From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

داعش، عامل نابودی اسرائیل: خواهد شد.

و تکفیری ها، عامل نابودی: سعودی ها!

برد کشتی آنجا که، خواهد خدای.     اگر جامه بر تن درد، ناخدای!

برخلاف برنامه ریزان داعش، این گروه نه تنها کمکی به اسرائیل نمی کند، بلکه سقوط آن را حتمی می کند: زیرا رفتار وحشیانه دیگر جواب نمی دهد، و مردم از جنگ و خونریزی خسته شده اند.

به اعتراف سرکردگان آمریکا، معلوم شده است که: هدف از ایجاد داعش، قطعه قطعه کردن هرچه بیشتر: کشورهای اسلامی بود. و آن ها آماده بودند به محض اعلام: حکومت جدید در دل کشورهای اسلامی، آن را به رسمیت بشناسند.هدف آن ها از بین بردن: وحدت مردم مسلمان منطقه، به دست خودشان بود.سیاستی که سال ها است به اسم: سازمان ملل در حوزه تمدنی ایران انجام می دهند. و امپراطوری بزرگ ایران را در هفتاد سال، اخیر به حکومت های: ملوک الطوایفی تقلیل داده اند.

گروه های تکفیری هم عامل مستقیم عربستان، و مجری فتواهای مفتی آن بودند. هدف آن ها نابودی بخش عظیمی از: مسلمانان های شیعه بوده ،و در ادامه سیاست های: تفرقه افکنانه آل سعود، در تخریب بقیع می باشد. و تا کنون هم نگذاشته که: بقیع باز پیرایی یا بازسازی شود.

اما هردو سیاست، محکوم به شکست است. یعنی داعشی ها به دو دلیل باعث: نابودی اسرائیل می شوند. و تکفیری ها هم، آل سعود را با خودشان به قعر جهنم می برند.

دلیل اول این است که: ظاهر خود را به اسلام عصبی آراسته کرده اند، و نیروهایی که جذب کرده اند، از افرادی است که به شدت به اسلام وفادار هستند. و این نیروها دارای نقطه ضعفی: به نام خود آگاهی هستند. یعنی به محض اینکه بر آن ها معلوم شود، داعشی اصلا اعتقادی به اسلام ندارند، خودشان آن ها را ازبین می برند. که نمونه آن درگیری های درون تشکیلاتی ان ها است.

 این درگیری ها مدل جدیدی باز می کند تا: در درون اسرائیل هم راه برای مبارزه: درون گروهی باز شود.یعنی نفوذ آگاهی در میان مسلمانان، باعث کشته شدن رهبران داعش می شود. و در بین یهودیان، باعث کشته شدن: خاخام های دروغین می شود. و هیچ کسی نمی تواند جلوی: این حرکت خودجوش زاییده از: آگاهی های فردی را بگیرد.

   دلیل دوم آن است که اسرائیل و حامیان آن، به خیال توسعه دادن بحران، از مرکزیت غافل می شوند. و در همین جا قافیه را می بازند. یعنی با فتوحات داعش در: لبنان و اردن ، عراق و سوریه، به تصور اینکه اسرائیل بزرگ، در حال تحقق است، در دفاع از خود دچار غرور و: بی تمرکزی می شوند. و همین امر باعث شکست آنان،در جبهه غزه می شود.

تکفیری ها نیز به همین روش، گور آل سعود را می کنند. یعنی کسانی که در:موضوع خشونت عربستان در بحرین و یمن، ساکت یا مبهوت بودند، در خشونت های تکفیری ها و: فتواهای علنی وهابیون در اردن و غزه، متوجه می شوند: موضوع فقط شیعه نیست، بلکه خشونت امری ذاتی برای عربستان است! و مانند سگ هار دامن همه را می گیرد.

   لذا امت اسلامی به یکبار بیدار می شوند.در روایات اسلامی هم هست که: صحیه آسمانی بلند می شود. یعنی از ماهواره ها، برنامه هایی پخش می شود که: مردم بیدار می شوند! خشونت و کودک کشی اسرائیل، فقط از طریق این صیحه آسمانی، برای مردم روشن شد و: خشونت عربستان هم در ادامه آن ظاهر می شود.

عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد.

短跑,以色列的破坏就越大。 

和逐出教会,破坏剂:沙特! 

由于该船是神。如果你穿疼痛的服装,队长! 

不同于规划者短跑,该集团不仅不利于以色列,但它肯定会下降:它不回答暴力行为,人们已经厌倦了战争和流血。 

美军指挥官承认,它已经创造短跑,碎片多的目标:伊斯兰国家。并准备不久将宣布:新政权在伊斯兰国家的心脏承认其目的是摧毁:穆斯林人民的团结,以自己政策是在名称:联合国伊朗文明的领域做的。和七十年的统治的大帝国:封建减少。 

直接的原因在沙特阿拉伯takfir群体,以及穆夫提其教令执行。他们的目标是穆斯林大部分的破坏是什叶派,政治的延续:分裂·沙特,是Jannat人的拆迁。到目前为止,他们还没有:Jannat人 - 八旗重建。 

但无论是政策,是注定要失败的。冲这使得两方面的原因:他们摧毁以色列。和逐出教会,也来到了沙特的家是地狱的深处。 

第一个原因是,伊斯兰教似乎已经装饰紧张,已经吸引了谁是激烈忠于伊斯兰教的人民军队。而这些力量有一个缺点:它们的知名度。即只要它是已知的,短跑没有信奉伊斯兰教,他们自己被摧毁。一个例子是在组织内的参与。 

 新模式的参与开辟了道路以色列战役:该组是开放的影响穆斯林之间的认识短跑领导人被杀害。在犹太人被杀:拉比是假的。没有人能阻止脱胎于个体决策的意识这种自发的运动。 

   第二个原因是,以色列及其支持者,危机的概念,中心的疏忽。这里是韵输。征服短跑中:黎巴嫩,约旦,伊拉克和叙利亚,以色列认为伟大的,现在认识到有在他们的防守骄傲:他们缺乏重点。这导致了在加沙的战斗中他们的失败。 

逐出教会以同样的方式,戈尔·沙特。即那些在巴林和也门沙特暴力被压制或震惊的暴力和takfir:瓦哈比开放教令约旦和加沙地带都实现了:这是不是唯一的什叶派,但暴力是固有的王国!和人一样是疯狗裙子。 

   因此,穆斯林世界唤醒一次。伊斯兰传统是,天空是Shyt。该卫星广播节目:人们正在觉醒!以色列的暴力和杀害女婴,只有通过怒吼,为人民是清楚的:在沙特阿拉伯继续出现暴力事件。 

没有敌对的原因,神的旨意。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی