From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

چشم انداز یک ساله

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر


به نظر می رسد باید یک برنامه چشم انداز یکساله، با توجه به روند اخیر جهانی نوشته شود. اگر این برنامه دیر شود، و یا توجه به آن نهادینه نشود، ایران از حقوق خود بسیار عقب می افتد.

همانطور که امام خمینی ره  به ارتش گفت: که من آمده ام تا کرامت شما را حفظ کنم، باید اکنون هم بدانیم که: این چشم انداز  هدفی جز حفظ کرامت ایرانیان ندارد. و باید که حقوق ملت ایران استیفا شود. عقب نشینی اجباری اسرائیل از غزه، و به تبع آن آمریکا و اذناب خونخوارش، نشان داد که برای پایان دادن به خشونت، فقط یک راه بیشتر باقی نیست: و آن اینکه اسرائیل از بین برود. و حوزه تمدنی ایران به جای آن بنشیند.

از نظر چشم انداز یکساله، وزیر امور خارجه ایران باید: دبیرکل سازمان ملل شود. زیرا همه کنوانسیون های داخلی، به نفع انتخاب ایران بود، ولی نفوذ آمریکا باعث شد تا: بجای ایران از کره جنوبی استفاده شود. و بانکی مون دبیرکل شود. لذا حق ایران در این زمینه پایمال شده است . این علاوه بر آن است که: سازمان ملل و دبیرکل آن، به دلیل عملکردهای غیرقانونی، و سوء استفاده از موقعیت خود، مخصوصا در طول جنگ غزه، صلاحیت ادامه کار ندارند. و نه تنها باید عزل شوند، بلکه باید محاکمه شوند. و به دار مجازات آویخته شوند. تا انتقام اینهمه خون های ریخته شده: در 70سال عمر این سازمان، گرفته شود.

چشم انداز یکساله همینطور می گوید: که وزیر نفت ایران باید دبیرکل اوپک شود.  زیرا باز هم مصوبات داخلی و آئین نامه ها، همه برای دبیرکلی ایران آماده بود. ولی بازهم ایران از حق خود عقب نشینی کرد، و یا او را مجبور به عقب نشینی کردند. و این علاوه بر این است که، عملکرد اوپک در مقابل ایران، به دستور عربستان و آمریکا، همیشه خائنانه بوده است.

    از جمله اجرای قانون جنگل که: هرکس بیشتر توانست تولید کند و بفروشد، بتواند اوپک را دور بزند. و همین جنایت برای اوپک کافی است که: اجازه داده همسایه های ایران، از منابع مشترک بالاترین برداشت را داشته باشد. در حالیکه کلیه منابع مشترک ایران و روسیه، تا قبل از فروپاشی، درمنطقه ایرانی، بسته بود! اما بعد از فروپاشی ، طبق قانون جنگل اوپک، آذربایجان و روسیه، بیشترین برداشت را دارند.

مطابق چشم انداز یکساله، رئیس کل بانک مرکزی ایران، باید رئیس صندوق بین المللی پول باشد. زیرا آمریکا و اروپا، با مظلوم نمایی نه تنها، هیچ هزینه ای به سازمان ملل و: صندوق نمی پردازند، بلکه بیشترین بدهی ها را دارند. این  درحالی است که همه انتخاب ها، به وسیله آنان صورت می گیرد. و ایران بیشترین سهم را، فقط در هزینه ها دارد و: کمترین بهره را می برد.

     مطابق این چشم انداز، وزیر صنعت و معدن ایران، باید رئیس سازمان جهانی تجارت باشد. زیرا این سازمان با تحمیل نظرات غیرمنطقی، مانع عضویت ایران در آن بود، و با اینکه تمامی شرکای ایران، در این سازمان عضو بودند! و قانونا نباید با ایران معامله می کردند. اما هرجا سود های کلان بود، باید ایران می پرداخت و: هرجا نمی پرداخت، با سلاح تحریم با او برخورد می شد.

چشم انداز یکساله می گوید: که وزیر سلامت ایران، باید رئیس سازمان بهداشت جهانی شود. زیرا این سازمان، با ورود به معاملات غیر قانونی: معامله اجزا بدن و: فروش خون آلوده، و توسعه بیماری های جهش یافته، بزرگترین جنایات تاریخ بشر را، مرتکب شده و: صلاحیت اداره چنان سازمانی را ندارند.

سند چشم انداز یکساله هم چنین می گوید: که مسئولین فرهنگی سازمان ملل، مانند یونیسف و یونسکو، بجز جنایت و خیانت کاری نکردند. زیر نظر آن ها، تمام آثار تاریخی و فرهنگی مسلمانان، نابود شد. در حالیکه برای یک سنگ باقیمانده از: بودا هزاران اعلامیه می دادند. آن ها شاهد کشتار کودکان غزه بودند، ولی خود را به حمایت از سگ ها و گرگ سرگرم می کردند.     

为期一年的计划 

看来我们有一个为期一年的计划,根据写入最近的全球趋势。如果一切都太迟了,考虑到这是制度化和他们的权利不,远远落后。 

作为霍梅尼的军队说,我来让我的尊严,你也应该知道,现在没有任何目的,但前景保持伊朗人的尊严。我们应该要求伊朗民族的权利。迫使以色列从加沙地带,以及美国和欧洲撤出,表明结束暴力,只留下另一种方式不是:以色列摧毁。而不是坐和文明。 

一年一度的前景,外交部部长应为秘书长联合国。对于赞成伊朗大选的所有本地公约,但美国的影响力导致了伊朗,韩国应该被使用。和秘书长潘基文。这是正确的在这方面的拒绝。这除了是联合国及其秘书长,因违法违规行为和滥用他的地位,特别是在加沙的战争中,有能力继续进行。不仅被解雇,而应该受到审判。被绞死。报复泻血70年这个组织要采取这么多。 

年度展望也说,伊朗向秘书长欧佩克的部长。再次,由于国内法律和法规,一切都准备好了秘书长伊朗。但同样,伊朗有权撤销权,他或她被迫撤退。这是除了,伊朗欧佩克,沙特阿拉伯和美国的订单的表现一直是奸诈。包括森林执法,可以生产和销售超过任何人都可以绕过欧佩克。而犯罪足以欧佩克:让邻居伊朗,最常见的来源将被删除。虽然所有的资源,伊朗和俄罗斯之间是共享的,伊朗地区的倒闭前,它被关闭!但是法律欧佩克森林,阿塞拜疆和俄罗斯,大部分收获的崩溃之后。 

根据年度展望,中央银行伊朗,国际货币基金组织(IMF)的头的头。在美国和欧洲,以期不仅是无辜的,没有成本联合国:不支付现金,但他们的债务。很显然,选择由它们。伊朗和最大的份额,按成本与可至少在他们的兴趣。根据这一观点,工业伊朗部长和矿业,应是世贸组织的主席。评论征收不合理的,因为它阻止伊朗的成员在里面,伊朗所有的合作伙伴,都是这个组织的成员!并通过法律,他们必须对付伊朗。但是,在巨大的利润支付给伊朗:从哪里支付,武器禁运是对付他。 

年度展望说,伊朗卫生部长应该是世界卫生组织的负责人。因为这个组织,通过订立非法交易:交易的身体部位和销售受污染的血液制品,并在人类历史上最伟大的罪行突变体的发展,致力于:没有资格去运行这样的一个组织。 

全年展望也说,联合国文化官员,如联合国儿童基金会和联合国教科文组织,但没有做犯罪和背叛。在他们看来,所有的文化和历史古迹,被摧毁。而对于佛陀的剩余石头有成千上万的传单。他们目睹了儿童在加沙的屠杀,而是为了保护狗和狼是有趣。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی