公款! 2后甘德为:盈•水平代表了伊朗电影走向世界,并送与调用它:电影院业务的历史,而只是背叛。 

   电影可以是:宽视野的伊朗电影的面前打开了。一个最好的视野,尽管持不同政见者,创造合作社在伊斯兰国家或电影院业主世界。文化和伊斯兰指导部长,这是支持这样的想法可能会犯其他国家和伊斯兰会议中,伊朗电影的营销组织。 

在这个方向上的第一个步骤是,伊朗电影的代表,不是由一些异议分子破坏。中央委员会在全国最高权力机构的功能,应该是在藐视世界。而不是乞求在好莱坞,如印度,宝莱坞是建立和木材是优良的。印度已经成功地宝莱坞:好莱坞的挑战,但由于意识形态没有,继续朝向相同的时尚服装和裸体。 

但伊朗电影,是由伟大的历史和领土的支持。伊朗文化与作家和诗人,如菲尔多西的伟大,不带的东西。菲尔多西,伊朗最大的场景建筑装修。所有的技能:诗歌完全掌握,以及所有的编辑。介绍人物,甚至对他们的恩!谁是凡在现场。 

伊朗电影体面和道德,有其受众人群的地方,而且已经厌倦了暴力的世界,追求道德的舒适性。这部电影看到他的避难所。它必须被允许的,:以政府官员和导向:文化,开始了他们伟大的工作。


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی