From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

فتح رادیو تلویزیون اسرائیل

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر


پیروزی غزه نزدیک است و: اسرائیل بهتر از خود فلسطینی ها، این را می داند لذا، با حمله پیشگیرانه خواست تا: زمان را به عقب انداخته، از اجل مهلت بگیرد. اما هرچه بگذرد این پیروزی، سهل تر و آسان تر برای غزه، و سخت تر و جانکاه تر برای اسرائیل خواهد بود. قانون الهی است و لایتغیر، که هر قومی یا ملتی، اجل معین و مکتوب دارند، و وقتی دوره آن ها به سر برسد، لحظه ای جابجا نمی شود.

میوه اگر برسد، خودش از درخت جدا می شود! در حالیکه میوه نرسیده و کال را، باید با زحمت از درخت جدا کرد. اکنون اسرائیل با زمان خریدن، فقط اسانتر شدن فروپاشی خود را، دنبال می کند. اگر در جنگ 33 روزه درس نگرفت، و حکومت را واگذار نکرد، باید درجنگ 22 روزه این کار را می کرد! و اگر در مرحله اول جنگ غزه، میدان را رها نکرد، خودش میداند که وضع الان بدتر شده، و با شرمندگی جهانی باید این کار را بکند.

هرچه مرگ اسرائیل را، عقب تر بیاندازند، جان کندن اسرائیل سخت تر می شود. و هزار بار ارزو می کند تا: کاش زودتر میدان را واگذار می کرد.در این میان مصر با انواع ترفند های جاسوسی، و خود را بی طرف نشان دادن! و شنود گذاشتن در هتل ها و: لابی های مرکز مذاکره آنان، درصدد متلاشی کردن اتحاد: نیروهای مقاومت و پیدا کردن: محل اختفای موشک ها است.

البته در دور قبل، به موفقیت هایی نایل شد و: این بود که اسرائیل نگذاشت 72 ساعت تمام شود، و به بهانه اطلاعات تازه مصر، به بمباران شهر پرداخت. ولی همه دیدند با تمام ادعا ها، این موشک ها نبودند که تخریب می شدند، بلکه این خانه ها بودند که با: کودکان و زنان ازبین می رفتند. هرچند به معنی واقعی، موشک ها همین کودکان هستند!

ما از این کودکان و نوجوانان می خواهیم، به مقاومت بپیوندند و خود را برای: حمله زیر زمینی تسخیر اسرائیل، آماده کنند.همانطور که نسل فعلی نسبت به نسل، قبل قوی تر شده اند و: بجای سنگ اکنون، موشک پرتاب می کنند. فردای کودکان نفوذ به تل آویو باقی ماندن در آن است.

 البته امروز هم پیشنهاد ما این است: اگر مذاکرات به شکست انجامید، که می انجامد،  نیروهای مقاومت این بار، بجای نفوذ و ضربه زدن، باید نفوذ و ماندن را انتخاب کنند. آن ها میتوانند برای ده دقیقه، رادیو تلویزیون اسرائیل را اشغال کنند. میتوانند از طریق تونل ها، به کاخ نخست وزیری بروند. و میتوانند در جلسه هیات دولت اسرائیل، حاضر شوند.

این کار قبلا در ایران، در زمان خوارزمشاهیان توسط :گروه اسماعیلیه انجام می شد. قلعه حسن صباح مرکز پروش: گروه های نفوذی بود. آن ها حتی در کنار تخت، خوارزمشاه حاضر شدند و: خنجری را به تخت او فرو بردند و: روی آن نوشتند اگر می خواستیم، آن را درسینه تو که نرمتر بود، فرو می بردیم!

تنها راه نجات فلسطینی ها، از حملات اسرائیلی ها همین است . باید اتاق فرماندهان و روسای ادارات، نا امن شود و الا با صدای شلیک موشک، 90درصد مردم عادی خانه هایشان را در: شهر های اسرائیلی ترک می کنند. البته نفوذ وماندن سخت تر از: نفوذ و ضربه زدن است. ولی به یاری خدا باید چنین کاری شود.باید دانست مردم عادی اسرائیل هم، مانند مردم عادی همه جای دنیا، برای یک لقمه نان فعالیت می کنند! و کاری به این کار ها ندارند. لذا به ترساندن آنان نیازی نیست، آن ها خود ترسیده هستند! باید اعضا دولت اسرائیل هدف باشند،...و باید یک روز به این حکومت، پایان داده شود.

以色列占领电台 

胜利是近加沙和以色列比巴勒斯坦人,都知道这个所谓的预防性攻击:它推迟死亡的时间应在截止日期。但需要胜利更轻松,更容易加沙,以色列将会越来越难,而且势不可挡。上帝的律法是不可改变的,任何民族和国家,书面必死无疑,而当他们的任期即将结束,此刻不动。 

如果水果来自树!虽然水果和愈伤组织并不需要费心的树。以色列现在是买的时候,就比较容易接近追求它。如果你不教的33天的战争,政府没有承认,在22天的战争中,他做到了!如果在加沙战争的第一阶段,我并没有放弃,他知道,这种情况越来越严重,现在,整个世界都应该感到羞耻做到这一点。 

以色列的死,棚子后面,以色列FAG变得更难。和一千倍和愿望:我希望离开之前,我埃之间切换间谍与各种技巧和表现自己的中立性!沟通在宾馆和分享:中心大堂与他们谈话,试图打破统一:找到力量和能力:火箭的下落。 

然而,在上一轮,遭到了一定的成功:它不是72小时后,以色列和埃及对新信息的借口,轰炸城市的付出。但大家看到的所有索赔,火箭并没有被破坏,而且该房子是:儿童和妇女,被摧毁。然而,在现实的意义上说,这些孩子是火箭! 

我们希望孩子们和年轻人加入他们的性攻击以色列占领地,准备使用。由于本代代相传,他们比以前强:而不是被石头,扔导弹。特拉维夫第二天,孩子就留在里面。 

 当然,我们今天提出的是:如果谈判失败,结果,负载的电阻,而不是穿透力和击球,你必须选择渗透和滞留。他们可以,十分钟,电视和广播以色列占领。能够通过隧道,前往总理府。并且可以在以色列内阁会议上,都存在。 

进行在伊朗的工作之前,Kharazmshahian期间伊斯玛仪组。哈桑·萨巴赫城堡,沿着组的中心侵入。他们甚至旁边的床上,Khwarazmshah出席:他陷入了匕首上床:如果我们写就可以了,把它放在你的胸前那是柔和,拿下! 

只有这样,才能从以色列人拯救巴勒斯坦人攻击。指挥官和部门间客房的负责人,除了点火和不安全的声音,用90%的普通市民在自己家中:城市以色列人离开。被困难影响,打它的影响。但上帝应该做的。以色列必须知道的普通人,像普通人​​一样,他们的面包工作!这些东西不工作。所以,没有必要为了吓唬他们,他们自己都害怕!成员应针对以色列的国家......并须有一天政府结束。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی