From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

خیانت دیگری از: سازمان ملل

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ق.ظ | ۰ نظر

شورای امنیت سازمان ملل، پرونده ای دیگر به خیانت های خود افزود.

در طی بیانیه ای، بزرگترین حزب و قبیله در یمن را، دعوت به ارامش کرد و از آن ها خواست: به خیابان ها نیایند! این درحالی است که قبیله الحوثی بزرگترین قبیله یمن، به دستور رهبران خود،  دست به راهپیمایی مسالمت آمیز زده و: خواستار برکناری دولت مرکزی شده است. البته ابتدا خواسته آنان، بازنگری در حذف یارانه های نفتی بوده و: بعدا به فساد دولت معترض شدند. زیرا دولت کمک های نفتی و پولی از: عربستان دریافت می کند ولی، بین مردم تقسیم نمی کند! و برای خودش برمی دارد. حالا که دولت با فساد مبارزه نکره، خواستار سرنگونی ان شدند. 

با اینکه در دولت، از طرفداران الحوثی هم وجود دارد، ولی نسبت آن بسیار اندک است. خواسته معترضان افزایش این نسبت نیز می باشد. اما شورای امنیت طبق معمول، بدون توجه به آرا  مردم، از عربستان حمایت کرد.  

اصولا از زمانی که سازمان ملل تاسیس شده، هرکاری عربستان کرده مورد تایید سازمان ملل بوده است! با اینکه ادعای دموکراسی و حقوق بشر دارندف ولی یکبار به عربستان برای کار های ضد بشری اعتراض نکرده! اولین عمل ضد بشری عربستان نداشتن حق رای به ملت عربستان است. که تابحال یک انتخابات در آن صورت نگرفته است. 

این عمل برای همه کشورها جرم است! ولی برای عربستان ایرادی ندارد! زنان را از حقوق احتماعی محروم کرده اند، ولی تاکنون هیچ اعتراضی بر آنان نشده. همیشه عربستان در امور داخلی بحرین و یمن و: حتی عراق و سوریه دخالت می کند! ولی سازمان ملل آن را تایید می نماید. و برعکس ، ایران را متهم به دخالت می کند. 

عربستان از میادین نفتی ایران، در قسمت های پایین دستی برداشت می کند. و سهمیه اوپک را نادیده می گیرد، و زیر قیمت جهانی می فروشد. و با اسرائیل رابطه دارد. همه اینها اشکالی ندارد! و حالا هم در یمن دخالت می کند عیبی ندارد.

خیانت سازمان ملل فقط به یمن نیست، در سوریه و لبنان و غزه هم خیانت آشکاری کرد. ما باید این را بدانیم که: سازمان ملل را گرچه ظاهرا غربی ها درست کردند، ولی ریشه آن در بودجه عربستان و: خط مشی های آن است. و بالاترین هدف عربستان هم، از بین بردن ایران است ولی، بطور غیر مستقیم! 

در طول سال های قبل از انقلاب، که دیدیم بقیع را تخریب کرد، جلوی زیارت مکه را گرفت و: سهمیه تعیین کرد. و دولت ایران را مجبور به ایجاد محدودیت برای زائران نمود. بعد از انقلاب اسلامی هم، همپای اسرائیل با تمام: جریان های ضد ایرانی همکاری کرد. در جنگ صدام، به او کمک فراوانی کرد . در سرنگونی محمد مرسی مصر، دست داشت و برای ساقط کردن بشار اسد، دلار های نفتی را زیاد خرج کرد.

در همین حملات داعش، بیشترین حمایت های مالی از سوی عربستان است. تمام بمب گذاری ها در عراق به دست: ایادی سعودی بود. و سازمان ملل در این مدت، نقش منحرف کردن افکار عمومی را بازی می کرد. یعنی وقتی کودکان غزه، زیر گلوله و بمب کشته می شدند، عربستان محیط زیست و: حیات وحش را مطرح می کرد. 

این واقعا نشان می دهد که: آن ها وحشی بوده ،تابع قانون جنگل هستند. و برای همین، جنگل و حیوانات درنده را، بیشتر از انسان ها دوست دارند. از نظر آن ها، کودکان غزه کشته شوند بهتر است! زیرا محیط زیست کمتر آسیب می بیند! چون الان در غزه، بخاطر جمعیت زیاد، اصلا جا برای حیوانات وحشی وجود ندارد!


联合国的另一种背叛 

联合国安理会,增加另一种情况下他的威严。 

在声明中,党和也门,平静部落,并问他们:街道都不见了!虽然部落Alhvsy在也门最大的部落,他们的领导人,和平的步行路程,打的命令:联邦政府的去除。首先要求他们重新考虑取消石油补贴和后来的抗议政府腐败。对于国家援助和油钱从沙特接收,但不能整除的人!并采取了自己。现在政府打击腐败不确定的名词,都要求其推翻。 

尽管政府Alhvsy迷有,但比例非常小。这个比例也越来越多示威者的要求。安全理事会,像往常一样,不管人的同意,沙特支持。 

基本上,自从联合国成立以来,沙特一切都已经批准了联合国!而自称民主和人权在沙特阿拉伯工作,一旦Darndf但不是抗议人类!有正确的不人道做法,投票沙特阿拉伯人。那曾经发生的一个选项。 

这种做法是符合所有国家的非法!但对于沙特好呀!妇女被剥夺了社会权利,但至今没有投诉他们呢。一直在巴林和也门和沙特阿拉伯内政:伊拉克,甚至叙利亚的干涉!联合国证实它。插手的相反,被告伊朗。 

沙特阿拉伯,伊朗的油田,收获的下游部分。而忽略石油输出国组织配额和销售价格。并与以色列的关系。所有这一切都很好!现在它干涉也门的罚款。 

联合国背叛不仅也门,叙利亚,黎巴嫩和加沙背叛透露。我们需要知道的是,联合国,但显然他们只是西方人,但其在沙特阿拉伯的根和预算政策吧。沙特阿拉伯是摧毁伊朗,但间接的最高宗旨! 

在革命,它见证Jannat人,霸气,前拆迁,并采取了麦加朝圣前几年:名额是确定的。而政府被迫创造朝圣者的限制。伊斯兰革命,以色列随着反伊朗合作的整个流程之后。在他的战争中,他帮助。在穆罕默德·穆尔西埃及的秋季和总统巴沙尔·阿萨德的高石油美元花在推翻。 

短跑攻击,沙特阿拉伯大部分的资金支持。所有的炸弹在伊拉克:代理商阿拉伯。联合国在当时,误导公众舆论会起到一定的作用。这意味着,当加沙的儿童,子弹和炸弹杀死沙特环境:野生动物提示。 

它真正体现出他们是野生的,它们都受到了弱肉强食。因此,森林和野生动物,多数人喜欢。在他们看来,最好是在加沙打死的孩子们!因为环境被破坏!因为现在在加沙,由于高人口,没有空间的野生动物!


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی