From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

تعیین آینده اسرائیل : حق یا تکلیف؟

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

بسیاری از حقوق دانان، دخالت در امور اسرائیل را، امری غیر قانونی دانسته و: معتقدند که هرچه اسرائیل در سرزمین های اشغالی، انجام می دهد حق او است! و مسائل داخلی آن حساب می شود . در حالیکه این موضوع از ابتدا، بطور غلط طرح می شود. قانون اسرائیل یک حقیقت است :

Israel is a real

مدت ها است که تبلیغ می شود. شروع آن از زمان اشغال سر زمین ها است. آن ها می گویند چون اسرائیل، توان اشغال سر زمینی را دارد، پس آن حق او است! و باید به رسمیت شناخته شود.آن ها می گویند این تانک های مرکاوا است که: حق را تعیین می کند و ما در میدان جنگ، حرف خود را می زنیم! و این قانون جنگل یا قانون: فاتحان در طول تاریخ بوده است .

   در بر خورد با این فرضیه حقوقی، دو حالت دارد: یا اینکه مثل خودشان باشیم و امروز که: غزه توانسته اسرائیل را فتح کند، بگوییم باید حق آن ها به رسمیت شناخته شود. چون اسرائیل دیگر دورانش به سر آمده.  در واقع امروز، موشک های قسام هستند که حق را تعیین کرده اند! و مقاومت در میدان جنگ و: از زبان تفنگ حرف خود را زده است.  و باید جهان این حق را به رسمیت بشناسد.

حالت دوم در رد این نظریه است. چه برای اسرائیل و چه برای غزه، که در این حالت هم دو وجهه پدید می آید : یا رای گیری و یا تاریخچه، که هردو به نفع غزه است.

یعنی منطق و عقلانیت، بجز روش فاتحین، به تاریخ  ورای مردم هم اهمیت می دهد. اگر تاریخ را بررسی کنیم، بجز این شصت سال که صهثونیست ها، به زور اسلحه فلسطین را اشغال کردند، هیچگاه یهودیان حاکم در این سرزمین نبوده اند. و این سرزمین آبا و اجدادی ساکنان غزه و: فلسطین اشغالی است. پس مستندا به اسناد تاریخی، اسرائیل یک رژیم متجاوز و جعلی است، و باید از بین برود. و ظلم او از سر مردم برداشته شود.

منطق دموکراسی یا: رای مردم هم همین است: اگر  برخلاف سخن گفتن از لوله تفنگ، بیایند و با صندوق های رای حرف بزنند، طبیعی است که مردم به انهدام اسرائیل،و ایجاد دولت جدید فلسطینی رای می دهند.هیچکس رئیس جمهور یا نخست وزیر تحمیلی را، دموکراسی نمی داند.چه در اسرائیل و چه در عربستان و امارات و..

اما بحث از این هم عمیق تر است . جنایات تاریخی اسرائیل ثابت می کند: حذف اسرائیل و ایجاد جامعه فلسطینی، فقط یک حق نیست بلکه تکلیف است. یک تکلیف کفایی هم هست! یعنی بر عهده تمام ابنا بشر از :مسلمان و غیر مسلمان است، که با ظلم مبارزه کنند و: شر را دفع کنند. اگر این کار را نکنند، همه مسئولند و خداوند، آن ها را مجازات خواهد کرد. اما اگر عده ای این کار را انجام دهند، تکلیف از گردن بقیه ساقط می شود.

    یعنی این طور نیست که مردم دنیا بنشینند، تا مردم بی دفاع و زن و کودک غزه ای، به تنهایی ظلم را دفع کنند، و اسرائیل را نابود سازند. بلکه همه دنیا به میزان: مسئولیت های خود باید اقدام کنند. اگر کسی هیچکاری نمی تواند بکند، لااقل باید فریاد بزند. به گقته امام خمینی ره:همین قول مرگ بر اسرائیل، برای آن ها مرگ می آورد.

以色列的未来:权利或义务? 

参与以色列的事务很多律师,东西认为是非法的:他们相信什么以色列在被占领土,他是对的!据计算内部问题。虽然这最初的计划是错误的。以色列法律是一个事实: 

以色列是一个真正的 

一直被吹捧。开始占领的土地。他们说,因为以色列占领的领土有力量,那么它是他的权利!而应该承认,他们说这是Mrkava罐决定权,我们的战斗中,你的角色动摇!法律或丛林法则:在历史的征服者。根据该法有两种模式的假设:要么是因为我们喜欢他们,现在,以色列已经能够征服加沙,称它应该有被承认的权利。因为以色列已经不再随着时间的推移。事实上,卡桑火箭已经定好了!和争战的勇力:你的人物的语言有枪。世界必须承认这一权利。 

在第二种情况下驳回了这一理论。什么以色列和加沙地带,在这种情况下似乎是两面派:无论是投票还是历史,无论是赞成加沙。 

逻辑和合理性,但这样的胜利者,人们背后的历史问津。如果我们研究历史,但这些六十年的犹太复国主义,武器武力占领巴勒斯坦,犹太人从来没有统治这个国家。和加沙巴勒斯坦居民的祖先的土地被占用。该文件的历史文献,侵略性和假冒以色列政权,并且必须被淘汰。和他的人民的压迫被删除。 

民主的逻辑或投票你说的是同样的人,不同的是枪,回来和投票箱说话,这是很自然,以色列的破坏和新的巴勒斯坦国投票。没有人总统或总理实行民主知道。无论是在以色列或沙特阿拉伯和阿联酋。 

但问题是更深。以色列犯罪记录证明缺失和创造以色列在巴勒斯坦社会,不仅是一项权利,而是义务。自给自足是一个任务!假设所有的人:穆斯林和非穆斯林,谁是战斗的压迫和:辟邪。如果他们不这样做,所有的责任,上帝会惩罚他们。但是,如果有人这样做,他们强加在脖子上失误的其余部分。不,它意味着世界坐起来手无寸铁的人民,加沙的妇女和儿童,避免自己的压迫,消灭以色列。整个世界,但是:他们有责任采取行动。如果一个人什么都做不了,至少它哭。伊玛目霍梅尼引用:本帖死亡以色列,死亡带给他们。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی