From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

حوزه تمدنی ایران

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ق.ظ | ۰ نظر

حوزه تمدنی ایران

مامن پیامبران و پناهگاه امام زادگان

بر خلاف آنان که ایران را، کافر یا مجوس، دوخدایی و چند خدایی می خواهند! ایران تنها سرزمینی است که: از ابتدا توحیدی بوده و: توحیدی هم خواهد ماند. بهره هوشی بالای ایرانیان، مانع از آن بوده که به کفر و نفاق ، بت پرستی یا چند خدایی روی آورند.

یک بررسی کوتاه نشان می دهد: چه در حوزه تمدنی ایران بزرگ، و چه در ایران کوچک امروزی، پیامبران و ائمه و امامزادگان، چه احترامی داشته اند. در همین ایران امروزی، حداقل ده پیامبر و یک امام معصوم و 11هزار: منسوب به امامان مدفون هستند.

ده پیامبر از جمله: دانیال نبی در شوش، حیقوق درهمدان، قیدار نبی در زنجان و: سه تن از آنان در پیغمبریه قزوین، بنا بر مشهور از انبیا یهودی بودند. و از بنی اسرائیل می باشند که: به وسیله قوم بنی اسرائیل تهدید به مرک شدند. ولی به ایران آمدند و کورش کبیر،آنان را امان داد. قوم بنی اسرائیل مثل امروز، با اینکه خود را یهودی می دانستند، ولی انبیا خود را قبول نداشتند و: آن ها را می کشتند. در تاریخ آمده که بیش از 70پیامبر، توسط بنی اسرائیل کشته شدند .

اغلب پیامبران دیگر هم، در حوزه تمدنی ایران بودند: زرتشت که از اردبیل بود وکنار رود ارس، حضرت ابراهیم که از بابل  و دیار بکر بود، که اکنون جرو عراق یا ترکیه محسوب می شود. حضرت موسی و عیسی هم ار مناطقی بودند که: متعلق به ایران بود ولی بین ایران و روم، دست به دست گشت. حتی مقبره لوط نبی، در رباط کریم است که: بسیار مورد توجه می باشد.

   عربستان یا عراق هم که: ائمه و پیامبر اسلام را در خود جای داده است، جرو ایران بزرگ بوده و: فرماندار عربستان در زمان پیامبر، ایرانی بوده است و مسلمان هم شده است. عراق که اصلا پایتخت ساسانیان بوده و: تیسفون در آن، هنوز زبان گویای حوزه تمدنی ایران است.

اما قضیه انتساب امامزادگان به امام موسی بن جعفر، از این قرار است که اولا، خود امام موسی کاظم، فرزندان زیادی داشت و: برخلاف آن امام رضا، کمترین فرزند را داشته است.برای امام موسی کاظم تا 35فرزند نوشته اند. که یکی از آنان امام رضا ع است. ولی گویند وقتی امام رضا ع در مرو بود، غلویان زیاد در گرداگرد او بودند.

روزی وزیر هارون تصمیم می گیرد، همه آن ها بکشد و لذا حدود دو هزار نفر را که: در خانه های مردم مخفی بودند، بیرون می اورد و در میدان شهر جمع می کند. تا مانند داعش امروزی، سر های آنان را ببرند و بکشند.خبر به امام رضا می رسد، و ایشان در میدان حاضر می شود. و می گوید چرا آنان را می کشید ؟ آن ها برادران من هستند.

وزیر می گوید دروغ می گویی، اگر دلیل درستی نیاوری، خودت را هم می کشم! امام رضا می فرماید: دلیل از قران بالاتر که نداریم؟ او می گوید: بله و بعد می خواند:( انمالمومنون اخوه) مومنان برادران یکدیگر ند. وزیر مات شده و لذا دست از: کشتن آنان بر می دارد. حالا امام رضا هزاران برادر پیدا کرده بود. و این افتخار را آن ها هرگز از دست ندادند.

  البته وزیر و حتی خود خلیفه، در ظاهر دست از کشتن آن ها برداشت، ولی بعدا همه آن ها را قلع و قمع کرد، و هرجا توانست آن ها را به دام انداخت و کشت. و لذا بسیاری از امامزادگان :منسوب به امام رضاع همگی در حال فرار و: مخفی شدن در کوهها، کشته شده اند.

والبته همین امر باعث شده تا: مزار آنها مرکز توسعه شهری، و ایجاد شهر های جدید شود. زیرا مردم که برای زیارت مراجعه می کردند، برای رفع نیازمندی های خود، مجبور به ایجاد امکانات رفاهی می شدند. که در اطراف امامزاده توسعه می یافت.    

伊朗文明 

角落先知伊玛目圣殿出生 

不同于伊朗,那些谁不相信,或者法师,神与神的旨意!伊朗是,这是第一个一神论的唯一国家:会有神。智商高的人,这使他怀疑和虚伪,偶像崇拜和多神崇拜他们。 

一项调查显示,伊朗是什么文明的先知和伊玛目,阿訇的后代,谁尊重在今天大的,小的,或在伊朗。今天的伊朗,至少有十先知和伊玛目和11000:由于伊玛目被埋没。 

十大预言,包括先知但以理在苏萨,哈巴谷哈马丹,赞詹基达:在Qazvin Peighambarieh这么有名的犹太先知,他们三个人。并且是以色列人,由以色列人威胁默克。但在波斯和居鲁士大帝,给他们的安全。以色列人,截至目前,由犹太人自己知道,但并没有接受他们的先知,并把他们杀了。来吧超过70先知,被杀害以色列部落。 

大多数的伊朗文明的其他先知:阿尔达比勒有阿拉斯河,巴比伦和亚伯拉罕的土地,谁是处女的查拉图斯特拉角落,现在认为这是伊拉克或土耳其。摩西和耶稣都是来自那些原本属于伊朗,但伊朗和罗马之间,来到手的地方。先知地段的圣韧带,这是非常重要的,甚至墓。沙特阿拉伯和伊拉克伊斯兰教的先知,并在它的地方有一个很大的争论伊朗:总督在沙特阿拉伯,伊朗和穆斯林的先知的时间。做了萨珊王朝首都伊拉克:泰西封,其中,伊朗文明的代言人。 

的情况下,以伊玛目穆萨·伊玛目贾法尔斌的后代的任务,这是第一个,伊玛目穆萨·卡齐姆,有许多孩子,在对比的伊玛目礼萨,伊玛目穆萨·卡齐姆,有最低的孩子写了35名儿童。伊玛目礼萨是其中之一。然而,当玛丽是他身边的伊玛目礼萨·阿拉维高。 

亚伦部长决定有一天,一切都需要和它的约2000人被认为在人的房子躲起来了,他带来了在现场收集。像今天短跑,伊玛目礼萨的新闻的负责人似乎把他们,他们现在的情况。并说他们为什么杀人?他们是我的兄弟。 

他说,在哪里?如果你正确的原因,你也可以借鉴!伊玛指出,没有理由对上述可兰经?她说是的,然后他唱:信徒是兄弟。不透明的,因此部长失去了意志要杀死他们。现在,伊玛目礼萨成千上万的兄弟发现了。和快乐,他们绝不会放弃。部长甚至哈里发,显然是杀害他们带走,但随后屠杀他们,并在那里它可以被捕获并杀死。和这么多的伊玛目后裔:他们是不稳定,归因于伊玛目福斯特:藏在山中,被杀害了。 

当然,这会导致:严重的城市中心,并创造新的。谁是要去拜访,以满足他们的需求的人来说,他们被迫在岛上修建的设施。这是围绕着神社的发展。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی