From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

ناتیانیاهو خود را سرباز اعراب می داند

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

مردم اسرائیل را هم، از دست صهیونیست ها نجات دهید!

اصولا تصور اینکه مردم اسرائیل، مردمی یک دست هستند اشتباه است. بلکه بر عکس، باید دانست که آن ها نیز از لحاظ سیاسی و: هم نظامی دارای اختلافات اساسی هستند. این تضاد ها در جنگ اخیر، خود را بطور کامل نشان داد: مردم عادی در تظاهرات خیابانی تل آویو، خواستار توقف جنگ از سوی دولت خود شدند.

  این تظاهرات گرچه با :سانسور شدید خبری روبرو بود، ولی خود مردم اسرائیل که در آن شرکت داشتند، میدانند که چه می خواستند. و این نکته مهمی است. یعنی انعکاس رسانه ای در این جا مهم نیست، بلکه تاثیر آن بر عملکرد: نیروهای خودی مهم است. از یکسو تظاهرات که بایکوت خبری شود، مردم را دارای انرژی متراکم تری می کند، و به دنبال راههای دیگری میروند که: بتوانند صدای خود را بهتر برسانند.

از سوی دیگر، پشتوانه نظامی از بین می رود. زیرا وقتی مردم مخالف باشند، نیروهای نظامی، عقبه ای نخواهند داشت. و با یک یا دو حمله، پشتوانه و یا جایگزینی، برای آن ها نخواهد بود.

پرشدن زندان ها و قبرستان ها، دلیل دیگر دولت گریزی مردم اسرائیل است. آمار کسانی که از پشت سر تیر خورده اند، بیش از کسانی است که از مقابل تیر خورده اند! یعنی بیشتر سربازان کشته شده اسرائیلی، به دلیل تمرد  از دستورات مافوق بوده  نه با درگیری با رزمندگان فلسطینی ! و اینکه گفته می شود: نمی دانستند از کجا حمله می شود، به همین دلیل است.

زندان ها نیز، وضعیتی بهتر از این ندارند . بسیاری از سربازان، بصورت گروهی روانه زندان شدند. چون اغلب آن ها مایل به کشتن کودکان نبودند، نمونه آن گردان حمله کننده به: شجاعیه است که کل گردان به علت تمرد، روانه زندان شدند. این زندانیان دیگر هیچگاه، روی زندگی را نخواهند دید! زیرا اگر ازاد شوند، کل ارتش را با خود همراه می کنند.

   گرچه اکنون نیز ضمیر ناخود آگاه: ارتش اسرائیل، آن ها را بخاطر مقاومت و: جرات تمرد ستایش می کنند. چون بسیاری از سربازان جرات تمرد ندارند، ولی تمرد کنندگان را دوست دارند.و آرزو می کنند روزی هم آن ها بتوانند نه بگویند.

از همه مهمتر بالا بودن تورم و: هزینه ها در اسرائیل است. اسرائیل تنها کشوری است که: برای مبارزه با تورم، از روش

Indexing

یعنی شاخص قرار دادن: تورم اداره می شود. یعنی همه چیز براساس تورم بالا می رود. حتی حقوق کارکنان، یا بلیط اتوبوس و مترو. و درواقع سوبسیدی داده نمی شود، و هیچ قیمتی ثابت نیست. این کار به معنی آن است که: مردم با یک مقاومت منفی نسبت به: عملکرد دولت همراه هستند. و درواقع نفرت خود را، با افزایش هزینه یا: در خواست های مالی بیشتری، ابراز می کنند.

مانند کسی که کار خلافی می کند، دستمزد بیشتری می خواهد. آن ها نیز چون میدانند: کودک کشی کار خلافی است، لذا در خواست دستمزد بیشتری می کنند و: میدانند که به آن ها داده می شود. و در اینجا نقش دولت های عربی در: خیانت به غزه تعیین می شود. زیرا هزینه تمام این جنگ ها را، با تمام بالابود ها، به سرعت می پردازند. آن ها می گویند یک مسلمان کشته شود، حالا دستمزد قاتلان هرچه باشد مهم نیست!

از این بدتر آن است که: در بسیاری از موارد، نیروهای دولتی اسرائیل هم، مایل به جنایت نیستند! و دستمزد های بالا یا: کمک های مالی زیاد آل سعود و آل نهیان، آن ها را به طمع می اندازد. حتی اخیرا طمع هم آن ها را سیراب نمی کرد، و نتانیاهو در بیانات خود گفت که: ما نمی خواستیم حمله کنیم! این اصرار عربستان بود که: ما را به این کار وا داشت! بعد از پایان حملات نیز، ناتانیاهو گفت:  ما هر چه در توان داشتیم به کار گرفتیم! این لحن یک سرباز و یا یک مامور است! نه یک رئیس دولت؟ یعنی ناتیانیاهو خود را سرباز اعراب می داند، و به آن ها گزارش می دهد.

内塔尼亚胡知道他的阿拉伯军队; 

以色列的人,犹太复国主义救! 

基本上,想象以色列人民,人民是一个错误。但与此相反,你应该知道,这是在政治上还是:军队有根本的差异。在最近的冲突中的战争本身充分显示:普通人在特拉维夫的街头抗议,要求他们的政府停止战争。虽然抗议:没有审查制度,但如果是以色列的人,他们知道他们想要的东西。这是很重要的。媒体回响在这里并不重要,但其对性能的影响:一个重要的力量。一方面,新闻抵制抗议,人们有更多的能量密度,并正在寻找你的声音可以听到更好的其他方法。 

另一方面,军方支持消失。因为当人不同意,军事背景,他们来了。并有一个或两个的攻击,支持或更换,也不会。 

灌装监狱和公墓,另一个原因以色列人民的反感。这些统计数字是从背后拍摄,顶着谁已经出手的人!这意味着更多的以色列士兵从一个不服从上级与巴勒斯坦武装分子,冲突不是因为订单,!它是说:不知道哪里来攻击它,这就是为什么。 

监狱,情况没有好转。许多士兵被送往监狱为一组。因为他们大多数都不愿意杀死儿童,营攻击样本:Shjayh反抗的整体营,被判处监禁。囚犯永远不会对你的生活不会!因为如果释放,伴随着他们的整个军队。潜意识是以色列的军队,因为他们的力量:他们赞扬勇于反抗。由于许多士兵不敢违抗,但拒绝去爱别人。而这一天的梦想,他们不能告诉时间。 

更重要的是,高通胀和以色列成本。以色列是唯一的国家对抗通胀的方法 

索引 

将指标:通胀操作。根据高通胀一切顺利。工人,公交车和地铁车票,甚至权利。而事实上也不会补贴,并没有价格是固定的。这意味着人们对细胞的功能的负电阻。而事实上,他的仇恨,增加的成本或者要求更多的钱,他们表示。 

正如有人谁做的不对,他要更多的钱。他们也想知道:杀婴是错误的,所以他们要求更多的钱:他们知道他们是谁。在这里,在加沙背叛了阿拉伯各国政府决定。因为所有的战争费用,所有的EPA和快速支付。他们说,穆斯林被杀害,也无所谓什么工资的杀手! 

这是更糟糕的是:在许多情况下,以色列部队,会不会是犯罪!高工资:大补助沙特阿勒纳哈扬成贪婪的口袋。即使只希望它不是冲淡,而内塔尼亚胡在一份声明中说:“我们不想攻击!沙特人坚持认为,我们必须做到!袭击发生后,内塔尼亚胡告诉我们一切,我们一定要努力!这首曲子是士兵或军官!不是国家元首?阿拉伯士兵知道他Ntnyanyahv,他们的报告。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی