From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

غزه را بر ویرانه های تل آویو خواهیم ساخت

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

غزه را بر ویرانه های تل آویو خواهیم ساخت

بگذار دشمن ددمنش باشد و: افراد و زنان و کودکان را قتل عام کند. اگر دیکتاتور های جهان، از این کار سودی بردند، این ها نیزخواهند برد.تاریخ نشان دادکه نادر شاه، بر اثر قدرت طلبی به جنون مبتلا شد. پسر خود را کور کرد و :بعد که پشیمان شد ، گوشت تن خود را می خورد تا مرد. هیتلر هم،وقتی خبر شکست را شنید، خودکشی کرد و ...

کمتر از این سرنوشت ها، انتظار ساکنان تل اویو را نمی کشد. آن ها نیز باید بگذارند و بروند! همانطور که همه پیشینیان گذاشتند و رفتند. باغ های معلق بابل، اهرام ثلاثه مصر همگی روزی جولانگاه آنان بودند. ولی عاقبت چه شد ؟ نه از شاه، نشان ماند نه از: شاه نشان .

امروز نیز غزه مقاوم، بر ویرانه های تل اویو سبز خواهد شد. و تمام درختان غرناسه، نابود خواهند شد و بجای آنان، درخت زیتون کاشته خواهد شد. میتوان به سادگی این اینده روشن را دید. و بوی آن را حس کرد. وقتی که غزه بوی باروت می گیرد، و یا بیمارستان های آن بوی خون می دهند، در میان این بو های دردناک، بوی پیروزی و بوی ابادانی نوین می رسد:

چه غم گر اشک حسرت، ساخت ویران خانه ی ما را

که عشق آباد سازد عاقبت، ویرانه ی ما را

دلتنگم از صهبای یکرنگی، فدایت ساقیا، لبریز کن پیمانه ما را

معمولا شعر ها، عصاره تجربه تاریخ هستند و: شعر فوق نشان می دهد فقط چیزی که باعث اینهمه خرابی، و ویرانی می شود دو رنگی است!

یعنی منافق بودن سران: کشورهای عربی است. آن ها در ظاهر خود را مسلمان، معرفی می کنند ولی، در همه جبهه ها برعلیه اسلام حضور دارند! کشور های مصر، امارات و عربستان بزرگترین حامیان تروریست ها، در جنگ ها برعلیه سوریه و عراق بودند.

 در جنگ غزه نیز، از هرگونه جاسوسی و کمک مالی دریغ نکردند. حتی یک بار رئیس رژیم صهیونیستی گفت: که ما تمایل به حمله نداشتیم! ولی این سه کشور اصرار کردند و: کمک های مالی خود را مشروط به آن دانستند. برای همین خسرو قبادیانی، شاعر معروف ایرانی در: داستان عقاب می گوید: چون نیک نظر کرد، پر خویش در آن دید.

گفتا از که نالیم؟ که از ما ست که بر ما ست.

ترس ما آن است که :ساده اندیشی برخی از مسئولین، کار را بجایی برساند که ایران نیز، به جبهه عربستان و امارات و مصر بپیوندد!دوستی با عربستان، در برخی از مسئولین نهادینه شده است. آن ها حتی خیال خیانت عربستان را، هم خیانت می دانند! و آن ها را فقط گاهی غافل، یا ساکت می خوانند. این امر اجازه می دهد که از کانال ایران، تماس های مشکوکی بر قرار کنند و: راه مقاومت را به انحراف بکشند.

البته این امر هم مانند ظلم کردن، همیشگی نیست. اگر گروهی خود را به دنیا بفروشند، یا برای یک دور خانه خدا رفتن، خیانت های خادم حرمین را نادیده بگیرند. فقط کشتار را بیشتر می کنند، ولی تاریخ راه خود را خواهد رفت. تل اویو سقوط خواهد کرد، و عربستان به حکومت شورایی خواهد رسید. فقط کسانی که در این میان، راه را گم کرده اند برای همیشه، رسوا خواهند شد .

ازنظر اسلام، کسانی که ظالم را کمک می کنند، در ظلم او شریک هستند. این تفاوتی ندارد که شخص، آگاهانه این کمک را بکند یا: نا آگاهانه.فقط فرق این است که نا اگاه، روزی آگاه می شود و: همه چیز را جبران می کند.  

我们将建立在加沙,特拉维夫的废墟 

让敌人是残酷的:妇女和儿童的屠杀。如果世界的独裁者,他们从中受益,这也将。历史表明,纳迪尔·沙阿,是受到权力的疯狂追求。他的儿子出生了,后来后悔了,吃他的肉,死了。希特勒也是如此,当他听到战败的消息,自杀和... 

比预期的少的命运并不需要特拉维夫的居民。他们必须离开!大家都离开了,去过去。巴比伦空中花园,埃及的金字塔,他们的网点的日子。但现在的结果如何?不是国王,没有透露特大号。 

强大的加沙今天,特拉维夫的废墟将是绿色。和所有的树木Ghrnas·h时,将被销毁,取而代之的是,橄榄树将种植。你可以很容易地看到光明的未来。和嗅觉感觉。当加沙是火药,或医院提供血液的气味的气味,有毒的气味和胜利的气味的气味是一种新的发展: 

如果有什么伤心的眼泪,后悔莫及,使我们的家园被毁 

续集阿什哈巴德,我们的遗址。 

Sahba很想念坦诚,生活的管家,现在充满我们的杯子 

通常诗歌,历史,体验的本质:显示是什么原因造成了这么多的伤害和破坏的诗歌是两个颜色! 

这是虚伪的领导人:阿拉伯国家。穆斯林在自己的外表,但他们介绍,存在于对伊斯兰教各条战线!伊朗,埃及,阿联酋,沙特阿拉伯,恐怖的最大的赞助商,对叙利亚和伊拉克的战争。 

 在加沙战争中,间谍幸免任何财务资助。甚至有一次犹太复国主义政权的头上,说我们没有进攻欲望!然而,这三个国家都呼吁:资助知道你的主题。所以KH Qbadyany,在鹰的故事,伊朗著名诗人告诉尼克好像他充满了他的视野。 

他说,如果Bnalm?我们载于我们。 

这是我们的恐惧,一些白痴主管,谁宁愿工作而在伊朗,沙特阿拉伯和阿拉伯联合酋长国和埃及加入战斗!友谊与沙特阿拉伯,一些机关制度化。他们甚至以为背叛沙特阿拉伯,它被认为是叛国!它只是有时不顾,或静默调用。这允许接触的渠道是可疑的方式来杀死耐分心。 

这,当然,还有的残酷不是永久的。如果你的小组走向世界,出售,或围绕神的殿散步,神圣的背叛仆人忽略。刚刚杀死了大部分,但他们会继续他们的方式。特拉维夫会崩溃,沙特政府将理事会。只有那些在两者之间,是永远失去了,而丢脸。 

伊斯兰的角度来看,帮助那些无情的在他的压迫份额。这是没有什么不同,从人到明知或援助:不知不觉无知唯一不同的是,有一天,要知道:弥补一切。 


咕噜

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی