From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

حرام زاده های جانی

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر


از زمان جنگ های صلیبی تا کنون، گروه ها یا جوخه هایی از: یهودیان و مسیحیان که میتوان آن ها را، لیبرال صهیونیست ها نامید، درست کرده اند که این افراد، دارای دوره های سخت آدم کشی هستند. سی سال تمام دوره رنجری می گذرانند و: آموزش آن ها تا دم مرگ ادامه دارد. این ها افرادی هستند که فقط، برای جنایت و کشتار آن هم کشتار بی رحمانه، تربیت می شوند .

    اخیرا به عنوان شکارچی انسان و: به صورت رقیق تر بنام شکارچی شنبه، نیز مطرح شده است. این عده  دوره های سختی را در جنگل و: شرایط اقلیمی متفاوت می گذرانند. تفریح آن ها کشتن آدم هایی است که: هیچ گناهی ندارند. در برخی فیلم ها که از این جوخه ها، منتشر شده دیده می شود: اشخاصی را انتخاب می کنند و به آن ها، مبلغ کلانی پول می دهند! به شرط آنکه بتواند: جان سالم به در ببرد.  و جوخه یا گردان وظیفه دارد، او را گیر آورده و بکشد! و کسی که آن را بکشد، همه پول را صاحب می شود و: اگر فرار کند هیچ پولی به گردان تعلق نمی گیرد.

اگر حتی شخص به التماس بیافتد، و پول را هم پس بدهد، نباید زنده بماند. هرکسی در این گروه ترحم کند، یا لحظه ای به کشتن او شک کند، نه تنها از گروه اخراج می شود، بلکه برای لو ندادن اطلاعات، کشته می شود. و هرکس در کشتن رفیق خود هم، شک کند به همین سرنوشت دچار می شود.

این ها ماموران مراقبی دارند به عنوان: روانشناس یا روانکاو و: جاسوسانی دارند به نام مسئول تغذیه. این روانشناسان و مسئولان تغذیه، همه علوم اسلامی و غیر اسلامی را می دانند. و براساس عکس اصول آن ها عمل می کنند. یعنی گروه باید تماما از غذاهای حرام تغذیه کند، که ساده ترین آن خوردن: گوشت خوک و مشروبات الکلی است. در کار زنا کردن و لواط هم، باید افراط کند و قدرت بدنی خود را! به نمایش بگذارد.

روانکاوان در واقع جاسوسانی هستند که: با اعماق ذهن این ها کار دارند. و کوچکترین انحراف فکری را، در آنان تشخیص می دهند و این تشخیص، یعنی مرگ آن شخص! زیرا شک در هرمرحله ای، مجوز مرگ است. ابتدا این آموزش ها در ماسون ها، یا گروه های خاصی بود. ولی همزمان با جنگ فلسطین وارد ارتش اسرائیل شد، و همزمان با جنگ ویتنام ارتش آمریکا نیز، این آموزش ها را توسعه داد.

   نشانه های این آموزش ها هم، کشتار مردم در صبرا و شتیلا و دیگر اردوگاههای تحت نظارت اسرائیل، و کشتار مردم در ویتنام و: کشورهای آمریکای لاتین و: دیگر کشورهای تحت کنترل آمریکا بود. البته شوروی سابق هم با ایجاد: کا گ ب از این موضوع عقب نماند، و کشتار وسیع آنان از مسلمانان، در اتحاد جماهیر نشان چنین تربیت هایی است.

   اکنون این آموزش ها به مسلمانان نیز، سرایت کرده و گرو های تروریستی القاعده و: جبهه النصره و اخیرا حکومت شام و عراق،  از این دستاورد ها هستند. افتخار این افراد کشتن زن و کودک ،بیمار و پیر است! تا نشان دهند هیچ رحم در دل آن ها نیست.  تا ترس و وحشت را بر دل دیگران می اندازند. اکنون حاکمان شام و سوریه، بر سد بزرگ موصل مسلط شده اند. و تهدید کرده اند اگر بغداد تسلیم نشود، یک روز تمام شهر های عراق را، به آب می بندند زیرا، با انفجار سد بزرگ موصل، تمام شهرهای اطراف دجله و فرات، از جمله بغداد غرق در آب خواهد شد.  

生于罪和刑事 

从十字军东征到犹太人和基督徒的存在,团体或小队,这可能是因为自由的犹太复国主义所谓的,只是,这些人也很难杀人的。流浪者队度过三十年的所有课程和培训,持续,直至死亡。这些人只是认为,对于谋杀罪也惨遭杀害,被训练。 

    近日,一名男子猎人:一个叫薄周六猎人,已经提出。在森林的一些课程的难度:花不同的气候条件。它的乐趣杀死那些没有任何犯罪的人。从阵容的一些视频,发布可以看出:谁选他们的人,他们支付巨额的钱!如果他能:生存他。而排或营值班,他捕杀!和他谁杀死它,所有的钱,如果逃避不是属于营什么钱。 

即使有人碰巧征求并把钱交给这样做,会生存下来。每个人都该集团怜悯,或瞬间杀死他怀疑不仅是被解雇,但不是娄资料就会被杀死。和任何人在他的朋友杀害,犯罪嫌疑人是同样的命运。 

这些官员是照顾者:心理学家或精神科医生和:间谍是负责喂养它们的名字。心理学家和营养学家,伊斯兰和非伊斯兰科学的认识。而在行为相反。该组应该养活所有禁吃的食物,最简单的食物:猪肉和酒精。通奸和鸡奸共同努力,和耐力来放纵自己!显示。 

精神科医生实际上是间谍:他们的思想深处工作。和最小偏差智力,他们认识到诊断,该人的死亡!在许可的进度犯罪嫌疑人是死亡。第一次训练在梅森,或特殊群体。巴以冲突已进入,但在同一时间,随着越南战争,军事,培训开发。 

   培训,萨布拉和夏蒂拉和其他营地下以色列人民的屠杀和杀害的人在越南的迹象:拉美国家:美国,其他国家都在控制之下。然而,与创建苏联的:事情的克格勃不落人后,和穆斯林在苏联他们普遍屠杀的是,这样的培训。 

   现在,穆斯林教,最近传出恐怖组织基地组织前政府在叙利亚和伊拉克Nsrh和,这些成绩。杀了人的荣誉是妇女和儿童,病人和老人!不显示任何怜悯在他们的心中。扔恐成别人的心。大马士革,叙利亚的统治者,在大堡礁摩苏尔一直占主导地位。并威胁辞职,如果巴格达发生故障,有一天伊拉克所有城市,接近水,因为摩苏尔水坝破裂,周围所有的底格里斯河和幼发拉底河城市,包括巴格达将被浸泡在水中。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی