از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

چگونه جهان به آرامش می رسد؟

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

چگونه جهان به آرامش می رسد؟

امروزه جهان در حال گذراندن دوره: پر اشوب و کشتار وسیع می باشد. مردم دنیا از این وضعیت ناراحت هستند، و دنبال راه حلی می گردند و فکر می کنند: بسیار مشکل است در حالیکه، بسیار ساده است و میتوان دنیایی : بدون جنگ و کشتار داشت. و آن اینکه کارخانجات اسلحه سازی: آمریکا و اروپا نابود شود.

یعنی اگر یک شب امریکا، از خواب بیدار شود و ببیند دیگر اسلحه ای برای: فروختن ندارد آن روز، روز ارامش دنیا است. و این کار هم شدنی است. کافی است فقط یک نفر از افراد : حساس حفاظت آن جا یک تصمیم درست بگیرد.

یک بررسی ساده نشان می دهد که: مردم دنیا بر سه دسته هستند: یا اسلحه می سازند یا آن را، به کار می برند یا از آن می ترسند! طبیعی است اگر اسلحه ای ساخته نشود، به کار هم نمی رود و: کسی هم از آن نمی ترسد.

به همین جهت باید مردم تصمیم خود را بگیرند . اگر به یک عده یا حزب خاصی، ماموریت بدهیم همین وضعی می شود: که الان است، هرکدام دیگری را متهم می کنند! و آخر هم نه دزد معلوم است، نه دزد برده.

  اما اگر همه مردم مسئول باشند، مانند یک سیستم بازخورد پیدا می کنند: اگر قطعه ای خراب شد، فوری جایگزین می شود. به همین جهت در اسلام حکمی است به نام: واجب کفایی، یعنی اگر کاری بر زمین مانده باشد، بر همه واجب است آن کار را انجام دهند. ولی اگر یکنفر یا چند نفر آن را  انجام داد، از دوش بقیه برداشته می شود.

اکنون نیز در هرکجای دنیا، جنگ و ترور و کشتار است، برای این است که: سلاح های آمریکایی و اروپایی، به فروش برود! لذا اگر آمریکایی ها، سلاحی برای فروش نداشته باشند، جنگی هم اتفاق نمی افتد. و برای این که سلاحی نباشد، یک برنامه ساده پیشنهاد می شود.

اعضا حفاظت کارخانه های اسلحه سازی، اولین کسانی هستند که مورد توجه می باشند. آن ها اغلب یا خنگ هستند یا ترسو! البته برخی هم سود پرست. ولی همه اینها علاج دارد. یک روز کافی است که این ها، با خود فکر کنند: آیا اینهمه مردم دنیا کشته می شود، به آن ها چه می رسد؟ فقط یک شغل یا یک در آمد. پس چیز دیگری نیست. فکر کنید که یک نفر برای اینکه، شغل داشته باشد یا کمی در آمد، باید مردم دنیا را به کشتن بدهد.

شاید این مردم دنیا، همان برادران و خواهران، یا فامیل های خودتان باشد. و این در آمد شما از نظر خدا و: قانون الهی و وجدان کاری حلال نیست. یعنی شما در واقع، با خون دیگران زندگی می کنید. اگر خون کسی ریخته نشود، شما در آمد ندارید!پس بیایید یکبار هم شده، انتقام این چندسال بی خبری و: بی وجدانی را بگیرید و: یکی از زاغه های مهمات را نابود کنید.

شما می دانید این کار، بسیار ساده است. فقط روی خنگ بودن شما، حساب باز کرده اند. البته آن ها این کلمه را، به کار نمی برند! بلکه معادل آن می گویند: شما یک مشت آدم های بی اراده هستید! و مثل ساعت کار می کنید، یا مثل ماشین دقیق هستید! چون آن ها می دانند اگر، یک روز شما فکر کنید، یا یک تصمیم جدید بگیرید، همه کارخانه های اسلحه سازی از بین می رود.

زیرا کافی است یک کارخانه، به وسیله شما منفجر شود،زیرا  در آن ها همه چیز آماده انفجار است. فقط یک شعله می خواهد و: اگر این شعله روشن شود، دنیا روی اسایش می بیند. پس بیایید یک روز هم شده و: برای یک بار هم که شده، آدم باشید نه ماشین. مطمئن باشید وضع شما هم بهتر می شود. 

如何在世界上是和平? 

今天,世界正在传递:全面混乱和破坏的现象非常普遍。世界是一个可悲的现象,并正在寻找一个解决方案,并认为:这是非常困难的,但很简单,可以没有战争和破坏发现的世界。而且,武器工厂:美国和欧洲被破坏。 

这意味着,如果一个美国人夜,醒来后,看到其他武器:还没到一天卖了世界的和平。它仍然会发生。这足以只有一个人:它可以保护敏感的采取正确的决定。 

一个简单的检查表明,世界各地的人分为三类:无论是枪或使其审计或害怕吧!当然,如果枪不发,工作不顺利:他是不是害怕它。 

因此,人们应该做出自己的决定。如果一个特定的政党或团体的使命是给这个位置:这是经常互相指责对方!最后,但不是贼的出现,是不是贼。但是,如果所有的负责人,像一个反馈系统变成:如果设备出现故障,请立即更换。因此,在伊斯兰统治:强制性充分性,即,如果工作留在地面上,这是义不容辞的责任大家做。但是,如果一个人或几个人做到了,对方被删除。 

现在到处都是战争,恐怖和谋杀,这是美国和欧洲的武器,卖完了!所以,如果美国人不卖枪,战争是不会发生的。而不是武器,一个简单的应用程序的建议。 

会员保护武器制造,首先要考虑的。他们往往不是愚蠢或懦夫!一些获利的头脑。该度假村拥有一切。这一天是足够地想:都是这些人谁死了,是什么呢?只有一份工作或收入。有什么。想想,一个一会儿,有工作或收入低,你必须给世界杀。 

世界上也许是人,是兄弟姐妹,家人或自己。这是你的上帝观和神圣意识的法律是不合法的。这意味着你的实际生活与其他人的血。如果没有血液溅出,你不能进来,所以让我们一次,雪耻几年的无知:以不法及销毁弹药库之一。 

你知道这是很简单的。只有愚蠢的,你必须开立一个帐户。当然,这是这个词,他们不工作!但要说它:你是一个漫无目的的一群人!当你的工作时间,或者你喜欢的确切车!因为他们知道,如果有一天你觉得自己,或采取新的决定,所有的武器制造消失。 

它只需一个工厂,与你发生爆炸,因为一切都在它准备爆炸。只是想要一个火焰:如果火焰已点燃,世界看到的舒适性。因此,让我们休息一天,并为一次,人不是机器。请确保您的条件较好。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی