From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

نهضت: نابودی کارخانجات اسلحه سازی.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

یکی از دلایل رشد تروریسم در جهان، وجود سلاح های آمریکایی در دست تروریست ها است. و این نشان می دهد سلاح مانند: اسباب بازی به دست جوانان داده می شود. و آن ها به خیال اینکه در وارکرافت! بازی می کنند یا کاندیشن زیرو هستند، شروع به آدم کشی می کنند !

آن ها درست مثل قهرمانان: بازی های رایانه ای، لباس می پوشند و مانند آن ها اسلحه دست می گیرند و: مانند همان ها آدم می کشند. آن هم نه یکی نه دوتا! که سریال آدم کشی راه می اندازند. بنابر این تروریسم یک مثلث است که: با دوضلع بازی های رایانه ای، و کارخانجات اسلحه سازی تکمیل می شود. در واقع بازار یابی سلاح، بوسیله بازی های رایانه ای انجام می شود. زیرا اغلب تروریست ها نوجوان هستند، و از مهمترین گیمر های دنیا هم می باشند.

سود کلان این بازی ها را کارخانه ها می برند، لذا باید برای از بین بردن تروریسم، فقط کارخانه های سلاح از بین برود. با ازبین رفتن این کارخانجات، دیگر کسی نیست با پول های باد آورده، اسپانسر بازی های رایانه ای از این نوع شود. و خود بخود بازی های رایانه ای هم، روند بهتری پیدا کرده و: تروریسم ریشه کن خواهد شد.

ما در روایات هم داریم که: امام زمان عج وقتی ظهور کند، با شمشیر می جنگد. یعنی کلیه سلاح ها باید نابود شود، تا ایشان ظهور کند. و مهمترین وظیفه منتظران هم، از بین بردن کار خانجات اسلحه سازی در: آمریکا و اروپا و اسرائیل می باشد.

همانطور که میدانیم، دکترین نظامی ایران، داشتن و ساختن سلاح اتمی را حرام می داند. لذا اولین سری از سلاح ها و: کارخانجاتی که باید از بین برود، بمب اتم ها است که البته بسیار ساده است.

بیش از دهها هزار موشک با کلاهک هسته ای، در سراسر جهان وجود دارد! و این ها از زمان جنگ اول و دوم جهانی، ساخته و انباشته شده است. یعنی مردم دنیا در زمینی زندگی می کنند که: بر روی موشک های هسته ای بنا شده است! بیش از 90 درصد اینها از دور خارج شده اند. یعنی یا مواد سوختی آن ها فاسد شده، یا رمز ها و پسورد های آن فراموش، یا دست به دست شده یا: سازندگان و مخفی کنندگان آن مرده اند. یا در آن ها خرابکاری شده است. لذا براساس تئوری های انبار داری، قابل استفاده نیستند و فقط: جنبه نمایشی و یا ترساندن دارند.

از ده درصد باقیمانده نیز 9 درصد، در تشکیلات ارتش ها گم شده اند! یعنی قابل استفاده فوری نیستند، و باید برای استفاده آنها یا قابل استفاده کردن آن ها، هزینه های فراوانی شود و: چون دولت آمریکا و اروپا بحران زده هستند، قادر به انجام این هزینه ها نیستند.

درواقع فقط یک درصد آن ها قابل استفاده است. البته این یک درصد هم خیلی زیاد است، و به بیش از هزار عدد می رسد. که استند بای هستند. با انفجار یکی از این هزار تا، میتوان زنجیره ای، بقیه را نیز در معرض انفجار قرار داد.گرچه بهترین راه خنثی کردن آن ها، با دستکاری است. واین کار نیاز به همکاری متخصصین دارد. یعنی آن ها باید تا می توانند، در این موشک ها خرابکاری کنند.

به همین روش هم سلاح های دیگر، غیر قابل استفاده هستند. یعنی در واقع جهان فقط: با یک درصد سلاح ها، به این وضع آشوب زده رسیده. و از بین بردن این سلاح ها، فقط نیاز مند به راه انداختن: نهضت نابودی کارخانه های سازنده آن است. زیرا با نابودی کارخانجات، دیگر سلاحی وجود ندارد تا : در دست تروریست ها قرار گیرد. در نتیجه کشورهایی هم که فقط دکترین دفاعی دارند، نیازی به ساخت اسلحه نخواهند داشت.  

运动:销毁武器的工厂。 

其中一个原因是恐怖主义在世界上的恐怖分子手中的增长美国的武器。这表明,武器,如玩具给年轻人。并认为维基!零的游玩或者他们开始杀人! 

它就像欧冠:电脑游戏,穿好衣服,等他们喜欢的人我杀的武器。而且不是一个,不是两个!此次推出的串行杀人罪。因此,恐怖主义与电脑游戏双方的三角形,并完成一个武器工厂。营销的武器被电脑游戏完成。由于大多数恐怖分子都是年轻人,他们是最好的球员在世界上。 

这些游戏是巨额利润的公司,因此,要铲除恐怖主义,武器工厂就此消失。洗出的植物,而不是另一种与现款意外的收获,这样的赞助商是电脑游戏。和电脑游戏有自己的,最好去和恐怖主义将被根除。 

我们也有叙述,伊玛目马赫迪出现时,他战斗用剑。这意味着,所有的武器应销毁,因为它们出现。并等待销毁在美国,欧洲和以色列的一个武器工厂的主要任务。 

我们知道,伊朗的军事学说,非法拥有核武器的认识。第一套武器:植物应被销毁,炸弹当然是很简单的。 

在导弹与世界各地的核弹头几万!这是第一次和第二次世界大战,并积累了。这意味着,人谁住在那是建立在核导弹土地!超过90%的人已被删除。这是坏的或燃料,或忘记了自己的密码和密码,或手,或:它的创造者的秘密都没有了。抑或是人为破坏。因此,基于存储的理论不能使用并且仅方面表示或具有可怕。 

从9%,其余10%的军队已经失去了!这不是立即使用,并有能力使用或用它们的频率和费用:美国和欧洲的危机,因为政府是无法做到这些的成本。 

事实上,可以使用它们中只有一个。这样的比例是非常高的,而且似乎千余件。这是备用。随着成千上万的一个的爆炸可以链接外,其他暴露于爆破。进行中和的最佳方式,以被操纵。这项工作需要专家的合作。也就是说,它们应该能够破坏火箭。 

以同样的方式对其它武器,是无用的。这的确是世界上仅有一个百分点,武器,场面一度混乱。并消除这些武器,只需要发动运动的厂家摧毁它。随着工厂的破坏,没有在恐怖分子手中没有其他的武器也是如此。这样一来,国家只是防御性的教义,他们将需要建立一个武器。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی