From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

استاندارد های یگانه

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر

داستان ایجاد استاندارد ها، به موضوع ضرر و زیان هایی که، به بشر وارد می شود بستگی دارد. یعنی انسان ها برای جلوگیری از ضرر به خود و:دیگران اقدام به تدوین استاندارد ها کردند. گرچه تاریخ این تدوین به روزگار ما برمی گردد، ولی  در واقع به درازای تاریخ بشری قدمت دارد.

بمحض اینکه  انسان غار نشینی را آغاز کرد،  استارت اولین  استاندارد زده شد! و آن اینکه برای محافظت از گرما و سرما، باید به یک پناهگاه رفت! گرچه این استاندارد مکتوب نبود، و در آن زمان کامپیوتر وجود نداشت؟! ولی همین که سینه به سینه نقل و اجرا می شد، اهمیت این قرارداد اجتماعی را دو چندان می کند.

برای ساخت شکار آلات و یا: تن پوش های اولیه هم، استاندارد لازم بود. حتی روش شکار کردن نیاز به استاندارد های دقیق داشت. زیرا هرکسی نمی توانست یک شکارچی باشد. وباید سال ها نزد یک شکارچی ماهر، شاگردی می کرد و: روزی یا سالی! یکی از استانداردها یا: فنون شکار  را یاد می گرفت.

مشگل دوران پارینه سنگی، فقط در نداشتن کامپیوتر نبود! بلکه آموزش دیدن هم کفایت نمی کرد، یعنی هرکسی چیزی را می دانست، معلوم نبود بتواند آن را به اجرا در آورد، یا به کار ببندد. مانند رانندگی خودرو که اگر، کسی گواهینامه رانندگی هم بگیرد، نمی تواند گواهینامه را به: خود رو نشان دهد و آن خود رو، خودش برود!یا کسی که سالیان دراز زبان لاتین را، آکادمیک خوانده است، معلوم نیست بتواند آن را صحبت کند.

لذا لازم است استاندارد ها، بر دو گونه باشند: استاندارد های تئوریک یا نظری و: استاندارد های اجرایی !این در حالی است که خداوند همه این استاندارد ها را، در یک کتاب برای انسان فرستاده است. قران که کاملترین کتاب آسمانی است، در واقع مجموعه ای از استاندارد های: نظری و عملی است که، به آن  حکمت نظری و حکمت عملی هم گفته شده است.    

   وقتی قران می گوید: نماز را  در قت خود برپا دارید، یعنی در روز سه یا پنج بار، از همه فعالیت های خود دست بکشید. و به خود استراحت بدهید و: با خواندن نماز، حرکات بدن و ذهن خود را تنظیم نمایید. و به استاندارد کامل برسانید. برخی ها با لج بازی، در زندگی خود  روی تخت گاز حرکت می کنند.  و طبیعی است که به بیماری های: روحی و روانی دچار شوند که: ساده ترین آن ها احساس پوچی و درماندگی است.

وقتی می فرماید( کلو من طیبات) از غذا های پاکیزه بخورید، و از نوشیدنی های مضر خود داری کنید، این فرمایش یک دستور دیکتاتوری نیست! بلکه بیان استاندارد است . همانطور که شما وقتی مواد غیر استاندارد، مصرف می کنید باید منتظر: آثار مرگبار آن هم باشید. آیا اینهمه بیماری در عصر ما، نشان انحراف از استاندارد نیست؟

      اهمیت استاندارد به معرفی و باور پذیر کردن آن، به وسیله هنرمندان است. ولی  وقتی هنرمندان ما بجای: معرفی استاندارد و پیشگیری از جرایم ، خودشان معرف و مشوق جرایم می شوند، چه انتظاری داریم؟ وقتی به مردم می گویند: آب گوارا را ننوشید و به  جای آن توش آبه  بنوشید؟ یا :آبمیوه  و گوشت ، شیر و ماست را نخورید و بجای آن :سوسیس و کالباس و فست فود، بخورید و سیگار بکشید!  آیا این معرفی استاندارد است.

بدبختی این ها این است که: از ترس تمام شدن مواد غذایی این را می گویند! یعنی چون می ترسند روزی برسد، که گندم کفاف زندگی مردم را ندهد. بجای آن خاک اره یا مواد شیمیایی و: گوشت نفتی  تبلیغ می کنند. باید به این ها گفت : غذاهای حلال تمام شدنی نیستند، شما غصه نخورید، بگذارید مردم زندگی کنند. 

标准单位 

叙事的标准,损失的问题的人的意志决定。这是为了防止对人体的危害以及另一对它们制定的标准。虽然我们的时间制定的推移,但人类历史的长度已经存在。 

当男人开始的洞穴,该标准是第一个开始!以及如何保护它免受热和冷的,你应该去庇护所!虽然这个标准是书面的,而当时没有电脑?但它是一个心脏对心脏和实施的社会契约的后勤重要性一倍。 

要建立狩猎设备或:基本服装,需要一个标准。即使是狩猎的方法需要一个精确的标准。因为不是每个人都可以成为一个猎人。并多年熟练的猎手之前,他师从:一天或一年!其中一个标准或:学习狩猎技巧者。 

很难旧石器时代时代,不仅在这台电脑!但训练是不充分的,这一点是大家都知道,这是不明确的,它可以是病因,或接近工作。像驾驶汽车,即如果人得到驾驶执照,没有授权给:展示自走式和自走式自己去还是谁拉美多年,学术阅读,很难告诉它。 

因此,标准有两种类型:标准理论或理论的标准执行,而这所有的标准神,这本书被发送。古兰经是一本完整的书,实际上是一组标准:理论与实践,理论智慧和实践智慧已被告知。 

   当它说你要跟祈祷自己的时间,这是一天三至五次,停止其一切活动。而他和祈祷,身体动作和你的思维定式的休息。并获得了完整的标准。有些生气的比赛,在他的生活运动用品沙发上。和自然疾病:心理体验,空虚和无助的感觉,是最简单的。 

当他说:吃有益健康的食品和饮料损坏细腻,这种说法是不是一个独裁的食谱!相当标准。当非标准材料作为你的消费者,你应该等待的作品是致命的。在我们这个时代所有这些疾病,是标准偏差? 

      演讲的标准,并认为有可能,通过艺术家的作品。但是,当我们的艺术家,而不是:告诉水准和预防犯罪,犯罪和激励是代表自己,期望是什么?当人们说我很健康水喝,而不是喝的水吗?或:果汁,肉类,牛奶和酸奶,吃它,而不是:香肠和快餐,吃烟!这是标准的介绍。 

不幸的是:食物的恐惧,说!这一天终究会到来,因为他们害怕人们不会轮廓小麦。相反,锯末或化学品和肉类推动油。应该说,清真食品有可能的话,你就不会悲伤,让人们的生活。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی