From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

ایران باید به دنبال: نظم نوین جهانی باشد.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

ایران باید به دنبال: نظم نوین جهانی باشد.

پیروزی غزه بر اسرائیل نشان داد که: حتی نیازی به شلیک یک گلوله، از سوی ایران برای نابودی اسرائیل هم نیست، زیرا اسرائیل با دست خود گور خود را کند! از قدیم گفته اند( اذا جاء القدر عمی البصر) وقتی دوران کسی به سر آمد، چشمانش هم کور می شود!

امروز دست قوی ایران، نه تنها برای آمریکا و استکبار جهانی معلوم شد، حتی دانستند که: کوچکترین عضو این خانواده را هم، نمی توانند از بین ببرند. غزه بعد از سوریه و لبنان، دشمن را کوچکتر و کوچکتر کرد. اول آن ها برای خود ایران، خط و نشان می کشیدند! بعد برای سوریه و بعد حتی راضی شدند: حزب الله لبنان خلع سلاح شود، و این اواخر زور زدند تا غزه  و مقاومت را، سرجای خود بنشانند، ولی  نتوانستند.

حالا در جا زدن و منتظر: حملات بعدی اسرائیل و: خط و نشان های آن ماندن، یک اشتباه بزرگ است . دیگر از تب کردن گذشته ،باید از این به بعد فقط به: مرگ اسرائیل اندیشید. همانطور که وزیر امور خارجه ایران، ماموریت دارد: باید جنایت های رژیم صهیونیستی را بیان کند، و ثابت کند این گرگ خونخوار، شرایط حاکمیتی را ندارد. و باید از بین برود و به جای آن، دولت حماس روی کار آید.

این سخن امام که فرموده بود: امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، سی سال ازمایش شد و صحت آن تایید گردید! حال که  بار ها گفته های امام را ازمایش کردند، و دیدند درست است، حتما این یکی هم درست که فرمود: اسرائیل باید از بین برود.

روز گار ،کاری کرده، کسی که هوکاست را دوست نداشت، ناچار شد از زبان پدر عروسش بگوید: باید ملت اسرائیل را دوست داشت! و کسی که هوکاست را دوست داشت، حالا باید سفیر ایران برای نابودی اسرائیل شود!  روزگار از این بازی ها زیاد دارد. کسی  را از کوچه پس کوچه های جوادیه، به عالیترین مقام می رساند. و یا، زاده شده قم را در میان همه کفار، عزیز می گرداند.  

اکنون نیز دور نیست که، ایران بتواند نظم نوین جهانی را، به سبک خود ایجاد کند. البته در این قضیه هم مثل قضیه فتنه، مسئولین همیشه پشت سر مردم حرکت می کنند!زیرا در قضیه فتنه دیدیم که: تا قبل از حرکت میلیونی مردم در 9دی، همه خود را باخته بودند! بجز شخصیت رهبری نظام، از رئیس مجمع تشخیص تا: تقریبا همه یا در شک بودند و یا: در تماس با سران فتنه.

الان هم مردم وظیفه خود را انجام دادند، متاسفانه  باید منتظر حرکت کند و: آرام مسئولین در این زمینه باشیم.دنیا اکنون به قدرت ملت ایران ایمان آورده ، و همه مستکبران زبان در کام کشیده اند. الان زمانی است که باید بجای: گدایی کردن از سران استکبار، حق خود را از آنان گرفت.

برای اینکه بدانید این حق چیست: یکی از خلفای عباسی نزد: امام موسی کاظم ع آمد و گفت: این فدک چیست که آن را بهانه می کنید؟ مرز آن را بگویید تا، من همه را تقدیم شما کنم. و ایشان جواب داد: فدک ما از چین تا مصر یعنی: تمام سرزمین های اسلامی است .

پس حق جمهوری اسلامی، این نیست که تازه بعد از بیست سال، بشود ردیف اول در آسیای غربی! بلکه حق جمهوری اسلامی، حق تمام مستضعفین است. و باید که پس گرفته شود.

اگر آن ها سازمان ملل را، به وجود آوردند و با چماق حقوق بشر، ایران بزرگ را تجزیه کردند، الان وقت به هم متصل شدن: این حوزه تمدنی بزرگ است:هرکه دور ماند از اصل خویش، باز جوید روزگار وصل خویش . 

伊朗应遵循:新的世界秩序存在。 

加沙对以色列的胜利表明,即使需要火子弹从伊朗摧毁以色列,因为以色列是我们的坟墓用自己的双手!老人说,当时间来到了头,眼睛都瞎了! 

今天,伊朗是强大的,不仅对美国和世界傲慢翻出来,甚至不知道它是家族的最小的成员,他们不能破坏。经过加沙,叙利亚,黎巴嫩,敌人有小。他们是第一个伊朗和演出画了一条线!即使在叙利亚和基本满意:真主党在黎巴嫩的武装,并于最近前往加沙和阻力,早上跌倒,但不能。 

现在停滞和等待:下一次攻击以色列和依然存在的线条和符号,一个很大的错误。不是发烧应该从此以色列仅死亡,过去其他的想法。作为外交部长,任务是:要表达的犹太复国主义政权的罪行,并证明了嗜血的狼,而不是规则。而且必须被淘汰,​​由哈马斯政府正在研究取代。 

这是由伊玛目说说话了:美国不会有错,并对其真实性被证实30年!伊玛目说了多次测试,发现真正的,这个人是知道到底谁说,以色列应该被销毁。 

日GAR-东西,谁不喜欢大屠杀,从他的新娘的父亲被迫告诉以色列人民的喜爱!和谁爱的大屠杀,她将是伊朗大使摧毁以色列!游戏太的日子。 Javadieh从一条街到最高位置带来的。或者,出生在库姆所有非信徒中,和亲爱的他。 

现在,从一个新的世界秩序的不远处,创建你自己的风格。然而,在这种情况下,在勾心斗角的情况下,官员总是后面的人,因为我们已经看到,在勾心斗角的情况:在数以百万计的人在1月9日,已经失去了他的所有!除了领导机构,大会主席已经认识到:几乎所有的人无论是在怀疑或与领导人接触。 

现在的人都在做自己的工作,不幸的是,要等轻轻移动在后台被当局。伊朗民族认为世界的权力,和语言的所有权力都画上腭。现在是时候更换:求傲慢的领导人,是他们的权利。 

要知道这是正确的:一个阿拔斯王朝的哈里发伊玛目穆萨·卡齐姆·阿里来了,说:Fadak你怎么证明呢?告诉它的边界,我有向你提供。他们回答说,我们Fadak从中国到埃及,即:伊斯兰教的所有土地。 

伊斯兰共和国,这就是二十年后,在西亚的首要原因了!但伊斯兰共和国是所有被压迫人民的权利。和必须遵循的。 

如果联合国创建的权杖和自己的大突破的人权,是时候走到一起这个伟大的文明:任何人都远离了它的起源,它不会连接我们的世界。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی